Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben eigenlijk zonder reden op zoek naar time sqaure in pgr3 ( zit er toch wel in?:|) weet iemand in welke race ik die kan vinden?

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zit er niet in.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou vanmiddag weer een heerlijke race gehad met de toppers! Rox, Stefan, Jacob en JPR. Het was echt geniaal weer :cool:. Had eindelijk me headset dus de pret kon niet op :+. Zelfs nog ff een soort van kat en muis gedaan met R, S en JP. 5 rondjes N-ring _O_, en dat voel je echt wel in je klauwen damn, was aan het eten en had gewoon lichte kramp :+. Twas weer super! Vooral omdat wij wonnen *Stefan en Ik (K)!

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het scheelde niet veel :+. Maar F50GT->testarossa is geen goed idee. Die testarossa ligt gewoon beter op de weg :mad:. Nog even een goede combinatie zoeken, dan moet het wel gaan lukken.

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, of we gebruiken de volgende keer de McLaren, die is volgens mij wat zwaarder :). En dan wel ff een lichte E-Klasse auto :9

We moeten echt nog is een keer een tijd afspreken dat we 8 man 5 rondes op de N-ring kat en muis gaan doen 8). Dat word tewreed!

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *denk terug met traan in oog, maar het zal nooit hetzelfde zijn als met pgr2 :'-(, waar je met een ultimate heel snel een mini die 40 seconden voor lag (meestal ik8) ) kon inhalen

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Owja SVS was er vanmiddag ook nog ff bij ^^, Stefan zwaar ingemaakt _O_.

Heb zelf die tijd niet mogen mee maken van PGR2 maar die verhalen van Rox klinkt goed in je oren :D

8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha was prachtig, al moet ik wel toegeven dat het soms minder prachtig was als rox niet bij je in het team zat en de ultimate had in het andere team, ik kon veel ultimates het bos in leiden, maar rox was toch een klasse apart *)

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cat & Mouse is nog steeds goed te doen. De beste auto daarvoor is de Lamborghini Miura P400 S. Al was een Mini natuurlijk beter geweest.. die Miura is aardig snel 8)

Edit: ik bedoelde eigenlijk last man standing.. is veel leuker, en eindelijk heb je de kans om echt te beuken.

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha, ik had hem vanmiddag echt tevaak tepakken met tedomme acties van mij. Zo rijdt ik bijvoorbeeld het gras in en slip over de baan heen, rox ramt mij en ontwijkt net stefan die bij mij in het team zat. Wij hadden echt teveel mazzel :9.

Maarja wij zijn gewoon goed :+..... rox :p :+

11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    *Mist zun Xbox360 :'-(

Ook nog wel vaak gedaan. Cat&mouse met Pgr2.

Lijkt me in Pgr3 best hilarisch, want beuken gaat wat makkelijker in dit deel ( vind ik ).

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Gister Avond hadden we weer een Party met de Toppers :9. Met 8 man op N-ring cat&mouse doen is \o/. Stefan! 8) leer rijden, he diew (hoe de fuck schrijf je dat :+) ik je aan en lig je weer in de berm te fietsen. Was zeker tof, vanavond weer 8 uur? of 7 uur ? Of vanmiddag al :p

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt zelfs best makkelijk weer auto's laten vliegen }:]. Het beuken moet ik nog wel iets aan wennen (het is heel, heel, heel anders dan in PGR2), maar het is wel ouderwets tof O-)

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep er vlogen wel een paar keer wat gasten door de lucht heen, weet dat moment nog goed in het 2 rondje, volgens mij beukte jij mij vol op waardoor ik in de lucht een 360! maakte :cool:. Uhuh op grond is voor noobs, als je doet moet je het direct goed doen 8)

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het mooiste moment (voor mij) was toen er 2 langzame auto's voor mij reden die vol in de remmen gingen en ik schepte er met mijn tvr zo 2 de lucht in 8)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :9. Ik ga zo ff die replay bekijken van meer dan uur (N-ring, 5 rondes) :+. Zal ik ff wat ''lucht'' foto's maken _O_. Post ze vanmiddag wel, nu eerst boekhouden :+

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heeft iemand enig idee of er een track list met alle muziek uit de game ?
    Ben opzoek naar die klassieke nummers uit de game.

Mvg Eric

18. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0

duw?;)

maar was idd gaaf, daar moeten we vanavond zeker weer mee beginnen*)

19. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gisteren eindelijk Live een beetje fatsoenlijk aan de praat gekregen, ik dus helemaal gelukkig. Dan maar direct PGR3 online spelen. In het begin was het wel leuk, maar nu erger ik me dus meer dan ik er plezier aan beleef. Online is het in deze game dus nooit een voordeel om als eerste een bocht in te gaan, je word toch alleen als schokbreker gebruikt door anderen die veel te laat remmen. Net ook nog: een race op het F1 circuit, ik rijd op kop in de eerste bocht, rem af, wil net insturen, boort er zich een kerel vol in mijn flank, ik van de baan :mad:. Dan na de tweede bocht kom ik op dat recht stuk kom ik terug op gelijke hoogte met zo'n kerletje met als tag "weetnietmeerwat"1992, wat doet die? Hij stuurt gewoon scherp naar links om me simpelweg van de baan te rammen. Moet leuk zijn als je je op die mannier kan verzekeren van een zesde plek _o/ . Ik was dus uiteindelijk vijfde, maar had wel de beste rondetijd :mad:. Ik ben nu zelf niet de beste racer, maar ik zal nooit iemand opzettelijk rammen. Het wil al eens gebeuren dat ik iemand in New York ofzo in de vangrail druk, maar dan ga ik even van het gas om hem terug voor te laten. Ben ik de enige die zich hieraan ergert, en past de rest van de niet-topracers zich gewoon aan, en doen ze lustig mee met het torpederen, of ergeren zich nog mensen hieraan?

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, ik heb wel meer topics gezien die met jouw probleem te maken hebben. Meestal beginnen ze met "PGR3 is NOT Burnout3 !". Ik vind het ook erg jammer, het is gewoon veel zoeken naar de juiste groep mensen die een beetje fatsoenlijk rijden in dit spel. Maar ja, veel mensen rammen er maar op los. Dat zou je in het echt met je Ferrari toch ook niet doen? Ik hoop in ieder geval dat dit soort racers snel naar de nieuwe Burnout verdwijnen als ie op de Xbox 360 verschijnt en dat de rest dan tenminste "normaal" competatief kan rijden (een beetje nudgen links en rechts mag van mij best).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina