Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. symtic

symtic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een stuurtje voor de XBox 360, of andere mogelijkheden om met een stuurtje te spelen?

2. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
  3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk kun je ook echt schakelen met die pook. Zal bruut zijn :)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Die pook zal er niet voor niets aan zitten ;)

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel gewoon naar voor en achter zijn....ipv van twee knopje....Smartshift ;)

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alle auto's kopen als je alles op platinum hebt gehaald? Ik heb zo'n idee dat ik ze straks niet allemaal heb? :{

7. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik heb een vraagje: Is het mogelijk om gemaakte foto's in pgr3 (photo mode) naar je pc te zetten, of op iets anders?

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb slechts 2 thropy's op Gold, en ik heb het merendeel van de auto's al.
    50 stuks ofzo. :)

Nee.

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  9. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik de badge voor alle auto's niet krijg... Ik ben 2 x de hele lijst nagegaan, samen met de autolijst van deze site (hoewel deze niet volledig is), en ik ben ervan overtuigd dat ik alle auto's in mijn bezit heb.

Tevens krijg ik mijn online professional badge niet, of hoe die ook heet. Terwijl ik alle benodigde badges heb die vereist zijn. Maar dat hebben volgens mij meerdere mensen:mad: .

10. JeePee

JeePee Guest

1: Daar is geen achievement voor :p
    2: Dat is een bug :+

Ik zou wachten tot er een Force Feedback stuur komt. Het liefst 900*. Anders is het echt weg gegooid geld.

Net trouwens alles op platinum gehaald :D

11. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel.......je hoort idd een badge te krijgen voor het kopen van alle auto's. Tenminste als je kijkt in het menuutje van die badges.......staat er echt bij.

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook badge, je krijgt er een badge voor... Maargoed, dat wil ik dus nog wel weten, en ik hoop dat die bug dan snel opgelost wordt:)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me hotel gezien \o/

Bij Bulldog nog wat geloof ik, dan rij je langs piccadilly, met al die grote reclameborden, daarnaast staat ons hotel, in een steeg. Erg vet :cool:

Nou ja, het hotel waar ik vorig jaar geweest ben dan :+

14. ilma

ilma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je je eigen muziek lijst kunt laten afspelen binnen pgr3?
    Ik heb alwel een cd geript maar kan hem nog niet binnen pgr3 opvragen wat doe ik fout, want volgens het boekje moet het wel kunnen alleen staat het er niet omschreven hoe :mad:

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Op die grote ronde knop drukken op je controller en dan kun je onderin je eigen muziek opstarten. Zo gaat het in elke game.

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PGR 3 loopt nu al best vaal vast. Nou ben ik benieuwd.. ligt dit aan het spel, of gewoon aan de Xbox 360? Zijn er meer mensen met vastlopers in dit spel? Mijne loopt in de menu's vast.

17. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, maar vooral als ik terug ga na mn menu, om iemand te inviten of om te kijken wie er online zijn.

18. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PGR 3 is 1 keer vastgelopen toen ik in de Guide aan het klooien was terwijl de game op de achtergrond draaide. Verder nooit problemen gehad.

19. ilma

ilma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ dynamike Bedankt gevonden kan nu eindelijk een beetje normale muziek luisteren tijdens het racen.
    Dat klassieke er elke keer tussendoor sloeg toch nergens op. ach ja daar kunnen ze gratis aankomen.

20. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij loopt hij niet zozeer vast, maar hij is een stuk trager geworden. Ik moet langer wachten tijdens het laden van de menu's en soms zijn de menu's schokkerig. Ik heb geen last van vastlopers als ik de guideknop gebruik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina