1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    dinsdag nieuwe tv, dan spelen met een goede kabel, die van joytech en groot scherm ben benieuwd :)
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet met opzet. Als je je eens realiseert dat de shift glitch vrijwel in elk racespel zit, dan begrijp je dat het niks te maken heeft met het werk van Bizarre.

    Lees deze reactie maar eens:

    http://www.bizarreonline.net/forum/viewtopic.php?t=10637&highlight=shift glitch
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik niet begrijp, in jullie eigen competitie zijn jullie er allemaal fel tegen, omdat je een eerlijke competitie wilt, maar nu er prijzen te winnen zijn praten jullie het goed. Ik heb zelfs ooit gelezen dat er een soort van 'gentlemans agreement' op PGR3 is met de bedoeling om die SG niet te gebruiken.

    @JPRaceGamer, staat er in de PDZ handleiding dat wanneer je iemand door zijn hoofd schiet in een Hover, dat je dan op het Level kan lopen, staat er in de SOCOM 2 handleiding dat je onder de trappen kan kruipen en hoe je in Vigilance op de dakjes komt? Die SG hoort er niet, ik ken geeneen auto waarbij je aan de handrem moet trekken om het toerental omhoog te krijgen.

    De reden dat ik er zo tegen ben is omdat ik al aan zoveel competities heb meegedaan die werden verpest door een glitch. Nu valt deze wel mee, maar ik zeg al, mocht er straks iemand van hier 65ste staan (wat ongetwijfeld op een enkele honderdsten zal zijn), dan zul je die SG ook niet tof vinden.

    Tijdens de de Races zelf heb je er denk ik weinig aan, maar als er een tijd moet worden weggezet gaan er ongetwijfeld mensen buiten de boot vallen die dat niet verdienen. Snap je.
     
  4. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou even verificatie van iemand anders willen hebben; gister toen ik naar pgr3tournament.com (toch) ging, kon ik mijn gamertag invullen, en een heleboel andere gegevens(straat, plaats etc). Nu kun je alleen nog maar een gamertag invoeren bij registratie. Geen passwoorden meer enz, en als ik traxx dh invul zegt hij dat hij al geregistreerd is... Dat hoort:confused:
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort zal je voor de launchtitel Project Gotham Racing 3 (review) een update kunnen downloaden. Voor vierhonderd Microsoft Points, omgerekend zo'n €5,70 , zal je twaalf nieuwe wagens kunnen downloaden. Wanneer je de update van Xbox Live Marketplace zal kunnen afhalen, is nog niet geweten. Wat we wel met zekerheid kunnen zeggen, zijn de namen van de twaalf wagens...

    1.) Aston Martin AMV8 Vantage (2006)
    2.) Audi RS 4 (2006)
    3.) Chevrolet Corvette Z06 (2006)
    4.) Dodge Viper SRT-10 Coupe (2006)
    5.) Ferrari 612 (2006)
    6.) Lamborghini Gallardo SE (2005)
    7.) Mitsubishi FQ 400 (2006)
    8.) Nissan Nismo Skyline GT-R Z-Tune (2005)
    9.) Pontiac GTO (2006)
    10.) Radical SR8 (2006)
    11.) Ruf RT12 (2006)
    12.) Saleen S7 Twin Turbo (2006)
     
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    AMV8 Vantage _O_
    FQ 400 _O_
    RS 4 _O_
    Nismo Skyline _O_

    Die auto's zijn egt supervet. Ik ga um gelijk halen als ie er is.

    Btw, over die pgr3 tournament. Is er eigenlijk bekend welke klasse? Of mag iedereen gewoon elke wagen kiezen die die wilt?
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb vandaag weer 2100 punten gehaald dus ik ben klaar om te downloaden :)

    *wacht af :cool:
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    @ freakyoliver, bij die pack van die auto's betaal je dan alleen al €5,70 voor die wagens of is dat het zelfde pack waar de extra achievements in zitten en de nieuwe race onderdelen? Als dat zo is word het wel interessant. €5,70 voor 12 auto's vind ik wat overdreven namelijk.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    In die pack zitten zowel de auto's, als de nieuwe features van de game.
    Ik ga binnenkort ook weer ff gamerpoints kopen, want ik ga hier zeker aan meedoen :)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik ook. Dit massive pack wil ik niet missen :) Helemaal omdat er zulke mooie auto's tussen zitten. FQ400 en RS4 en Lambo.
    Zullen er ook nieuwe achievements komen?
    edit:/
    Zitten er nog grote verschillen in prijzen tussen verschillende shops als je kijkt naar de 2100 punten kaartjes?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neuh als het goed is niet, ik heb nu net me 3de 2100 punten gekocht bij de Dixons voor 24,99. Volgens issie er niet goedkoper. Naja bij de MM miss voor 22,99 maar dat weet ik niet zeker, MM is meestal wel ietsje goedkoper.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij dimplus is ie zelfs €27,99
    Dat vind ik wel een redelijk verschil :) Maar rond de €25 moet ik dus rekening mee houden.
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor de nieuwe achievements ook betalen? :confused:
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat dat gewoon een 'update' word en dat je alleen voor de auto's betaald, maar we zullen zien :cool:
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuk dat er nieuwe auto's komen, alleen jammer dat het niet free is. Als je die auto's wilt hebben, en die wil ik graag hebben, moet je van die points gaan kopen.

    Het moet dan maar een keer. Wil ook die downloads van Oblivion wel hebben. Wel gave wagens zeg. Audi RS4, Ferrari 612.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dit staat er bij de online professional achievement:
    kan ik ergens zien hoeveel clean races ik online heb gereden? Want het is toch dat als je deze achievement wilt halen maar 1 van die genoemde dingen hoeft te hebben?

    ik weet dat die achievement nu nog niet werkt, maar aangezien er een patch voor uikomt wilde ik ff wat research doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoofmenu --> Achievements *dacht ik, iig 4de optie* --> General Statics

    Daar moet ff rond neuzen, weet niet of dat er bij staat van Clean Races, ik denk van niet :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    he verdeurie :9

    die clean race is mijn enige kans op die achievement :'-(
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moet ze dan allemaal doen voor die achievement :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    echt?

    ik dacht eentje al genoeg zou zijn 8)

    nu duw je me nog verder in de put :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina