1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha stoer filmpje, moet ik ook maar eens uitproberen. :p

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle games hebben 1000 GP. Bij Condemned is het maximale wat je aan gamerpoints kan halen 970.

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier enig idee hoe het kan dat als je in je profiel bij 'racing' de gears op manual hebt staan en in Pgr3 ook op manual heb staan en je op live in een lobby zit met 'players gear choice', dat ie dan nog automatisch schakelt |:- |:-. Ik word er ramgek van. Als ik dan weer race against the clock doe, staat ie wel op manual. Dit is egt zo vreemd.

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm kzou het niet weten maar ik heb dit probleem ook al gehad.

ik heb ook een klein vraagje ik heb een paar posten hierboven gezegd dat mijn dashboard nog altijd crasht bij dit spel ook na het downloaden van de patch.
    ik heb nu mijne xbox360 helemaal eerst naar factoy settings gebracht en dan weer alles gedownloaded en nu crasht het dashboard niet meer als ik naar een gamercard kijk of een friend request stuur enz...
    de guide crasht enkel nog als ik op de guide buttom duw tijdens dat het spel een race laad hebben jullie dit ook nog kan iemand mij helpen

btw jpr ik heb u een friend request gestuurd.
    fred wilde ook een friend request sturen maar die zijn friends list staat vol

Laatst bewerkt: 31 jan 2006

5. Wees blij dat het gefixed is.
    En bedenk je wel dat we zonder het tegekke XBoxLive netwerk en de vriendenlijst, we dit (luxe)probleem geeneens hadden mogen meemaken.:{

Het is dan heel makkelijk om van de kant te gaan staan schreeuwen hoe slecht het allemaal wel niet is. Feit is wel dat vrijwel onmogelijk is voor welk bedrijf dan ook om met een beter netwerk te komen als wat MS hier al heeft neergezet..

Je kan die 'grote fouten' beter zien als verbeterpunten die je zijn opgevallen, en wees maar gewoon blij met wat er nu is.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2006
  6. JeePee

JeePee Guest

Ik ben zulke vastlopers en onhaalbare missie nooit tegen gekomen met welke PS2 game dan ook. Als ze gewoon gezorgd hadden dat het voor de launch al verholpen was hadden ze dat superieure netwerk ook niet hoeven te gebruiken. Een beetje 60,- betalen voor een game, om vervolgens nog een 60,- per jaar neer te leggen om de game compleet te maken.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En bovendien is dit spel ook nog eens getest.. iig ken ik twee testers die dit spel (uitvoerig) hebben bekeken. Dus hoe het mogelijk is dat zij dit probleeem niet hebben opgevangen is een raadsel. Het gebeurt toch minstens 2x per dag.

Aan de andere kant is het wel te begrijpen.. deze game is zwaar gerusht. Kijk maar naar de perfectie van PGR2 en je ziet een wereld van verschil. Hopelijk besteden ze meer tijd aan PGR4 zodat ik een volwaardige opvolger kan spelen.

8. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, ik weet niet of het al is langsgekomen, maar mijn credits staan in de min? Ik snap er niks van en heb ook geen idee wat ik hiertegen moet doen:

:confused: :'-(

Ik heb eigenlijk dus 4.426.239 credits, maar nou staat er overal een min voor en kan ik geen enkele auto meer kopen |:-

9. Je hebt zeker net wat dingen op platinum gereden of niet??

Das ook een glitch, bij 1 challenge krijg je iets van 5,6 miljoen als je hem op goud rijdt.
    Maar als je hem later op platinum haalt pakt hij het geld wat ie teveel gaf weer terug}:]
    Binnenkort zie je de eerste sleepwagens wel bij je garage's aankomen om al de peperdure bolides weg te komen slepen om de shuld af te lossen.O-)

Ok Jp'tje, je hebt helemaal gelijk... Tis allemaal maar waardeloos en veels te duur.:{

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG Corolla dikke lol :9. heb je ondertussen alweer een race gewonnen? wat gebeurde er :)

11. Waarschijnlijk lost ie dan beetje bij beetje z'n schuld af:D

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vanmiddag potje geraced tegen Mika Kimi, NLRadical, Heer Stefan (K) en Fredkroket, pff we hebben er 3 keer uitgereden :+.Was wel weer gezellig, maar het vetste toch weer met zn 8-ten :cool:. hmm owja we mistte iemand..... Rox NL volgens mij, twaren zulke rustige, haast niet beuk races..... :9.

13. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Plastic, vertel eens meer over die glitch? Ik snap er niks van :mad: Ik heb idd net wat races op platinum gereden...

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn eerste ervaringen op Live. :p Is erg leuk vind ik, maar de meeste zijn te goed voor mij. :9

15. Als je alle events in die 'challenge' op goud rijdt krijg je door een fout 5,6 miljoen i.p.v iets van 50.000 wat je zou moeten krijgen.
    Als je hem dan later op platinum haalt, wordt de fout weer teruggerekend en ben je het geld weer kwijt.:'-(:D

Je had er allemaal wagens van gekocht zeker?

16. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    @Mika Kimi: Ik geloof dat wij op dit moment wel bij elkaar rijden, tenminste, die paar keer dat we samen reden ;).

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij ook wel, dat vond ik wel leuk. :D

PS: Bedankt voor de uitleg Plasticman, daar hou ik dan wel even rekening mee. :)

18. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, ik heb er idd allemaal wagens van gekocht :mad: Fijn, weer alles terug verdienen ...

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    :eek: :'-( :'-( wrijf het er maar weer in........
    Maar ik weet niet wat het is, maar de 'gewone' races vind ik eigenlijk niets aan om te doen, pas met lompe dingen wordt het echt gaaf O-)

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hier die weet waarom alleen op live ik met automatic rijd, terwijl ik manual heb ingesteld in mun profiel en in pgr3 zelf ? :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina