Zo, gisteren eindelijk Live een beetje fatsoenlijk aan de praat gekregen, ik dus helemaal gelukkig. Dan maar direct PGR3 online spelen. In het begin was het wel leuk, maar nu erger ik me dus meer dan ik er plezier aan beleef. Online is het in deze game dus nooit een voordeel om als eerste een bocht in te gaan, je word toch alleen als schokbreker gebruikt door anderen die veel te laat remmen. Net ook nog: een race op het F1 circuit, ik rijd op kop in de eerste bocht, rem af, wil net insturen, boort er zich een kerel vol in mijn flank, ik van de baan
. Dan na de tweede bocht kom ik op dat recht stuk kom ik terug op gelijke hoogte met zo'n kerletje met als tag "weetnietmeerwat"1992, wat doet die? Hij stuurt gewoon scherp naar links om me simpelweg van de baan te rammen. Moet leuk zijn als je je op die mannier kan verzekeren van een zesde plek _o/ . Ik was dus uiteindelijk vijfde, maar had wel de beste rondetijd
. Ik ben nu zelf niet de beste racer, maar ik zal nooit iemand opzettelijk rammen. Het wil al eens gebeuren dat ik iemand in New York ofzo in de vangrail druk, maar dan ga ik even van het gas om hem terug voor te laten. Ben ik de enige die zich hieraan ergert, en past de rest van de niet-topracers zich gewoon aan, en doen ze lustig mee met het torpederen, of ergeren zich nog mensen hieraan?
Klik om te vergroten...