1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Pgr2 was misschien iets meer arcade, maar pgr2 was wel moeilijker. Als je het vergelijkt met Pgr3. Het spelen zelf is wat makkelijker geworden vind ik. Keb ook het gevoel dat alles wat groter is in Pgr3, heel anders dan pgr2.

Maar om nou te zeggen dat de hele gameplay naar de maan is... niet egt. Het Pgr-gevoel zit er nog zeer goed in en de auto's zijn mooier geworden ( ook qua geluid ).

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit plaatje is te downloaden als gamer pic:

Althans, als je in een van deze landen woont: United Kingdom, Ireland, Austria, Denmark, Finland, Germany and Switzerland.
    Ik vraag me af wat dit nou te betekenen heeft want op de Nederlandse Xbox site staat dit:

Niet alleen kun je deze maand je coolste combo's oefenen met het nieuwe en spectaculaire Dead or Alive 4, je krijgt ook de kans om tegen de rest van de wereld te gamen in Project Gotham Racing 3 in onze fantastische PGR 3 100 Tournament. Er zijn bergen prijzen te winnen en kudo's te verdienen, dus trek je racehandschoenen aan, de riemen vast en maak je klaar voor de rit van je leven terwijl de hele wereld toekijkt!

3. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het egt dikke naaistreek vinden als nederland niet mee kan doen. Wat een bullshit :mad:

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe.
    ik geefu gelijk.
    en de beste drivers zitten nogthans in nederland en een paar in belgie

5. JeePee

JeePee Guest

En Amerika uiteraard (x MaxFATAL1TY x bijvoorbeeld) en die kunnen ook niet meedoen :confused:

6. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie geeft mijn tips betreft welke 4 auto's ik in de garage moet hebben zodat ik met alle parcours de juiste wagen daarvor heb staan?

Bvd

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat maakt niet uit. Je krijgt toch een nieuwe garage als je deze vol hebt. Het lijstje met de beste auto's staat een paar pagina's terug. Ik zou persoonlijk oa. de TVR Sagaris nemen. Daarmee rij ik iig alles gemakkelijk uit.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Grr. dubbelpost deze mag verwijderd worden...

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thnx for the tip:)

Nu er toch zulke behulpzame personen zijn op dit forum heb ik nog een aantal vragen t.b.v Pgr3:

1.Waar kan ik zien hoeveelste ik ben van de wereld?

2.Als ik een race rijd staat er bv 75ste, is dit de 75ste beste tijd van het desbetreffende parcoure van alle mensen die dat parcoure hebben gereden?

3.Soms hoor ik gasten tegen elkaar lullen (praten) waarvan ik er dan maar 1 duidelijk hoor en de andere bijna totaal niet en dan kan degene die ik wel duidelijk hoor de andere, voor mij niet verstaanbare verstaan. Hoe kan dit?

4.Ik heb in profile options staan dat het geluid uit me headset en tevens uit mijn gewone audio uitgang de mensen hoor, echter hoor ik zelden het geluid uit mijn audio (televisie) komen. Hoe kan dit?

Deze bovenstaande vragen komen mede doordat ik met xbox en xboxlive totaal een noob ben, ik gamede hiervoor namelijk met een ps2 en pc.

Ik hoop dat ik niet opdringerig overkom met mijn vragen, heb gewoon wat hulp nodig om mijn fanatsische console en game nog aangenamer te maken:D

Bvd voor uw antwoorden_O_

10. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet overal antwoord op geven.

Je staan dat 75ste op die baan ja. Stel je rijd op Novice en je komt op plek 75, dan sta je in de ranking voor Novice. Rijd je daarna op Harcore, dan kan het best zo zijn dat je 100ste word. Daar is een aparte ranking voor.
    Ik heb dit ook wel eens. Wat de oorzaak is weet ik niet, maar soms is het tijdelijk, een foutje dus, maar soms ook de hele tijd. Ik denk dat het aan die persoon ligt. Hij heeft bijvoorbeeld zijn microfoon ver van zijn hoofd of hij praat zacht.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je als je Online Career doet, als je een wedstrijd hebt afgerond. Bovenaan de league waar je in zit, en daaronder hoeveelste je bent in die league

Ligt eraan, zelfde als hierboven, moet je opletten in welke league.. leugue 1 is 75ste goed, league 30 niet echt ;)
    Het aantal leagues wordt hoger naarmate meer mensen de challenge doen.

Ligt aan de verbinding van de persoon.

Je bedoelt dus dat je de mensen uit je tv wilt horen? Volgens mij kan dat niet, alleen als je headset niet aangekoppeld is..

En je komt niet opdringerig over hoor ;) vragen mogen op een forum :cool:

12. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt boy's, meer duidelijkheid nu_O_

Ik hoor toch echt stemmen uit de tv komen, of zijn dit stemmetjes in mijn hoofd?:D

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lulkoek, het is gewoon een loterij :mad:

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  14. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaag hoor!

Edit: hoe kan je zonder xbox dat pgr 100 logo downloaden :confused:

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is dat plaatje al te downloaden? Niet dat je grote kans hebt, maar okay... beter dan niks.

16. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zoeken de 100 beste. 100 beste postzegelverzamelaars cker, stelletje zakratten :mad:.

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pff stom hoor.
    maar jah geld dit ook voor nederland en belgie

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat een gelul :mad:

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja ik kan die plaatje niet vinden hoor :confused:

Edit: het geldt dus niet voor nederland, we worden genaaid !

Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina