Na nog eens goed te hebben gekeken zie ik dat het idd een 360 is. Sorry Matrix
Ik ben btw eindelijk weer in League 1! \o/
Ik stond altijd in de top 300 als Pro van 28, maar na een paar dagen vol frustaties en gebeuk belandde ik in League 2 waar ik niet uit wist te komen. Na een paar dagen wat serieuzer te gespeeld hebben is het me eindelijk weer gelukt, ik sta nu 966e ofzo.
Ik moet wel zeggen dat er een hoop zielige mensen zijn bijgekomen. JP en Traxx hadden hadden het al, en nu is het ook mij overkomen. Mensen die je gaan opwachten en je eraf beuken, waardoor ik verloor van een Contender 22 :{ Zóó super zielig vind ik dat, m'n headset is kapot dus ik kon ook niks terug roepen, echt kut was dat. Ik kwam ook een nederlandse Pro van 30 tegen, Rave-nogwat heette 'ie, ook zo zielig. We doen een one-on-one en na elkaar geraakt te hebben bij de start ligt hij 2 seconden achter. (Het was een raceongeluk, want we kwamen samen op de eerste bocht af en we stuurden allebei vol in, en ik had net geluk) Hij komt terug tot 9 tienden, maar daarna kom ik in m'n ritme er rijd ik 'em eruit op racepace. Vervolgens kom ik nog een paar keer in een lobby met 'em en quit 'ie telkens met het excuus dat hij niet weer tegen een valsspeler wilt rijden terwijl ik altijd juist wácht als ik iemand eraf beuk. :{
Maarja, ik sta iig weer in de top1000
Laatst bewerkt: 22 feb 2006