1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de style batch moet je deze 2 hebben:

    - 25k Online Kudos
    - 1k Kudos in a race

    Wat moet dat voorstellen? 25k? 1k? Gewoon 25 en 1 kudo? Lijkt me een beetje simpel om dat in die achievement te doen, want dat is nietbepaald lastig, dat haal je in je eerste bocht. Dus het zal wel iets anders zijn, maar wat?
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    25k = 25.000
    1k = 1.000

    Dus 25.000 online kudos._0/
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nou, dat stelt dus ook niet veel voor :p
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel met al dat kl*te gebeuk...
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Was gisteren paar van de laatste championships op Platinum aant halen, bij de eliminator race op Full F1 circuit met de Ruf Supercar zelfs toevallig de Style Racer achievement gehaald! :cool:

    Toen ging ik even kijken of ik een auto nog kon kopen in een andere kleur:
    [​IMG]
    Niet dus :mad: inmiddels zit ik weer iets dichter in de buurt van de €0,- maar na de laatste 2 cone challenges zal ik nog steeds geen geld hebben |:-

    Dus even een tip: Op Goud krijg je bij het Tyreburn Championship miljoenen aan credits, en die pakken ze weer af als je Platinum haalt. Zorg dus dus dat je eerst alle wagens hebt gekocht voordat je deze champ op Platinum haalt :{
     
  6. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles op platina uitspelen. Ik had alle auto's gekocht en nog 3 miljoen over... (was wel nadat ik het eerst een keer op goud had uitgespeeld :p)
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Rij ik 8 races in de nordschleife drivers club. 1e 5 win ik, maar tijdens 2 races quitte iedereen ( eruit gelagd ofzo ) en nu ben ik in totaal meer dan 200 plekken gezakt :mad:. Stond 71 en nu 306!!!!. Egt fucking gierig.

    Keb er nu 10 gereden en 9 gewonnen, maar qua rank schiet het dus geen flikker op....
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iedereen quit, dan ben jij eruit gelagged. Zo zak je inderdaad. Ik ken dit: ik heb het nooit bij PGR3, maar wel soms bij Halo 2.
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, na goud uitgespeeld had ik idd een paar mln over, toen ben ik alles uit gaan geven omdat ik het toch nergens voor nodig had en ik de patinum nog wilde halen |:-
    Ik moest bij tenminste twee championships geld bij leggen toen ik ze had uitgespeeld op platinum. De eerste keer dacht ik "wtf? rare omschrijving" en had ik niet gedacht dat ik ook echt geld moest dokken :confused:. Later gebeurde het bij tyreburn champ. en nou zit ik zonder geld, met nog maar 2 cone chall. die ik op plat. moet halen :{

    Maargoed, heb toch alle auto's wel dus :p
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je snel geld wil hebben, dan speel je toch gewoon een paar keer de laatste Race op Hardcore, dat levert 500.000 credits per winst op, en zo'n race is na 5 minuten voorbij

    @ Fredkroket, ik ben nog maar net begonnen, en ik ben nu Contender 20. Gister reed ik een race tegen een Novice (1on1), ik won de race, maar daalde op de leaderboards, en ik werd weer Contender 19, nu reed ik wat later een 1on1 tegen een Newcomer, en toen steeg ik wel in rank. Erg apart allemaal.
     
  11. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor style badge moet je dus intotaal 25k halen en in een race 1k? vaag dat heb ik al lang.
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Oeh, zoveel? Bedankt voor de tip! :)

    En even kijken naar MM's post in de helpthread over hoe je de "All kudos manoevres in game"-badge moet halen ;)
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan met PGR3 niet zo dat als je een race overnieuw doet, je alleen de kudos krijgt die je méér hebt dan vorige keer? Zeg maar je winst. Dat was wel zo in PGR2.
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, de teller blijft maar doordraaien. Rank 1 halen stelt dus niets voor.
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn das dan wel heel makkelijk inderdaad, vond dat van PGR2 juist een erg goed systeem. :{
     
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    k haal nog steeds de time laps op platinum niet:mad:.........iemand tips
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Manual Gear :) en niet te ver terugschakelen
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    haha da's dus eerst nog even oefenen
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kan het ook gewoon met automatic doen. Maar dan de juiste auto gebruiken :). Gebruik de TVR Sagaris *uhuh alweer :+, favo auto!* en rij gewoon lekker rustig maar ga wel lekker strak door de bochten heen. Tsja ook een tip is om veel te oefenen.
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon f50gt... en automatisch... dan heb je ze zo gehaald_0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina