Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Geen Nederland / Belgie dus

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Leuk weer, haha, weer es niet geldig in NL.. reden hiervoor? Tmaakt toch niet uit waar je vandaan komt? Als je live hebt heb je live, kan je toch meedoen, waarom weer zulke kut regels dat Nederland niet mee kan doen? |:-

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff naar ons niveau, dat ligt way hoger dan de rest van de wereld *) 8)

(king tuur, Fretkroket, V-Loop, JPR, enzovoorts alleen al van dit forum bijvoorbeeld hebben al wereldrecords e.d.)

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een loterij, dus of Nederland nou een hoog of een laag niveau heeft doet er helemaal niet toe. En houd er ook rekening mee dat je voor alle Microsoft toernooien 18+ moet zijn. Dat was bij het PGR2 international tournament ook zo, een paar jaar terug.
    Bizarre schijnt ook nog steeds te werken aan de online toernooien dus, toernooien komen er wel.
    Ook wil ik graag Weekly/Monthly challenges zien (net als bij PGR2), al zullen de hot laps toch wel verkracht worden door de shift glitch (competie heet dat).
    En nog iets over die Microsoft events, zoals ze heten. Bijvoorbeeld dan staat er:
    Donderdag 5 januari

19.00 uur
    Xbox Live
    Halo® 2Combat-avond:
    Ieder voor zich vanavond, dus speel de volgende game-mode met je vrienden: Slayer. Kijk in de handleiding voor meer informatie over deze mode

Ja, slayer? Ik speel slayer, maar WTF heb ik er aan? |:- :confused: Willen ze voor mij een soort van "planner" maken? :{

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bitchslapt GG! :cool:

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    en natuurlijk Stefan die ook ontzettend goed is in PGR3, en daarnaast een ontzettend coole stem heeft :cool:

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    VT! :+ Muahahahahah :cool:

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    klik

misschien stond dit al langer op de xbox site, maar ik vind het wel vreemd dat ze dit in het nederlands, op een nederlandse site plaatsen, als nederland niet mee zou mogen doen

*hoopt dat NL toch mee mag doen O-) *

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep maar de engels/UK site heeft er 1 autootje meer bij staan. Naja hopen dan maar :)

11. JeePee

JeePee Guest

12. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje probeer bij iemand in de custom match te komen maar ik zie hem niet staan in de rij (kleine rij). en als ik hem invite voor the game doet ie dat ook niet unable to connect to all the players geeft ie dan aan.
    dit gebeurt met regelmaat?

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet hij naar Test Live Connection gaan en kijken of NAT wel open staat. Is dat niet zo, dan moet hij hem op Open zetten, staat 'ie al open, dan moet hij zijn IP-en DNS adressen Manual instellen.

Voor meer info moet je ff naar het NAT draadje gaan. :)

14. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in PGR 3 ook naar muziek van je computer luisteren?

Als ik in het Dashboard muziek naar mijn 360 stream en ik start PGR 3 stopt de muziek...

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je moet ook in de game even naar je dash gaan, via de Guide button.
    Vervolgens zet je je eigen muziek op.

Tadaa! Racen met K3 op de achtergrond, wat wil je nog meer? :cool:

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    de kabouter dans van kabouter plop :cool:

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oehh... er is een geweldige baan in Tokyo. Een time race bij ongeveer de 13e troffee. Daar zit nog eens een hoge jump in. Ik kwam met mijn Ferrari Enzo ongeveer 2,5 meter van de grond 8). Je komt dan ook nog goed neer en kan gewoon verder racen... damn dat is leuk :cool: Alleen vind ik het best raar dat ik de Big Air badge niet heb gehaald (Blijf minimaal 2 seconden in de lucht). Op goud is het alleen een beetje te makkelijk te halen. Ik reed expres slippend door de bochten en ik reedt ook niet echt geweldig maar ik haalde het wel dik.

Edit: Damn he ik heb vandaag de eerste paar troffeeen op platinum gehaald. WTF wat is dat toch simpel met de F50 GTR ik win alles met dik 8 seconden voorsprong enzo... damn.. Alleen de Cone is me nog niet gelukt. Het zal me wel moeten lukken ik ga steeds door domme dingen af. 8) BTW de big air net ook gehaald. En ik heb even van mijn overige 3 miljoen kudo's alle ferrari's gekocht. Nu heb ik nog zo'n 2,1 miljoen over.. Het gaat allemaal een beetje te makkelijk vind ik. Je kan ook een conechallenge op goud bijvoorbeeld 10 keer halen dan krijg je ook 10 keer al die credits en de kudo's. Ik heb overigens nog niet het spel uit gespeeld. Ik ben nu bij Cup 14 ofzo.

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  18. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    het is idd een heel stuk makkelijker dan pgr2... vind het wel jammer... zit minder uitdaging in... gelukkig is er een goede live fuctie_O_

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel championships zijn er eigenlijk? :)

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    23

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina