1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    500 ms points;)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is de shift-glitch. Sommige "gamers" vinden het nodig om deze te gebruiken. Hierdoor win je bij sommige auto's een aantal tienden per rondje. Bij de ene auto wat meer dan bij de ander.
    Kortom: Je wint er tijd mee.
    Als je dan race against the clock speelt, is het gewoon lame als je wereld record word gepakt door iemand die hier gebruik van maakt.
     
  3. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt dat een super "geil" wagentje, dat geluid is echt _O_ . Dus dacht kijk even hoe dat rijdt. En moet zeggen dat het ook nog eens lekker rijd dat geile wagentje:9
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    de Aston Martin V8 Vantage E kon ik gratis downloaden, maar hoe kan het dat deze auto even veel ruimte in beslag neemt als het hele pakket :confused:
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als de host de wagens niet heeft gekocht, dan kan niemand die nieuwe wagens kiezen, je kan wel gewoon joinen.

    Overigens wel irritant dat je niet een extra garage erbij krijgt, want ik kom nu 8 plekken te kort :)
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    vind de audi wel lekker rijden :)
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. apart, ik heb de wagens wel, en zette een potje op.. gewoon playtime, en met 1 vriend in de lobby.. die ook de nieuwe wagens had overigens..

    Paar potjes met hem gespeeld, en dat werkte prima allemaal.. totdat er nieuwe mensen in kwamen, en we konden de nieuwe auto's niet meer vinden in de lijsten.. allemaal weg, gewoon de oude bakken, maar 0 van de speedpack!

    Lijkt me vrij raar als je zodra er iemand in de lobby komt die die nieuwe auto's dus niet heeft, er voor zorgt dat jij die auto's van de speedpack ook maar niet kunt downloaden dan...

    Iemand dezelfde ervaring?
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus gewoon een cheat?
    Leg me de cheat uit, kan ik mensen tenminste bijbenen:D
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vertel me maar niet waar je woont ;)
    Leer gewoon rijden, own je in ieder geval echt :)
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus gewoon kut als je cheat
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nu ik de audi heb gekocht kom ik moeilijk in een potje online..
    mijn advies koop het hele pack anders kun je niks!

    als je maar 1 auto koopt!
    jullie ook die ervaring?
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    geen id, ga nu zodirect t complete pack dloaden (heb toch nog 5600 microsoft points dus...:))
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, je kan beter de hele pack kopen, ben je ook nog eens goedkoper uit, als je later alles toch apart koopt.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja rijdt zkers lekker tijd kan alleen nog wel halve seconde omlaag maarja nu eerst maar is stappe mazzolll_0/
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vrij raar als je zodra er iemand in de lobby komt die die nieuwe auto's dus niet heeft, er voor zorgt dat jij die auto's van de speedpack ook maar niet kunt downloaden dan...

    Iemand dezelfde ervaring?

    Yep, ik heb de pack gekocht, maar de host niet dus ik kon ze niet gebruiken.
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    De Gallardo SE rijdt echt lekker... Goede aanvulling wat mij betreft
     
  17. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon 500 punten kopen hoor, die 2100 punten is met zo'n prepaid kaartje maar online kan je per 500 punten aanschaffen. € 6 voor 500 punten. Je moet alleen een creditcard hebben, dat kan dus voor sommigen een probleem zijn.
     
  18. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Et kan zijn dat deze vraag alleens is langs gekomen in deze thread, maar ik had geen zin om ieder bericht na te lezen. Maar ik vroeg me af hoe je de 25m Powerslide maakt (voor de style racer badge). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niks is gelukt. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen._O_

    Leader
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neem bijvoorbeeld laatste race: F1 circuit reverse. Neem de F50GT, en geef vol gas op het eerst rechte stuk *na de eerste bocht en chicane*, als je dan aan het einde bent dan dit stukje wegdek rijd je aardig hard, waardoor je lekker op je A (handrem) kan drukken en flink kan slippen, gewoon af en toe met je stickje heen en weer bewegen zodat je door slipt met je auto
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat is dus een probleem voor mij :{
    die cc is ook precies de reden waarom ik op de xbox 1 geen Live had |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina