1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ah WTF, ik blijf me maar verwonderen over die supergraphics, echt mooi hoor, die palmbomen ook, zelfs die bladeren helemaal mooi uitgewerkt, petje af hoor ;)
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je de kabel op HDTV geswitched hebt en je xbox goed op 720p hebt gezet, dan zou er geen enkele vorm van kartelrandjes aanwezig moeten zijn. Er zijn heel veel klaagtopics geweest op het Bizarre forum. Waar foto's etc. werden geplaatst, en de conclusie was eigenlijk dat anti-alias pas echt goed werkt op hogere resoluties (jouw hdtv dus), en minder op lagere resoluties (mijn tv).
    Als je écht anti-alias problemen hebt met pgr3 op hdtv, dan is er wat mis.

    http://www.bizarreonline.net/forum/viewforum.php?f=22
    Het zou hier ergens nog te vinden moeten zijn.

    Zo kan pgr3 eruit zien:

    [​IMG]
     
  3. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke "view" gebruiken jullie tijdens het racen?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    die hierboven staat. en dan niet ingezoomd op de auto jij ?
     
  5. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0

    ik had zelf HDTV output op mijn Xbox 1 gefixt en daar was het een kwestie van in het dash de 480p/720p/1080i aanzetten.. Dat lijkt me bij de 360 toch niet anders (dash staat op 1080i)? Of moet die voor PGR3 op 720p?

    Ik zal morgen weleens een foto maken.

    Ik speel met de motorkapcam, dus zonder auto in beeld maar ook niet met mijn neus op het asfalt.
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je in de auto zit, op de bestuurdersstoel. Dat is wel zo vet, soms kan het natuurlijk wel wat onhandig zijn, maar ik vind het wel makkelijker sturen.

    /edit:
    Ok, ik zal het proberen :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  7. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst voor het eerst online, een paar keer kunnen winnen, maar wat een gebeuk af en toe:eek: wel een erg vet spel online_O_
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je moet wel opletten of je niet opeens negatieve feedback krijgt omdat je wint ofzo ;) (is mij nl. wel eens gebeurd dat ik negatieve feedback kreeg zonder reden...)
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd genoeg heb ik ook een keer negatieve feedback gekregen terwijl er wel eens wordt verteld dat ik te voorzichtig rijd, als ik per ongeluk iemand beuk dan laat ik diegene er ook weer voorbij. Ben benieuwd wie die feedback heeft gegeven. :)
     
  10. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat je niet kunt zien wie de feedback geeft.
    En dat het niet kan worden ingetrokken, ik bedoel, met zn 8en, de eerste bocht? iedereen heeft daar wel s contact gemaakt, of een ander laten spinnen, ook vast onopzettelijk. Ik tenmiste wel. Ik heb nu 6 negatieve feedback, en alleen bij PGR 3.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ff voorbeeldje:

    je speelt in totaal tegen 200 mensen
    van die 200 mensen geven er 5 feedback
    1tje geeft positieve, en 4 negatieve (meestal zonder reden, bij mij :mad:)

    als je dat zo zou zien dan zou je nog maar 1 ster moeten hebben, is het dus zo dat mensen die geen feedback geven, gezien worden als min of meer positieve feedback? Want ondanks meer negatieve dan positieve feedback heb ik nog steeds 5 sterren.

    om ff ervoor te zorgen dat ik nog steeds als aardige jongen wordt gezien: die negatieve feedback was zonder reden 8) :+ (heb geen headset, en er werd als reden opgegeven dat ik grof was :confused:)

    't lijkt wel alsof niemand kijkt :{ : maar ik houd vol: don't forget to vote (zie sig)
     
  12. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik feedback wil ga ik PGR3 online gaan rijden want daar krijg je het standaard met elke overwinning. je kan btw volgens mij nooit je 5 sterren status verliezen so dont worrie!
     
  13. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al gehad, unsporting. heb wel eens iemand per ongeluk laten spinnen dus dat zal het wel zijn. nu is het verdeeld bij mij 50% om 50% qua feedback
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.ownage.nl
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kom maar op met die screenshots 8)
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Aan de hand van dit bericht kan je wel bedenken dat ze PGR 3 gerushed hebben. Ach ja het was wel een vette game.... :)
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    wrong!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zou idd wel vreemd zijn als dat niet kon, waarom zouden die sterren er anders zijn :confused:
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    alvast een topic maken over nr 4;)
     
  20. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de bron precies...?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina