1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen is niet waar. Je moet ook 1 in het donker doen in Tokyo en naar 5 keer proberen lukt mij dat zelfs niet :eek:. Met TVR had ik nog 1.6 sec voorsprong :9

2. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, als jij op die tracks zo weinig overhoud dan ga ik de laatste timed runs en hot laps niet eens proberen op platinum.

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Maar dat was ook nog in mijn begin tijd hè :). Weet wel zeker dat ik nu platina uit kan spelen met 5 vingers in me neus i.p.v. met 2 :cool:.

Wat foto's van gasten op BizarreOnline.net. Photo Mode Owned _O_

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  4. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    fout in PGR 3

Er zit een fout in PGR 3. Als je in de spiegels kijkt dan zie je het plubliek niet meer! :'-( gamepros.web-log.nl

5. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    boeind ook al zou dat zo zijn ! Het is en blijft uber game!

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Details.... details jongen :+ Alles moet perfect zijn 8). Hebben jullie ook vaak als je photo mode ingaat dat de gebouwen die er dan achter ook weer spiegelt in het wegdek? En als je dan een foto maakt dat je gewoon weer een grijs wegdek heb....

7. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0

Er is geen mens en geen game perfect! Aight

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pong was perfect. Vind daar maar is een bug in :+

9. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alles uitgespeeld met de f40 maar kreeg een paar time laps niet gedaan. Ben toen overgestapt naar de enzo en heb ze toen allemaal makkelijk gehaald.

Jammer dat dit spel zo kort en makkelijk is in vergelijking met deel 2. Was met pgr2 al 140 uur bezig en nog moest ik 80 platinum. Nou ben ik binnen 50 uur al klaar en online is niet eens zo tof. Hopelijk komen er nog downloads voor dit spel nieuwe steden ofzzo.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep. Was met PGR2 ook 220+ uur bezig om hem op platina uittespelen. Volgens mij was ik met PGR3 niet langer bezig dan 15 uur...zo leek het wel tenmiste

11. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Oook weer een fout van de game :+ . Ik ben nog steeds niet klaar met pgr 3 heb nu bijna alles op goud vind alleen de cone challanges moeilijk.

Iemand tips?

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
  13. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
  14. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Je vind jezelf nogal heel wat ... zelfs ik:9 Ik heb ze toch echt allemaal met de F50Gt gehaald, en ik had er niet zo'n moeite mee, so speak for yourselfO-)

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik eindelijk ook mijn 360 heb, heb ik natuurlijk er alweer wat PGR3 playtime opzitten.. Fantastische game hoor_O_, maar toch een paar minpuntjes imho (voicekwaliteit online is echt enorm slecht, dat valt me nog het meeste tegen, echt Xbox 360 en breedband internet onwaardig :mad:).. Ik heb wel vertrouwen dat PGR4 net als PGR2 een hele verbetering zal zijn over de launchgame versie, want je merkt gewoon aan bepaalde dingetjes dat PGR3 een beetje gerusht is voor de Xbox 360 launch, waar BC met PGR4 dus geen last van zullen hebben.. :)

Zo, en nu ga ik weer ff verder met mijn Ferrari F430 in de career.._0/

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb paar dagen terug alles op zilver behaald en dat is voor mij genoeg. Geen zin om veel tijd te gaan steken voor goud of platinum. Heel soms evt. iets proberen, en mocht ik dan toevallig iets halen...dan is dat grappig.

Hoop dat die mannen van Bizarre een patch uitbrengen om alsnog doorzichtig te gaan zijn tijdens online wedstrijden, want dat gebeuk ben ik allang beu.

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zal niet gebeuren. Waarom niet? Omdat het niks met racen te maken heeft.

Ik ben wel benieuwd welke dat dan was.. ik vond de meeste met de F50 GT wel een kippetje.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    als ze PGR3 zo goed mogelijk probeerden te maken (wat ze niet hebben gedaan), waarom kan je het dan niet met z'n vieren op 1 xbox spelen (splitscreen)? Kan iemand mij dat uitleggen?

19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal dan tenkoste gaan van de graphics, en dat wilden ze niet....
    vandaar

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou op dit moment ten koste gaan van de graphics omdat ze nog geen idee wat de 360 allemaal aankan en hoe ze dat zelf moeten programmeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina