1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook die Platinum speedchallenge @ automatic doen met de F50GT en daarna dezelfde speedchallenge op novice @ manual.

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RUF SuperCar Concept
    Lamborghini Murcielago R-GT/Ultima GTR
    Cadillac Sixteen [​IMG]

Huge air:

Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  3. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziek!:D geweldige foto

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    nice photoshop :9

5. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen photoshop, even zoeken op internet en je kan er een filmpje van vinden... Hoge sprongen zijn best makkelijk te doen in pgr38)

6. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh ja is wel een leuk filmpje ja :). Had ik ook al is gepost op pagina 58...post 860

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    @DulleNL, De beste Cone Challenge auto's vind ik de Ferrari enzo en de TVR Sagaris. De TVR Sagaris rijdt echt super fijn en slipt erg lekker als je dat wilt. Hij is niet echt heel snel daarom heb ik bij de latere Cone Challenges de Ferrari Enzo gebruikt. Die is wat sneller en ik vind hem ook wel fijn rijden.

Het is gewoon te makkelijk op Platinum. De Cone's zijn soms wat moeilijker die haal ik meestal niet in een keer maar de rest haal ik bijna altijd gelijk de eerste keer. Ik heb nu 11 Championships op een rij op platinum. En om nou te zeggen dat ik er veel moeite voor gedaan heb... nee. Zelfs ik kan dit spel op platinum uitspelen. En ik ben echt niet zo fantastisch goed in dit spel hoor!

@ traxx_dh, Hoe doe je die glitch in Tokyo precies? En naar welke kant moet die bocht lopen na die jump? Moet je in de lucht met de normale rem remmen of moet je op de E-Brake drukken? En waar moet je precies rijden om eroverheen te komen?

Die glitch uit Las Vegas ga ik ook proberen als ik weet hoe :) Eerst het filmpje nog downloaden.

9. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dat jump filmpje, hoe kan 1 auto in tegengestelde richting rijden, dan wordt je toch meteen doorzichtig?

10. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    @ Bonbridge

Je maakt een custom route aan, waarin die grote sprong zit(hopelijk weet je waar die zit, anders kun je dat gewoon even uitzoeken door een baan te maken die alle punten van de mini-map beslaat). Je probeert na de sprong de baan zo snel mogelijk te eindigen, dus kies een finish dichtbij de sprong, dit zodat je de meeste free-roam mogelijkheden hebt.

Eenmaal de baan gemaakt, start je aan het begin van het rechte stukvoor de sprong, dus dat is ongeveer onder zo'n brug. Je rijdt over de 3e rijbaan van links vol gas naar de sprong toe, en in de lucht houd je gewoon je normale rem ingedrukt. Je springt dan over de lelijke gele baan-barriere, en je rijdt gewoon rustig weg:)

11. cubegirl

cubegirl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben altijd laatstes :)
    ik suck echt keihard in PGR 3 en toch blijf ik spelen omdat ik echt geloof dat practice makes perfect..zal vast weer op een desillusie uitdraaien

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mee aan de competitie zou ik zeggen! :)

Je leert én dan baan heel goed kennen én de desbetereffende auto plus lijnen rijden.

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    vlieg video 2

:cool:

Ik zou ook nog altijd ff die F50GT postten, nu maar ff gedaan dus :9

Losse achterkant F50GT

Achterkant

M&M

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  14. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    haha,dat heb ik nog nooit gezien:D
    zover is het bij mij nooit gekomen

15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    keb ook 1x die achterkant eraf gekregen. Wist niet wat ik zag :9. Wel mooi dat er tog zulke schade inzit :).

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook gehad met de F50 GT, tijdens de challenge in Tokyo. Heb er ook nog een foto van. :)

17. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    is dit spel moeilijk om te leren?

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nope, je moet er natuurlijk wel wat tijd in steken maar naar zo'n 100 uur kan je het al wel een beetje hoor ;) :+. Je ziet je gewoon telkens beter worden en dat is het mooie aan zo'n spel als PGR3. Je begint met steel en eindigt op platina...

19. JeePee

JeePee Guest

Ligt er al aan. Er zitten auto's in die erg makkelijk te berijden zijn, maar voor bijvoorbeeld de F50GT is wat training nodig :p

Gemiddeld geen moeilijk spel.

20. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed gister ook de achterkant van de F50 GT eraf. Ik reed voor race begrippen, sloom door de eerste bocht, tikte de buitenrand aan, weg achterkant, meteen een foto gemaakt natuurlijk, het ziet er alleen wel allemaal lelijk uit onder de kap, dan bedoel ik vooral bandenprofiel of iets dergelijks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina