1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland staat er niet tussen...

Als ik btw op die Nederlands link klik meer info dan krijg ik: De pagina kan niet worden gevonden. Misschien heb je verouderde link gebruikt of de URL niet goed getypt. Misschien vind je hier wat je zoekt:

Maar dit heeft dus niks te maken met prestaties.. enkel zo'n afbeelding downloaden en hopen dat je wint... of is het wat anders ....

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    hmm... het staat op de nederlandse agenda. Misschien te veel wishfull thinking vanuit mijn kant. Had wel weer zin in een officieel toernooitje..

3. JeePee

JeePee Guest

En je moet ouder zijn dan 18... waar slaat dat op dan :confused:

Vind het wel vaag. Alle super n00bs kunnen zo'n plaatje bemachtigen, en dan doen ze gewoon mee, terwijl mensen die wereldrecords rijden of hoog staan in de Xbox Live Career krijgen niet eens een kans...

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alleen dan nog de N-Ring reversed doen, dan zijn de uitzichten nog mooier _O_

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    wat is dit nou weer voor onzin :confused:

zit ik net lekker op mijn gemakje online te racen, en opeens word ik een aantal keer van de baan geramd... dit gedeelte wist ik dat zou gebeuren, want dat soort gekken zul je altijd houden. Maar wat me nou echt irriteert is dat ik na de race negatieve feedback heb gekregen (zonder reden dus :mad: ), bij de details stond dat hij had opgegeven dat ik agressief zou zijn (ik heb netjes gereden, en heb ook geen headset, dus dat kan het ook niet zijn) :confused:

gebeurt dit vaker dat mensen je zonder reden negatieve feedback geven, of kom ik nou net de verkeerde mensen tegen?

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  6. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is mij ook al gebeurd had helemaal niets verkeerd gedaan en heeft die mij ook een negatieve feedback gegeven:mad:
    Het zijn gewoon slechte verliezers zo een mensen

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo geen kans krijgen? Jij hebt net zoveel kans als iedereen hoor.. En zo hoort het imho, want als het op racen aankwam dan is 99% meteen al kansloos.. Nu heeft iedereen evenveel kans, het is gewoon een verloterij voor iedereen die dat plaatje download..

Jammer trouwens dat het hier nu ook bekend is, heb ik weer minder kans.. O-)

idd, ik heb ook al 25% bad feedback terwijl ik toch echt niks verkeerd doe (alleen in playtime met vrienden rammen we wel eens voor de lol, maar in online career doe ik het echt nooit).. Gewoon niks van aantrekken.. Ik heb een 5 sterren reputatie, dus de meeste mensen vinden me kennelijk wel leuk.. :cool:

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 66% bad feedback :cool: 8)

maar dat komt meer omdat ik soms wel aggressief word als ik 3 keer gebeukt wordt bij de start, dan knal ik gewoon elke auto aan de binnenkant voorbij en dan raak je ze ook wel meestal. Of soms dan raak ik ze in m'n eigen scherm niet, maar dan spinnen hun wel, dat is wel heel vaag...

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij betekend dat dat ze zelf niet kunnen rijden ;) :9 Ik heb tot nu toe nog helemaal niet tegen mensen online gereden :eek: Eigenlijk alleen nog maar tegen ghosts voor time challenge.

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat alle auto's een seal-laag hebben, waardoor je denkt dat je ze niet raakt, maar dat wel doet.

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das kut... hadden ze wel eens beter weg mogen werken:{

12. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had ik ook is een x.

Had ik afgesproken met mijn neef niet te beuken, wil ik achter hem slip streamen en opeens spint hij als de malle :mad:.

EDIT:
    Hebben jullie met een 4:3 tv, ook 2 zwarte balken, 1 boven en 1 onder tijdens het rijden?

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  13. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is omdat het gemaakt is voor breedbeeld. Vroeger waren er nog games, ook op TV, in de 4:3 verhouding en op een breedbeeld werd het of uitgerekt, dikke mensen, of je kreeg zwarte balken.

Voor breedbeeld spellen op een 4:3 TV, zal er dus een balk verschijnen, of de TV moet het samenpersen, lelijker dus.

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik speelde het vorige week ook op een 4:3 en toen had ik geen balken. Je kunt volgens mij in het spel zelf ook een aantal dingen instellen. Misschien dat dit erbij staat.

15. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb van meer mensen gehoord met een 4:3 tv die geen zwarte balken hadden...

Mijn Guide is bijvoorbeeld wel full screen in de game (en ook het Dashboard etc.)
    Alleen PGR 3 en Kameo dus niet (alle games die ik heb).

In PGR 3 zie ik verder geen beeldinstellingen. Mijn beeldinstellingen in het Dashboard: 50 Pal, Normal, 480.

Iemand enig idee?

16. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet wat het is?
    Ik heb wel zwarte balken in de menu's van PGR3, maar niet tijdens het gamen. Bij CoD2 heb ik nergens balken.

17. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maybe pal 60 aanzetten!

18. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Die zwarte balken in de menu's zijn normaal ja, daar heb ik hele grote zwarte balken, en in het spel zijn het iets kleinere balken...

Pal 60 ondersteunt mijn TV niet, maar ik zal straks even de TV van beneden op mijn kamer zetten (is denk ik minder werk dan me 360 beneden zetten :9 ) en dan kijken of ik nog steeds de balken heb, zoja dan zet ik hem op Pal 60 en kijk ik dan nog even of ik de balken heb...
    Zonee, dan wordt het tijd voor een nieuw TV. (Mag ook wel, heb nog steeds mijn 1ste TV die ik 8 jaar geleden van mijn vader had gekregen die hem ook weer van iemand over had gekocht, het TV heeft bijv. geen scart _O_ )

EDIT:
    Hebben jullie dit:
    Dan niet als jullie met een 4:3 PGR 3 @ fullscreen spelen met Pal 60?

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game ook eindelijk. Nog niet veel tijd gehad om te gamen,maar het is wel enorm cool! Vette racegame, alleen had er wat meer uitbreiding ingekomen...

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah.
    ik zei gisteren laat ik nog eens op mijne xbox spelen en mijne ps2
    begin ik met de ps2 gt4 mmm de graphics zeer mooi voor dit apparaat en natuurlijk het realisme met zo'n logitech stuurtje. na een uurtje of 2 stopte ik en begon op de xbox.
    begon met forza, goed spel maar een gt4 killer nop.
    dan pgr2 mooi spel, speelt nog altijd lekker en er zit nog veel volk online.
    dan terug naar de xbox360 direct pgr3 spelen maar jongens tog wat zijn die graphics vooruit gegeaan amaai zeg een wereld van verschil.
    maar wat hebben ze met de gameplay gedaan, toen ik pgr2 speelde had ik dat lekker arcade gevoel bij pgr3 niet.
    online bij pgr2 geen botsers en niet bij het minste tikje dat je wegsleert en je hebt natuurlijk de mini's. en waar is dat bij pgr3.
    buiten de graphics is het spel voor mij veel slechter dan pgr2 maar moet wel zeggen dat de controller van de xbox niet meer goed in de hand ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina