Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en gaat dat iets kosten? (die auto's?)

    er staat ook "Also they have fixed online pro badge (easier to get)"

    zou dat dus betekenen dat ik met +/- 40 races die achievement alsnog krijg :9 (ik heb geen gold meer :{)

    //edit: wat overigens ook nog een leuke toevoeging zou zijn, is dat je je tijden/rankings/gegevens ook gewoon via internet kunt bekijken (handig als ik mijn tijd voor de PGR3 competitie hier ben vergeten :p)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat één auto gratis zal zijn, ik hoop dat je dan mag kiezen. Ik denk dat ik de Vantage zou nemen. :)
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe snel de Saleen is :D 413km/h schijnt ie gereden te hebben, 1000pk! Maar de AM is natuurlijk wel mooier :) En nee, ik heb idd geen PGR3, maar ik houd wel erg van auto's :+

    Waar slaat Ferrari 612 (2006) eigenlijk op? Hij is niet uit 2006... De Gallardo SE is trouwens ook onwijs vet :)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm zijn deze updates nu te downloaden? Ik heb vrijdag me xdoosje pas weer:'-(

    EINDELIJK wordt er officieels iets tof gedaan met RATC (niet dat de XBW comp niet leuk is hoor:cool: ) Ik vraag me af of ze SG en WB e.d toestaan, nouja we zullen zien... Nieuwe auto's:+
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is nog niet eens zeker of de update er in deze vorm komt. Dus hij staat er nog zeker niet op :) Tevens wil ik wel prijs/kwaliteitsverhouding juist zien. Heb geen zin om hier een aantal honderd punten aan te spenderen.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    7.) Manual gears in Race Against the Clock

    Dat kan toch al?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, beetje raar..... Maar dat lijstje is ook niet 100% zeker hoor....
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag er wel een optie komen om je Ghost uit te zetten in Race Against the clock
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Of dat je kan rijden tegen een willekeurige ghost van RATC. Zodat je de gohst kan pakken van diegene die 1e staat in de xbw competitie :)

    edit:/
    Als iemand weet wat voor prijskaartje dit autopack krijgt, meld dat dan even :)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel leuk en aardig maar 4 dogde vipers is wel iets te veel van het goede. Ik vind het lijstje pas vet als die fokking bugatti erop staat!. verder wel een aantal goeie dingen erbij maar goed. En ik wil weer een mini! en SUV's :D voor mensen die nog neit overtuigd zijn van de bugatti kijk vrijdag top gear :+


    wel vet van die competitie! eindelijk iets fatsoenlijks voor de hele wereld. :9
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De bucatti miste ik ook op het lijstje. Maar ik weet eigenlijk wel wat daarachter schuil gaat. Omdat je de auto steeds meer gaat waarderen als je hem meer ziet, hebben ze hem nog niet in dit deel gedaan (of in deze update). Ze vinden hem gewoonweg nog te lelijk. Ik verwacht hem in een latere update of in pgr4 :p
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmmm, weet je hoe f*cking mooi die auto is ? :D
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vraagjes over PGR3.

    Ik heb een tijdje geleden PGR3 gekocht. Maar om dat ik er niet zo goed mee was toch maar omgeruilt. Nu ik elke keer weer op TMF reclames zie en in gameshop pro dit spel doen raak ik steeds geneigt om dit spel toch weer te kopen

    Nu wilde ik wat tips om een goede race te doen. Hoe kan ik bijv. een snelle start krijgen en welke auto's zijn nu heel goed.

    Ook snap ik niet zo veel van die geraches en wat kan je nou precies met Kudos?

    Bedankt alvast als je hier antwoordt op geeft.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja goeie vragen, bij de races is het natuurlijk de bedoeling om te winnen, das duidelijk. Een snelle start haal je met een aantal auto's niet alleen door direct vol het gas erop te doen, vaak je moet je het een beetje controleren en bij sommige auto's is het zelfs handig om direct naar de 2e versnelling te gaan.

    Welke auto's goed zijn kun je zien in de desbetreffende klasse, je kunt daar de auto's rangschikken op performance.

    En Kudos kun je verdienen tijdens elke race maar bij Online Career en Solo Career hebben ze echt een bedoeling, met je Kudos krijg je een Ranking (van 10 tot 1) en bijna iedere keer als je een betere Rank haalt krijg je de mogelijkheid om een wagen te kopen die je eerst nog niet kon kopen. In het spel kun je ook zien hoeveel Kudos je nog moet halen voor de volgende Rank, Rank 1 is overigens het hoogste. Kudos haal je in races dmv. slides maken, slipstreamen, jumps maken enz. Het heeft een mindere betekenis dan in PGR2 maar het is nog wel nuttig om die paar auto's te unlocken. :)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je moet hem een aantal keer gezien hebben. Je krijgt er steeds meer respect voor. Op autorai 2005 (?) vond ik hem nog niet echt super. Maar in de loop der tijd vind ik hem steeds gafer, en nu moet ik voor mijn aanstaande verjaardag een Zonda F op de oprit hebben staan ;)
     
  18. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel eens interessant zijn, ik ben benieuwd naar welke stuurtjes het zullen zijn. Alleen exclusieve xbox360 stuurtjes of ook andere?
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles gaat 400 punten kosten
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Alles is het complete pakket? Of losse stukjes? 400 zou ik overigens wel erg veel vinden voor 1 auto.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina