1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het spel sinds vanmiddag en was dat even wennen zeg. Ik was eerst in de menu's alle overzicht kwijt. En het rijden moest ik ook even opnieuw leren. Verder vind ik het een heerlijk spel. Ik ging ff op Live en het leek wel of ik alleen maar Nederlanders tegenkwam. Tweede room die me werd toegewezen was toevallig die van Dynamike en Snike. O-) En zo'n soepele verbinding (terwijl mijn broertje naast me ook nog World of Warcraft online speelde), daar stond ik van te kijken. Dat is wel even wat anders dan COD2.
    Het is me wel al gebeurd dat in de photo-mode complete stukken achtbaan verdwenen. Slordig, want verder ziet het er prachtig uit. Ik vraag me alleen af of de xbox360 misschien nog wat meer anti-alias zou hebben aangekund. Dat valt me nml. op; gehaast, niet eens geprobeerd of technisch niet mogelijk?

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Heeft iemand de demo van PGR3 gespeeld op een Xbox360 demo Pod.

Wat ziet dat spel er lelijk uit zeg, barstensvol met lijntjes alsof er geen gebruik is gemaakt van AA textures op de gebouwen zaten er nauwlijks op, heeft iemand ervaring met deze demo ? want zo wil ik het spel echt niet spelen, ben er snel mee opgehouden.

Ik hoop dat het aan de demo ligt want anders ieel

3. JeePee

JeePee Guest

Ligt aan de demo. Spel zelf ziet er super uit.

4. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock je nieuwe garages?

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    De garages volstampen met auto's. Zodra ze vol zitten, krijg je een nieuwe. :)

Nee he....Heb alles uitgespeeld op Gold en ben nu bezig voor Platina.
    Maak ik die ene trophy van 7 events af op platina, win ik 6 miljoen...NEGATIEF :mad: Dus dat werd zeg maar van mijn sald afgetrokken :confused:

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  6. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat het beeld soms donkerder wordt tijdens het racen? Hoort dat?

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bijvoorbeeld onder brug of overdekt wegstuk rijdt, dan is dat normaal ja, maar niett als het gwoon bij open hemel gebeurt. Dat is soms wel irritant, maar het went wel...

8. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... die bug heeft iedereen:p

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag krijg ik eindelijk mijn 360. Met Project Gotham Racing 3 natuurlijk. Ik ga zeker meedoen aan het toernooi!

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem niet.

11. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan heeft iedereen hem behalve Nicos;) ...
    Nee ok, dan is iedereen misschien een beetje voorbarig... maar van de mensen die ik heb gesproken heeft toch wel 90 procent die bug:{

12. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook nog geen last van gehad.
    hoe gaat het dan?
    wat als je nou geen 6 m hebt?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog een update of bugfix in de maak door Bizarre of MS of niet? Ik volg deze thread niet zo vaak...:)

14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, heb nu ook een 360 én PGR3. :D
    Waarschijnlijk doe ik ook wel mee met die competitie. :)

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan van wel.. Zeker de moneybug, en vooral de gamercard crashbug zijn toch dingen die ze er gewoon niet in kunnen laten zitten lijkt mij.. Als ik online speel dan vraag ik aan iedereen waar ze vandaan komen omdat ik gewoon niet meer hun gamercard durf te checken uit angst om weer vast te lopen, dat zegt genoeg..

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn Xbox 360 sinds gisteren met PGR 3. Het is een erg leuk en mooi spel maar er zijn ook minpunten: Ik had de eerste troffee gehaald toen keek ik hoe ver ik was toen stond er dat ik al op 7% zat! Erg korte singleplayer dus. Verder vind ik de foto mode enzo erg leuk.

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    het aantal procenten stijgt snel, omdat die badges die je krijgt veel procent waar zijn. Mijn broertje heeft 3 bekers op zilver en zit op 11 procent, zilver compleet zit je op zo'n 65% denk ik. Ik dacht zo'n 90 races, maar om die volle 100% te halen ben je wel even bezig hoor.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb nog wat leuke foto's gemaakt van steden, auto's en gare dingen
    (f50gt met geen achterkant). Zal morgen wel ff hier neer zetten.

Zometeen weer online jongens?

19. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook eens gehad, echt heel raar:{

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Volgende week heb ik deze game ook_O_ , hopelijk is hij de moeite:). Maar ik heb een vraagje, vanuit welk view racen jullie? In car, achter de car, vanvoor op de car,... Ik denk namelijk dat ik in car view ga kiezen omdat dat het coolst oogst,maarja, is mss niet zo makkelijk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina