1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Fox NL

The Fox NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En t leuke is, dat als je kap er af is, en je knalt nog een keer keihard op de vangrail, dan zit ie er opeens weer op XD

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    uhuh ja, want in de eerste volgende bocht zat mijn kap er weer op :9. Gelukkig toch nog een foto van gemaakt :cool:

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    heeben jullie dat ook wannerr je een replay laad die je ofline gespeeld hebt de auto,s door elkaar rijden???t zelfde als online de ghost aansttat???
    t ziet er niet uit!

4. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gemiddeld geen moeilijk spel.... contradictie??}:]

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    of je begint met platina en eindigd met platina..

Dit spel is erg makkelijk te halen op platina! Zelfs ik kan het halen! Ik heb nu de eerste 18 trofees op platinum de andere vier moet ik nog helemaal rijden zowel goud, zilver, bronze en staal. Ik heb het spel niet één keer uitgespeeld. Ik speel het dalijk een keer uit in platinum. Het is echt niet moeilijk gewoon. Een voorbeeldje: Een Speedchallenge je moet bijvoorbeeld 150Km/u halen en dan rij je er de eerste keer op platinum even met 160 doorheen. Nee dan noem ik het niet platinum..

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  6. JeePee

JeePee Guest

Contradictie... Uitleg?? 8)

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke auto halen jullie de Platinum zo makkelijk?!

Ik vind het maar lastig hoor... dus snap niet waarom men zegt dat het simpel is.
    Ik ben geen die hard gamer, game alleen als ik tijd heb, maar makkelijk noem ik het dus niet :)

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, auto kiezen is redelijk persoonlijk I guess. :)

De TVR Sagaris uit de D-klasse is wel een goede optie, die is makkelijk bestuubaar, en dus met Street-Races, Speed Challenges, Hot Laps en Timed Runs zeer handig.

Met Kudos challenges kan je beter een auto uit de A-klasse pakken en dan het liefste de F50 GT, omdat die zo makkelijk slipt.

Met de cones staan de Porsche Supercar (A-klasse), de Ultima GTR (B-klasse) bekend als goede alternativen. Ikzelf deed het met de Mercedes CLK-GTR Supersport (A-klasse). Je moet bij de cones iig een auto vinden die goed te handelen is, maar óók m.b.v. de handrem makkelijk gaat slippen.

In principe veel keuze dus, maar een goed alternatief om wat Platinum Trophies te scoren is de Sagaris te kiezen, en bezig te gaan met Trophies zónder Kudos-challenges. (die zijn vooral op het laatst, met de N-Ring Trophies)

Voor meer info kan je de PGR3 Helpthread bezoeken :cool:

9. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    ey mensen ik heb ff een vraagje:
    als ik -race against the clock- doe en dus een tijd neer zet, krijg ik m'n ranking te zien, maar soms zit ik in league 1 en soms weer in league 2... wat houden die leagues precies in? Wanneer ga je naar andere league?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    een league bestaat uit 1000 personen, dus sta je op nr. 100 in league 2, dan sta je dus 1100ste

11. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ok thnx. dit is idd wat ik me afvroeg.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar even een Japanse, US en UK account aangemaakt. Het resultaat is die PGR 100 Avatar, waarschijnlijk doe ik daar niet mee voor de prijzen, maar ach, het is altijd te proberen.

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet zeker niet mee.

Postal entries that are not in the form of a postcard, or which are incomplete, defaced or damaged will be deemed invalid. Entrants who download the Gamer Picture from the Xbox Live Marketplace must ensure that their Xbox Live account information (including name, email address and postal address) are correct as these details will be used to contact winners.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat allemaal precies op mijn naam en adres, dat is zeer makkelijk te omzeilen.

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook helemaal niet.. Mensen die dat roepen hebben niet helemaal door dat lang niet iedereen zoveel speelt als hun, en zeker ook niet zo goed is in racegames.. Waarom denk je anders dat er 5 moeilijkheids-niveau's in de game zitten, daar is echt wel over nagedacht hoor..

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is relatief makkelijk.

17. JeePee

JeePee Guest

Jep, en het is super makkelijk in vergelijking met deel 2.

18. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Het is idd wel wat makkelijker te doen dan in PGR2, t rijd ook wat makkelijker. Ik heb een paar keer platinum gehaald en dat was nog best pittig, maar ik ben ook nog niet egt voor platinum gegaan...moet ik straks maar in me vakantie gaan doen :)

19. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb wat vragen

1. Is er lag online?

2. is het moeilijk online/offline? (En ongeveer hoelang duurt het vooordat je het spel onder die knie hebt)

3. Zijn gelijk alle auto's beschikbaar online?

4. Zijn er statistieken online? Zoals hoeveel races je gewonnen en verloren hebt enzo (een leaderbord dus) ???

Als iemand hier antwoordt opgeeft ben ik dankbaar.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    1. Neen/tot haast nix

2. Offline, Neen *Je kan zelf instellen welk niveau, maar het is minder moeilijk dan PGR2 en 1
    Online, tsja ligt tegen wie je speelt, lijkt me geen sterk plan om tegenb redkroket tegaan racen. Maar ga maar uit van Ja best moelijk voor een beginner.
    Duurt redelijk lang voor dat je het onder de knie krijgt, maar als je SinglePlayer hebt uitgespeeld heb je al wat aardig skills onder de knie.

3. In online Career (ranked) moet je met de gekochte auto's spelen van de SinglePLayer, dus die moet je unlocken.
    In Playtime *Vrienden* kan je wel alle auto's aan klikken, behalve de auto's die je moet unlocken in singleplayer a 10 auto's.

4. Ja en Neen, je kan wel zien of iemand goed is en welke tijd hij/zij heeft neergezet maar niet hoeveel ze hebben gewonnen of verloren.

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina