1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja srry, er staat geen of ....of.....maar er staan komma's tussen ;)

    Hmm ik wil die nieuwe auto's :'-( :p

    Trouwens, zullen we binnenkort ff een afspraak maken met een aantal mensen *Max 8 man* om alvast te oefenen op die banen voor die PGR3 Toernooi?
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangenomen dat we allemaal in de top 64 komen;)

    Welke banen bedoel je dan trouwens? Want southstrip en Nishigushi zijn toch banen voor de RATC?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb geen idee, want ik snap niks van die site, wat je nu allemaal precies moet gaan doen. Maar ik dacht dat je die 2 banen moest rijden als je in de Top64 kwam...:eek:
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk dat we moeten rijden in die Lambo racebak (die zwarte) :eek:
    Ik ga daar in elk geval wel in oefenen, want ik heb daar maar 4 meter in gereden. Want ik snap anders niet waarom we naar een lamborghini fabriek gaan :p
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik was al druk met de F50 GT op die baan in tokyo aan het crossen :9. Maar je moet ergens in de top 64 komen en dan kun je maandag 17 april meedoen met iets?? Kvind het een btje vaag allemaal.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan je inschrijven tot 17 april. Dan wordt de challenge bekend voor RATC. Die duurt tot eind april. De 64 "beste" spelers gaan door na de knock-out rondes. (Tenminste, zo denk ik dat het gaat :9)
     
  7. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over die schiftglitch tussendoor.
    in de racerij wordt normaal ook vaak tussengas gegeven bij het opschakelen (en terugschakelen).in principe is dit hetzelfde als de zogenaamde schiftglitch toch?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm lijkt me niet dat je remt en schakelt tegelijk :)
     
  9. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gebruikt hier iig niet je handREM voor ;)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    SG is zoals hierboven al wordt gezegd handrem icm. opschakelen.
    Dat het een "glitch" is zegt al genoeg. Iets in en game dat er eigenlijk niet in hoort. Vervolgens is er een leuke competitie gaande hier op xbw. Bij de afgelopen challenge werd er flink gestreden om de 1e plek op xbox live. Traxx reed op een gegeven moment plaats 1 op live (36.21) Vervolgens kwamen daarachteraan op een gedeelde 2e plaats Fredkroket, Gangsterdwerg en ik. Dan is het extreem frusterend om te zien dat iemand shif-glitch icm. een wall-bash gebruikt om de 1e plek op live te pakken. Het is gewoon niet netjes tov. andere gamers. Dat is voor mijn gevoel het main point van het wall-bashen en shift-glitchen. Als je een goede rijder bent, rijd je een WR ook wel zonder dat gecheat.
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet "double clutching". Het is niet helemaal hetzelfde, maar het effect lijkt op dat van de shift glitch.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  12. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die competitie he? Je kan je gewoon inschrijven via projectgothamracing3? ofzo? Want zat er laatst op te snuffelen en kon niks vinden over die comp. Maar denk wel dat ik voor de gein mee gaan doen, ook al lukt dat SG'en mij totaal nie.

    Maar als mensen weten hoe je je moet inschrijven laat het even weten
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
  14. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    tussengas (of int engels rev matching) is dus niet double clutching zoals veel mensen denken.

    double clutching gebruik je bij oude autos of race(versnellings)bakken)die geen synchromessen hebben.

    -hierbij zet je je versnellingsbak tussen het opschakelen eerst in neutraal om vervolgens gas te geven en dan op te schakelen.

    -bij het tussengas of rev matching geven hoef je niet eerst in neutraal maar gooi je de toeren omhoog tussen het opschakelen.

    zelfde principe maar niet hetzelfde.En ik snap ook wel dat je geen tussen gas geeft door te remmen wilde alleen een punt maken dat het niet totaal onrealistisch is die sg.:)
     
  15. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    *doublepost*
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  16. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt idd wel het effect dat je door het in neutraal te zetten of koppeling in te drukken en dan vol gas te geven een groter krachtmoment op de aandrijfas te genereren doordat de moter een bepaald gewicht heeft. Dit effect is dus sterker bij zwaardere motoren tegen een lichtere auto.

    Bij PGR3 is het zo dat door de handrem erop te zetten je op de een of andere manier( fout van het spel ) dit na kan bootsen. In het echt is het heel slecht voor de koppeling cequ aandrijfas. Ach ja hopen dat ze het er uit halen de 17e.
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey wat is dat nou met die top64 want ik sta op Nishugishu Short ofzo in alle klasses behalve klasse A in de top 10... ben ik dan gekwalificeerd voor de knockout?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk zelf dat er een totaal "frisse" kwalificatie komt. Iedereen moet dus opnieuw een tijd gaan rijden. Op www.pgr3tournament.com staat ook een eigen leaderboard. Maar als je overal top 10 klasering hebt, neem ik aan dat je wel bij de beste 64 komt ;)
    Maar als iedereen nu gewoon even wacht tot de 17e, wordt het allemaal wat duidelijker :)
     
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de 17e ga je bij 'gotham career' naar 'tournaments' en dan 'global tournament'. Staat er nu nog niet , maar de 17e wel. Dan begin je met qualifyen door op nisigushi 3 ronden te rijden. Dit moet je binnen een bepaalde tijd doen om in de top64 te staan. De 64e tijd staat volgens mij dan ook in beeld. Daar moet je dan onder blijven. Dit kun je oneindig doen tot en met 31 april.

    Ik heb de hele lap tekst op die site doorgelezen en dit is wat ik eruit begrijp. Dus je kunt het licht uit je ogen rijden op die RATC, maar ut heeft weinig zin, behalve dat je de baan wat beter kent :+.

    @ Gangsterdwerg

    Als je bij mij in de lobby zit met online career moet je niet snel leaven he ;).
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ow, vet dus het word een totale tijd van 3 laps. Gelukkig ben ik redelijk goed in constant rijden want ik rijd echt tevaak gewoon net een paar tienden van mijn tijd :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina