1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit met een dubbel gevoel: online career is leuk, maar nét iets te veel beukers. Kijk, dat iedereen in de eerste bocht op elkaar knalt is niet zo erg (rij ik wel omheen), maar laatst had ik weer zo'n irritante gast die even snel is en op en lang recht stuk je achterkant aantikt. Ik spinnen en hem weer inhalen (hij kon geen bochten) om het vervolgens weer mee te maken. Irritant, en gelukkig kan je vervolgens negatieve feedback geven ;)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vraag 1: nee, er zit helemaal geen Porsche in, alleen RUF.

Vraag 2: Minder dan in carreer mode, dat komt omdat de meeste mensen hier komen of gewoon leuk te racen. Maar er word nog steeds gebeukt, maar minder.

Ik speel eigenlijk altijd met een vaste groep gasten die gewoon sportief zijn en gewoon lekker willen racen. Dat is wel erg leuk, met een paar Engelsen, Duitsers, Amerikanen en Fransen gewoon lekker karren.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, jammer dat de Carrera GT er niet inzit want dat was absoluut mijn favoriet in het vorige deel. Verder lijkt me zo'n vaste groep ook wel het beste want dan weet je in ieder geval dat ze wat sportiever zijn, ik zit namelijk nog te twijfelen of ik PGR3 of CoD2 zal halen maar als ze heel veel beuken dan lijkt PGR3 me toch een stukje minder. Zoniet, dan lijkt het me leuker. :)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    COD2 kan ik je ook aanraden hoor, is een heel intens spel, vooral op veteran.

5. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Of je neemt nu PGR3, en straks Ghost Recon: AW!? :)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Online schijnt CoD brak te zijn.. PGR is imo niet kut online.
    @ Kameo - RUF is Porsche, het tunemerk dacht ik. Volgens mij is dat omdat er in Amerika meer naamsbekendheid is met RUF.. (weet ik niet zeker)

@Mika Kimi - Carrera GT was zeker bruut, maar er zijn echt in dit deel genoeg auto's die je goed zult vinden. ;)

@ Kameo (weer ;)) - Over dat online tegen Duitsers of engelsen ofzo.. Duitsers nog nooit gehad (kan me niet concentreren met dat taaltje, dus doe die nooit :p ) Maar met Engelsen is 9 van de 10 keer gewoon bruut. Dan ramt ie je, roep je waarom, en dan was ie al aan het remmen om je bij te laten komen. Als je zo kan racen, verdien je respect. Hét voorbeeld van online racen.

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand mij even helpen in de PGR3 helpthread :9

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn genoeg mooie wagens, daar ben ik van overtuigd maar het is wel een beetje jammer dat ie er niet inzit. En RUF is inderdaad het tunemerk van Porsche, net als AMG bij Mercedes volgens mij. :)

PS: Ik denk toch dat het PGR3 wordt. :p

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk nu precies hetzelfde, vind het tot nu toe wat tegenvallen. Het is dat PGR3 als release was uitgekomen anders had ik hem ook neit gekocht. Tsja PGR3 is opzich wel leuk maar ik zou er best zonder kunnen...Misschien iets teveel van verwacht.

*Huilt nog steeds :+

Ik zal kijken :)

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zegt de persoon die in de eerste weken geen sociale contacten meer had door PGR.. 8)

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat was toen 8). Maar hoezo geen sociale contacten meer? Ik stuurde jou toch af en toe wat pm via xboxlive :+

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik.. :cool:

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    RUF is idd het een tunemerk van Porsche.
    COD2 online valt nog wel mee hoor. Het enigste probleem wat ik heb is dat ik soms geen server kan joinen, verder geen problemen.

Dat is idd heel tof tegen die Engelsen. Die hebben vaak nog respect. Heel vaak laten ze even het gas los en laten ze je weer voorbij, is heel netjes.

Duitsers zijn ook leuk om tegen te rijden hoor. Ze zitten constant te blaten totdat je ze zoek rijd, dan zijn ze opeens heel stil. :cool:

In het algemeen zijn de Italianen en de Amerikanen het meest onsportief.

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RUF is niet eens de officiele tuner van Porsche.. als AMG de officiele tuner is van Mercedes is het dus niet vergelijkbaar. Vergelijkebare modellen van de 911 GT1 zul je nooit aantreffen bij RUF. Eigenlijk wil RUF niet worden geasosieerd met Porsche.. maar dat worden ze wel. Dus dat er geen Porsche's in PGR3 zitten is gewoon *** .. met dank aan EA die een geweldige NfS eruit heeft gepoept. Maar er is wel één RUF die wel heel chill is: SuperCar Concept.

15. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik niet mooi die supercar concept van RUF..maarja das mijn mening:D

16. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duels rijden, ook al zitten er daar ook genoeg bij die alleen maar willen rammen. Maar als je eenmaal amateur bent en tegen contender of hot shots moet duelleren is er echte strijd. Novices en rookie's rijd ik er 99% van de gevallen direct af en ik ben een vrij beroerde racer.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Whoehoe vanmiddag/vanavond (was nog een race boven de 18.00 uur :+) tegen de toppers van xbw! Traxx, JPR, Heer Stefan (K), Ruttyx, Jacob NL en onze basher.....Rox _O_. Twas echt dikke lol weer om met elkaar teracen. Jammer dat ik geen headset heb maar ik heb telkens zitten terollen om al die opmerkingen van ''Goh Mark zeker weer" :9. Rox was ook heerlijk bezig en Stefan weer met z'n gegil *Heerlijk!.

Moeten we vaker doen jongens!

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Mist je ook (K)* 8)

Maar het was idd wel cool, allemaal toppers bij elkaar en dan lekker lollen, op die manier owned PGR3 iig wél online _O_

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat merk ik ook idd, maar ik heb heel veel gewoon bad feed gegeven als ik neit tevreden was. Dan kom je ze ook neit meer tegen.

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het was gezellig ja :D _O_ . Mag ik wel zeggen dat JIJ degene was die begon ;). Maar ik heb gister eigenlijk geen rondje echt lekker gereden :mad:. Maar jullie hebben gewoon de prachtige kat-en-muis tijd van PGR2 gemist :p. ("Remmen is voor mietjes!!!!" en dan een mini laten vliegen 8), those were the times O-) )

In een van de laatste races, volgens mij was jij toen al weg mark, een hele tijd dwars voortgeduwd door Stefan op een van de bruggen in New York. Gelukkig heb ik de replay bewaard, want damn, hij was echt dwars. Zelfs JP viel het op toen ie achterom keek }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina