1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    met z'n 4en op 1 xbox360.....dan heb je toch zowieso geen overzicht meer,moet je heel dicht bij de tv zitten om de bochten in te schatten.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe er staan er echt grappige

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de fotos niet echt grappig, eigenlijk. Wel grappig dat hij een free-roam positie is gekomen, maar ik heb der niet veel mee. Misschien dat ik het een keer zelf probeer, maar ik wil eerst alles op platina halen *) .

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe kan ik de Cone Challange's het beste aanpakken op Gold?
    Met de rest van de dingen totaal geen moeite, maar die klote Cone's...

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Het beste is gewoon alles aan melkaar linken en wat slippen :). Zie de thread die ik hier onder geef daar staan nog wel wat bruikbare tips. Ik denk dat ik vanmiddag ff een filmpje maak voor een Cone Challange op Goud :). Welke baan GraveHeart?

PGR3 Help en Tips Thread :)

7. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Pak een auto die veel slipt.

F50GT maakt de hele cone challenges op platina een eitje_O_

Nouja eitje... met de f50gt kun je ze wel snel halen :)

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Conechallenges zijn voor mij 1 bak frustratie |:-, voor de rest vind ik PGR3 echt geweldig.. Vooral de McLaren F1 rijden met dashcam is helemaal geweldig (omdat je zo mooi in het midden zit)!! _O_

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat duurt het lang om die demo te downen!!! en als ik hem aan laat staan switch hij naar 10 minuten naar een ander sgerm:confused:

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    1gigabyte ik ook niets he.

maja schijnt al 720mb te zijn voor het intro filmpje

11. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Op het forum van bizarreonline heb ik gelezen dat je via een digi-cam foto's uit de photo-mode op de PC kon zetten. Kom maar op met die foto's.

12. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu met platinum bezig,maar ben erachter dat ik alleen de streetraces....eliminator en one on one op platinum ga halen en dan stop met pgr3......want de timed laps,hotlaps en conechallenges enz enz zijn veels te moeilijk op platinum,vanmorgen paar uur geprobeerd maar kan het echt niet halen,heb bijna al de controller door mijn tv gegooid dus:mad:

13. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf dan maar van Pgr2 af :+. Pgr2 was zeker 2x zo moeilijk. Probeer anders een andere auto voor de hotlaps. Lukt het dan nog niet, kun je altijd JPRacegamers tutorial voor racen doorlezen. Want het belangrijkste is dat je goede lijnen rijdt.

14. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

daarom koop ik hem ook niet .. te makkelijk geworden , geen uitdaging meeer

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk de tijd genomen om het ook op Platinum uit te halen (staat alleen nog niet op Live! :mad:, ik kan niet meer online :mad: ) Ik vond het idd weinig voorstellen, soms eindigde ik een halve minuut voor op de nummer 2 op Hardcore, er zijn maar een paar waar ik wat moeite mee heb gehad, maar naderhand bleken ze makkelijker te zijn dan ik dacht. Je moet gewoon niet crashen, hand handschakelen, dat scheelt al zoveel, en heb je binnen 2 races 100% onder de knie.

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoera, gisteren voor het eerst PGR3 gespeelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Beviel goed, maar het was wel te makkelijk. Ik had niet echt een trilfunctie bij het powersliden en op het eerste gezicht was het wat onoverzichtelijker. Maar dat ligt aan mij want daar wen je wel aan. Maar wat een kick hoor he. Ook nog ff gotham TV gedaan: lol.
    (ik zal maar zeggen dat ik PGR3 zelf niet heb, me broertje ook niet(hij heeft de 360) en dat m'n broertje nu zo onder de indruk was dat hij hem misschien ook gaat kopen, want eerst vond hij het helemaal niks)
    !!driewerf hoera!!

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
  18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat niet

19. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken met deel twee vindt ik deze zwaar tegen vallen. Erg jammer, maar op de een of andere manier is de uitdaging ver te zoeken. Zal PGR3 nu alleen nog spelen voor de race against the clock en Xboxworld competitie.

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep vind ik ook. Ik doe eigenlijk ook nog maar alleen Race Agianst the Clock en heel af en toe Online Career....Maar niet meer zoveel als vroeger :'-(

Klik

^^ die moet het doen, filmpje!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina