1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    yep ik vind pgr3 ook tegenvallen.

de positieve:
    eigen route creator
    de graphics alleen in car view vind ik deze goed
    Las vegas in de donker
    en sommige andere banen.

de negatieve:

komt maar tot zijn rect op een hdtv
    zeer korte single player
    zeer weinig auto's
    waar is die uitdagende en moeilijke ai
    waar zijn ie populaire banen van uit pgr2
    waarom is mp geen fun meer
    waarom freezed het als je op de guide buttom drukt
    waarom de f50gt zo zot maken dat iedereen online met rijd
    waar zijn de mini's
    ....

dus grotendeels negatiev ipv positief

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    yep die gaat

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde, nu ik het op 100% heb uitgehaald (en even niet op Live kan) Ben ik nu ook bezig met Call of Duty 2 en Hexic. Gister CoD2 op Normal de War gewonnen, vandaag begin ik met Veteran. Verder wil ik nu onderhand is die Black Pearl halen, en die 150.000 score in Marathon en 75.000 in Timed Mode, ik zit er nu steeds net onder. Verder vraag ik me af hoe het mogelijk is om een Black Pearl Cluster te krijgen EN een Black Pearl Flower.

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Alle Xbox 360 games komen pas goed tot z'n recht op een HDTV. Wees blij dat PGR3 er nog goed uitziet op een normale tv, dat in vergelijking met PDZ dat bagger graphics heeft.
    - Populaire banen uit PGR2 zijn weg, omdat er nieuwe steden voor in de plaats zijn gekomen. Als je KGB corner erin had willen hebben, dan moest heel Moskou in het spel verwerkt moeten worden. Misschien komt die ooit nog .. als DLC.

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd he ze zeggen dat er veel verschil inzit tussen een gewone en hdtv maar eigenlijk zi ik er geen hoor ik heb op allebij eens getest en bij games al pdz zie ik geen verschil en bij pgr3 zie ik ook bijna geen verschil buiten dat de auto's iets meer blinken en dat is ook alles

ik mis moscow wel.
    hoeplik komt dit als content download maja.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb het spel nu uitgespeeld op Silver medal.
    Waaronder ik ook een hoop andere achievents heb gehaald, zoals het halen van een Platinum medal met Manual driving.
    Vind het spel wel lachen in elk geval :).
    Vooral het sparen van die Auto Club dingen. ZOals ferrari en Lamborgini geloof ik.
    Mjah, zin om het spel nu op zijn moeilijkst uit te spelen heb ik eigenlijk niet echt.

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    neen ik had eerst alles ook op silver uitgespeeld.

toen begon ik met hardcore maar das gewoon te makkelijk had de eerste race nog 7 seconden voor dus neen niet weer opnieuw.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorzie wel een probleem voor nieuwe content. Ze hebben namelijk geen garage vrijgehouden voor nieuwe auto's. In deel 2 lieten ze drie showrooms leeg voor nieuwe packs (de 3e pack is er nooit gekomen).

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maja ze kunnen ook garages maken met de auto's erin

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel waar, als je alle auto's hebt kun je alle garage's op de Starters garage na vol maken, dus zijn er 4 plaatsen over, dus 4 nieuwe auto's \o/ :cool:

11. JeePee

JeePee Guest

Ik heb ergens gehoord dat de contents van deel 2 allang op de disc stonden, maar dat je via live een code nodig had om die te unlocken. Ze lieten je als het waren denken dat je wat downloaden, maar in werkelijkheid was het niet zo. Klopt dit?

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik niet zo 123 bevestigen, maar ik denk dat je je hebt vergist? Het was namelijk zo dat de extra conent van Wolfenstein op de disc stond... ik heb nog nooit ergens gelezen dat het bij PGR2 ook zo was..

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met pgr3 bewijst L!VE zijn meerwaarde aan een console. Wat is het enorm vet als je kan racen tegen werelds beste gohsts _O_ Net op de 1e baan van Londen eens serieus proberen te tippen aan de snelste tijd van de wereld. Steeds stapjes dichter bij de tijd (en dus de perfecte lap) Sta nu 19th (class D) van de wereld.... morgen, (damn, het is al maandag ondertussen :9) straks dus weer opnieuw proberen :9

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  14. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Kon in PGR2 op de oude Xbox ook al, maar idd het is een coole feature van Xbox Live.. ;)

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij af waarom ik de Xbox 360 heb gekocht...
    Heb het namelijk onderhand wel gezien met PGR3 en PDZ0... voor de rest van de uitgebrachte games vind ik niets interessant :mad:

Online van PGR3 is goed, maar door al dat gebeuk dus niet meer! Dat was juist een rede dat ik PGR2 al enorm veel speelde, en dat wou ik met 3 doorzetten, maar helaas.

Dat ze maar snel komen met leuke nieuwe games, anders ga ik 'm wel verkopen.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PGR3 online had ik toch snel gezien, dan bedoel ik de carreer mode. Het is gewoon niet te doen, er zitten alleen maar van die onsportieve honden die niks anders doen dan rammen. Ik heb het inmiddels opgegeven.

Erg jammer, aangezien het Live gedeelte een groot deel van PGR3 is.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de career juist het beste online gedeelte.. IMO geeft het een enorme kick om een basher of een hogere rank als jou te verslaan.
    Ik kan je bijvoorbeeld vertellen dat het ontzettend goed voelt om Metal Mark te verslaan :+ (still didn't forget about it :p)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, als je normale sportieve mensen hebt, dan is het heel tof. Het is zeker tof om zo'n basher af te zeiken, maar daar krijg je vaak niet eens de kans voor.
    Als ze je rammen en je spint of crasht, dan lig je ver achter, dat rijd je nooit meer dicht in 3 rondes.

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Twee korte vraagjes:

-Zit de Porsche Carrera GT er eigenlijk wel in? (Favo auto in PGR2)

-Beuken ze ook zoveel op Live met Playtime?

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Geen CC hier en dus geen L!VE op 1e xbox ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina