Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat wil je er tegen beginnen? :'-( Klik een baan en zie rank 1 zijn filmpje, iedereen shift glitch tegenwoordig...iig wel die henken in de top10
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet allemaal:eek: Er zijn wel wat WR's gereden door ons XBW'ers:)

    Maar hoe zit dat dan, dus je rijdt 3 rondjes, en die totale tijd is je qualificatie tijd? Niet eindeloos rondrijden... dan moet ik Nishigushi maar gaan oefenen:eek:
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    check dit

    [​IMG]
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet op mijn wereldrecord baantje. Er is 1 gast die SG overal, die staat ook vaak bovenaan, steeds met het schakelen schiet hij een eind vooruit.

    Daarbij kan ik niet eens SGen, want ik weet niet hoe het moet, ik heb eens geprobeerd om het te doen, om te kijken of hij dan niet uitliep, maar op 1 of andere manier werkt het bij mij niet.

    Ik heb al aan meer competities meegedaan, en vaak werden ze verziekt door een paar cheaters, en dat is gewoon erg jammer. Iedereen verdient een gelijke kans.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt geen tijd in PlayTime, *ik denk dat het via PlayTime plaats vindt...dan zou het gewoon gaan om wie 1ste word en niet om hoe snel of kudos je hebt.

    Eerst de top64 op een baan (Die we moeten rijden...), en dan afval race met 4 man op een baan. Houd 16 man over, die gaan de halve finale in *4 man tegenmelkaar* houd uiteindelijk 4 man over voor de finale. :)
     
  6. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, shift glitchen is dat je in plaats van alleen B indrukt ook A indrukt... Lastig man!


    Niet dat ik shift glitch hoor... Maar een reis naar Italie voor de Lambo Fabriek, daar zeg ik geen nee tegen_0/
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je eerst wel een tijd wegzetten, want je krijgt er 14 dagen de tijd voor. De top 64 daarvan gaat spelen in een Play-Off volgens mij.
     
  8. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij ook het meest logische, ik meen ook te herinneren dat ze het hadden over 64 snelste RATC tijden...
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En dan welke klasse? :) Tis ook zo wat als je met alle klassen een tijd moet neerzetten...:p
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal best, ik verlies alleen maar tijd, dus ik neem aan dat je die handeling op een bepaalde wijze moet doen (en dus niet iedereen het kan), als ik 65ste sta zonder SG en jij 64ste met SG, reken maar dat ik dan ga klagen. Daarbij kent de helft die glitch niet eens. Ik kan het niet uitstaan als er gecheat wordt.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Reken maar dat iedereen zo'n tijd kan rijden in de top100, echt wel verstand en al heel veel de game hebben gespeeld dat kennen. Denk maar niet dat het noobs zijn die het nog nooit hebben gespeeld, en de SG is wel zo makkelijk uit tevoeren dat iedereen het kan, tis nog makkelijker dan je muis naar rechterboven hoek brengen :+ Wie kan nu niet B en A tegelijk een snel tikje geven :confused:
     
  12. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig ik verdedig de Shift Glitch ook niet (ik heb meerdere goede tijden gezet zonder dus dat is het niet), ik zeg alleen dat zij hoogstwaarschijnlijk weinig eraan zullen doen dat jij vind dat het niet mag. In PGR2 zat de glitch ook, daarna ook in PGR3 en Bizarre heeft te kennen gegeven dat ze het geen glitch vinden. Daarom als iedereen in deze wereldcompetitie wel glitcht (een competitie waar wij niet de voorwaarden kunnen stellen), denk ik dat je jezelf alleen maar in de vinger snijdt als je niet dezelfde kans wil_0/

    Ik houd ook niet van de SG, dat dat even duidelijk is8)
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik kan makkelijk overal in de top 100 staan, maar SG mij lukt het niet. Misschien druk ik het te lang in. Het zal allemaal wel, ik vind het gewoon zwak om dmv een glitch jezelf te kwalificeren.

    Het is hetzelfde als een wielrenner doping neemt, daar wordt ook gezegd: Iedereen doet het, dus ik ook maar, tja, zo werkt het niet.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    @ Ramon,

    Iedereen kan gebruik maken van de SG. Dat jij het niet kan is jou probleem, er zijn ook mensen die niet eens manueel kunnen schakelen. Punt is, iedereen heeft er de mogelijkheid tot toe, je hebt er geen cheat disc voor nodig o.i.d.

    Komt ook nog eens bij dat je helemaal niet kan weten of #64 ge SG heeft, omdat ja alleen de top 10 kan bekijken.
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar staat het in de handleiding? Nee dus. Ik weet er zelf nog maar pas vanaf en ik neem aan dat meer mensen het niet weten. Als ik het een paar keer probeer, dan kan ik er ongetwijfeld ook voordeel uit halen, want zo te horen is het niet bepaald moeilijk, en drukte ik gewoon te lang de handrem in.

    Manueel schakelen staat wel gewoon in de handleiding. SG is onofficieel, en ik kan er niet tegen als er bepaalde mensen buiten de boot gaan vallen doordat zij niet wisten dat zoiets kon. Het lijkt misschien dat veel mensen die glitch kennen, maar volgens mij valt het wel mee. Ik heb het pas op internet opgezocht, en nergens was men huiverig om die glitch te vertellen.

    Dat van de top 10 weet je niet, je moet volgens mij racen in Tournament (komt met de update), en waarschijnlijk alleen de mensen die zich hebben aangemeld hebben toegang tot dat tournooi. Misschien dat je bij het tournooi wel meerdere racelaps kunt bekijken.
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het is héél simpel: je mag alles behalve hacken.

    Glitches staan over het algemeen niet in handleidingen.............................

    Dat valt echt mee. Uiteindelijk gaat het om het betere stuurwerk. Bovendien vraagt de shift glitch enige timing en ik kan me voorstellen dat niet iedereen het risico neemt op een toernooi, behalve de mensen die er echt gevoel voor hebben. En nu moet je niet overdrijven want zoveel zal het niet schelen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien, kijken hoe er gereageerd wordt als er strax iemand op de 65ste plaats staat.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Staat er in de handleiding dat je voor het insturen van een bocht de curbstone mee moet pakken omdat je daardoor meer grip hebt tijdens het insturen? Staat er in de handleiding dat starten in 2de versnelling met de meeste auto's een voorsrong opleverd? Staat er in de handleiding dat licht driften met de F50GT sneller is dan strak door de bocht gaan? Mag dit alles dan ook niet? Sommige dingen moet je zelf ontdekken, en dat de SG mag lijkt mij duidelijk, anders hadden ze hem na de blunder in PGR2 er al lang uitgehaald...
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met Ramon eens. SG slaat totaal nergens op, ik zie mezelf in een auto niet ff de handrm meepakken als ik schakel. Waarom zou Bizarre dit er met opzet in doen? maakt het het spel leuker? Als het er niet uitgehaald word dan zal idd de hele top 64 mv SGen gedaan worden. Ik zou dan idd het ook eens gaan proberen, maar dan met veel tegenzin en onbegrip. Maar laten we afwachten dan zullen we het van zelf zien.
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm als ik op die link klik, moet ik inloggen.... Als ik gewoon naar die us.blabla.com ga moet ik ook inloggen. Is dat net pas? Of doe ik wat verkeerd?

    Btw, ik ben ook heel erg tegen de SG, maar op zo'n toernooi zou ik het wel gewoon doen als het niet verboden is. Mijn instelling is ook zo dat ik altijd sneller probeer te zijn in de bochten en niet door te kutten met schakelen.

    edit , nu ben ik op die site en wil ik me registreren staat dat het er binnenkort pas komt. Doe ik iets fout of kun je gewoon nog niet registreren :9.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina