Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alleen van de nummer 1 :) De gameclip kan je zien van de Top10.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bah :mad:
    ik wil tegen iemand racen waar ik een kans tegen maak :+
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan tegen Heer Stefan rijden :+
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Oew, dat gaat hij niet leuk vinden:+ .
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja echt een bout competitie... maar wie kan er een echte Nederlandse competitie opzetten met echte prijzen en bijvoorbeeld 10 euro entreegeld.. dat is dan wel weer vet
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken geen Heer Stefan op Live :+
     
  8. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je het beste die Big-air badge halen, want die en de 10 clean races badge zijn de enige die ik nog moet verdienen om 100% te halen.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dacht dat het ergens in Tokio was.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in Tokio is een mooie jump te behalen, weet niet precies hoe die baan heet maar als je even zoekt dan weet je direct welke jump we bedoelen. :)
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Was vandaag even solo career aan het spelen. Kwam ik erachter dat ik allerlei races op goud heb ipv. op platinum. Dus ook de one-on-one en street race enzo. Kan ik dat allemaal nogmaals gaan doen :mad:
    Tevens kan ik alle opdrachten waar het om kudo's draait niet hoger halen dan silver :{ Iemand tips/movies?
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de Sagaris of Ultima nemen (Haal je makkelijk veel Kudo's mee, zonder dat de auto oncontreelbaar wordt). Die Kudo Challenges zonder Cones zijn makkelijk. Gewoon een beetje vaart maken en wat slides maken met de handrem, en zorg ervoor dat je op tijd weer een nieuwe slide maakt, zodat je combo steeds groter wordt, zonder combo lukt het nooit.

    De cones zijn soms wel wat lastig, naderhand zal je merken dat het allemaal een eitje was. Probeer ook hier niet uit je combo te raken, wat helpt is na iedere cone op de handrem drukken en daarmee slides maken tussen de cones, doe dat alleen bij cones waar dat kan, en vergeet niet dat je combo dus heel belangrijk is, voor Platinum moet je combo minimaal de helft van de track zijn. Het geeft niets als je eens een Cone overslaat, zolang je er maar niet tegenaan komt en dat je combo niet gebroken wordt.


    Iets anders, gister heb ik 2x ondervonden dat je xbox vastloopt zodra je in het guide menu zit tijdens PGR3. Het is niet iedere keer, maar wel irritant.
     
  13. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het iets anders aangepakt dan mr Nohara(van shinchan:p ); Ik heb juist gebruik gemaakt van een zeer on-controleerbare auto, de Ferrari F50 GT, zodat ik enorm veel bonussen kreeg van de slides. Deze extra slides heb je nodig, want er zijn 1 of 2 challenges waar je er gewoon niet genoeg hebt aan hebt om alleen maar de cones te pakken op het hele circuit. Je moet extra slippen, en de F50 GT is toch wel een hele handige auto daarvoor. Succes:)

    Hmm van dat guide menu vastlopen heb ik geen last meer sinds die update... Is het als je in een live-lobby zit?
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de challenges waarbij je Kudos moet halen gebruikte ik meestal de Porsche die je krijgt als je Rank 1 haalt. Voor de drift challenges gebruikte ik de laatste paar keren ook de F50 GT, die is daar wel goed in. :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bedankt voor bovenstaande tips. Ik zou het nogmaals proberen :)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hmmm.
    Eerst altijd +/- 2000= kudo's. Net even wat geraced:
    1e keer 2000
    2e keer 4000
    3e keer 6000
    4e keer 10000
    Gaat de goede kant op :) zit al op goud voor de eerste cone challenge :)
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En denk eraan, hoe langer de combo wordt, des te meer Kudos je krijgt. Dus áls je een combo verbreekt, zorg dan dat het in het begin, of aan het einde van het parcours is, zodat je nog 7/8 van de baan een combo kan maken voor veel punten. Als je een combo verbreekt in het midden, dan krijg je nooit super veel bonussen omdat je nooit een lange combo maakt.

    Voor de rest zijn al de tips wel gegeven, de Ultima GTR (B), TVR Sagaris (D) en de Porsche SuperCar Concept (A) staan idd bekend als goede Kudos auto's, maar probeer ook eens de M'des CLK GTR Supersport (A) en de Ferrari F50 GT (A). :)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je bent al veel te laat ;) Had gisteravond alles (van kudo afdeling) al op platinum :) Het alles aan elkaar linken was de tip die het hem deed. Gewoon alle poortjes pakken en zo af en toe nog een e-brake er tussen door. Heb 25/25 op platinum :)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    I was just trying to help... :'-( :cool:
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Niet 100% zeker maar het ziet er leuk uit. Download Content

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina