1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Das maar 2 uur per dag :+. Ok het is een gewone week maarja 8). Ik had zelf wat meer in het begin, maar had dan ook geen sociaal leven meer :p

Ik denk dat ik zelf ook al lange tijd over de 100+ heen ben.

@Bonbridge

Anders bekijk de PGR3 Helpthread, daar staat alles wat je moet vinden, anders vraag je het als nog :)

2. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest ook nog werken, en ik heb uiteraard niet alleen maar PGR3 zitten doen, ik wat instellingen zitten kutten, en wat andere demo shit.

Maarja, jij zet je sociale leven weg voor non-stop PGR3.

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog iets onder de 100 uur denk ik. Moet doorrijden zie ik :9.

Met Pgr2 zat ik rond de 500 uur. Teller was gestopt bij 298 uur, rare bug :+.

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ziek lang :p zelf speel ik denk ik 3 uur per week pgr3 ofzo.. niet echt lang. ik rij daarom ook niet echt goeie tijden :p hehe.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Total races: 4108
    Total time played: 75:31:13.875
    Longest slide: 1355.92 meters

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik 5 uur singleplayer en online ook zo iets gok ik (dat is een andere profile, dus dat zou ik even appart moeten opzoeken).
    Ik heb zojuist de DBR9 gekocht uit klasse A en wat een heerlijke auto. :eek: Die F50GT mag dan wel zo snel rijden, maar die stuurt niet zo fijn als deze. Ik vind het vet dat de careermode zich aanpast aan de auto die je kiest. :cool: Dan ben ik niet steeds genoodzaakt een bepaalde auto te gebruiken.

Ik heb nog wat foto's proberen over te zetten met de digicam, is er nou echt geen andere mogelijkheid? Behalve een capture-card dan, of hoe dat ook mag heten.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kom ik aan, met amper 400.000 kudos en alles op Silver + aantal op Goud. :cool:
    1,2 miljoen credits ofzo, maar wel zeker de helft van alle auto's in m'n bezit.

Bonbridge & The Matrix : Ik denk dat jullie Credits en Kudos verwisselen. ;)
    Kudos zijn de punten die je door bijzondere verrichtingen op het circuit haalt.
    Credits verdien je door het behalen van races. :)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik niet hoor. :eek: Ik zit overigens net over de helft van de careermodus en heb pas 83.000 kudos, volgensmij kan dat echt veel meer zijn als ik erop zou letten.

Hoe zit het trouwens met jullie anti-alias? Dit en dit topic behandelen wat anti-alias problemen die niet normaal zouden zijn (in bepaalde gevallen). Ik heb er zelf ook een beetje last van, maar ik heb dan ook een vrij oude tv (wellicht is dat de reden, want ik zie veel kartelrandjes-loze HDTV pics). AA schijnt op hogere resoluties meer uit te halen dan op lagere.

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  9. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Viel me trouwens op dat er weinig platinum achievements behaald moeten zijn wereldwijd. Op 1 van de timed runs in Tokyo haalde ik Platinum met niet bijster hoge kudo's maar stond daarmee toch op nummer 97 in League 1.

Heb zelf overigens gold achievment nog niet gehaald, cone challenges nekken me. Alle street races al op platinum en bijna alle timed runs en hot laps op gold. Nu bezig om de timed runs en hot laps op platinum te halen.

10. mars15

mars15 Guest

Yes, dit word mijn 1e 360 game. Kon hem lekker goedkoop halen. Nu nog een 360 :p

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oh haha ja idd dom foutje het zijn natuurlijk 1,5 miljoen credits. (inmiddels 1,5 miljoen ofzo)

Ik speel alles lekker rustig. Gewoon om de game lang te laten boeien. Ik wil niet binnen 3 dagen door de single player heen zijn ik heb namelijk geen live.. Ik race best vaak voor de lol een time-race. Ik doe nu de career op zilver omdat ik de badges: 10 back to back wins en 10 back to back clean races wil hebben. Bij zilver win ik alles makkelijk in een keer. Bij goud gaat het weleens mis en dan kan ik weer overnieuw beginnen met de 10 :9 . Na dat ik die twee heb ga ik alles op platina proberen als het dan echt niet lukt goud. Ik heb nu nogmaar iets van 9 troffees. Best weinig voor bijna 11 uur spelen vind ik. Maarja ik wil minimaal 100 uurtjes dit spel spelen voordat ik een nieuw spel koop :p Morgen ben ik vrij dus dan even een hoop uurtjes maken.

@ Gravehearth, Lukt bij jou niet alles op goud of heb je geen zin om alles op goud uit te spelen?

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm, heb 110+ uur en heb maar 1300 races gedaan ofso :eek:, btw lange slide 8)

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me wel handig ja:+

On topic: Mijn favo wagen is de Koenigegg CCR. Die is zooo mooi en rijd echt lekker. Ik vind de F50 GT niet zo mooi, maar dat geluid van de motor is wel prachtig.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb nog steeds moeite met de cones op Gold. Achja.. :)

15. JeePee

JeePee Guest

Ik zit aan de 130+ uren 8)

Trouwens,

Palmer Jagaur JP1
    Onboard View
    Geen HUD
    Nordschleife
    ----------------- +
    = _O_

16. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Verslaafde.. :+

P.s. hoe werkt die geen hud glitch ookalweer?

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Verkeerde draad O-)

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij achteruit kijken, Xbox Guide knop indrukken, weer indrukken en dan weer gewoon kijken. Maar als je dan weer achteruit kijkt dan is ie weer terug, ik heb het nog nooit geprobeerd maar ga dat wel eens doen. :)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het vandaag per ongeluk, wist niet eens dat het een glitch was :p

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    gaaf, zag dit net in zo'n mailing van xbox:

Donderdag 2 maart
    Xbox Live
    De PGR 100: Aangedreven door Xbox Live
    Xbox Live presenteert hét virtuele race-evenement van het jaar...
    Honderd kansen...
    Honderd spectaculaire prijzen...
    Honderd winnaars...

link

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina