1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Jullie hebben toch ook ouders?
    Ik vraag gewoon aan m'n pa of ik wat gamerpoints mag kopen, en dan geef ik dat geld de volgende dag gewoon contant terug...
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en jij neemt zomaar aan dat iedereen zijn/haar ouders een cc hebben :confused:
    we leven hier niet in amerika he ;)
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige wat je betaald om dit speedpack te downloaden zijn 400 punten?:{
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Yup :) Das alles, en zeker de moeite waard dunkt me
    Niemand hier op het forum die me zou willen helpen om met CC even speetpack te kopen? Natuurlijk tegen een extra vergoeding :)
     
  5. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.. ik heb vandaag de update en het speedpack gedownload. Ga naar online career toe, om er vervolgens achter te komen dat bij mij dat nieuwe systeem er niet is gekomen |:-

    ik zit gewoon nog met de standaard dingen, d-klasse bij gotham duelling, a klasse n-ring f1 circuit, b-klasse nordschleife, als ik in een lobby kom, dan blijf ik ook in mijn eentje.

    Weet iemand wat er aan de hand is?:'-( :confused: :cool:
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook update gedownlaod en sindsdien loopt hele xbox helemaal vast klote update!!!!!!
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook in de winkel MS Points kopen kost alleen iets meer maar toch:) En die shiftglitch is geen cheat, het is dat iedereen Meneer Stefan nalult omdat hij het niet wil in zn competitie, waar ik overigens geen probleem mee heb. Maar het is GEEEEEEEEN cheat
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou vanochtend ff met me bommetje in een PC wezen zitten en op Nigushi Short geraced met elke klasse.

    A klasse: rank 280 (Had geen zin meer, was al meer dan 1 uur bezig geweest op de E en D klasse)
    B klasse: rank 40 (Mijn 1ste lap, ging wel lekker dus ik ff kijken wat voor rank het was, aardige tijd dus :p. Tis een uitstart positie dus er kan zoveel vanaf :p)
    C klasse: rank 50 (Deze had ik al in me 2de lap 8), De Corvette Z06 is zoveel chiller dan de Murcelago, alleen Fredkroket zijn tijd is echt _O_)
    D klasse: rank 30
    E klasse: rank 20
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  9. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    wil je iets voorzichtiger zijn met je woordenkeuze:{
    er zijn gewoon mensen die de glitch, en ook andere glitches, haten en het gewoon helemaal eerlijk willen doen.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom gooien voetballer de bal niet met de hand in de goal? Veel makkelijker. Waarom worden wielrenners zo streng op doping gecontroleerd? Gaan ze toch ook harder van?
    Dat gebeurt niet omdat daardoor het spelletje verneukt wordt. Je ziet niet meer wie het spel onder de knie heeft en wie niet. En dat sommige mensen er alles voor over hebben om de 1e plaats te halen is gewoon jammer.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Vrij logisch toch?
    Zodra je aan een online race begint worden de gegevens aan jou Xbox doorgegeven. Wanneer jij tegen iemand rijdt in bijvoorbeeld een Sagaris, dan laadt jou Xbox ook die Sagaris + jou eigen auto + de stad waar je in rijdt. Zodra je begint te rijden wordt via internet doorgegeven wanneer die andere persoon remt, gas geeft, en stuurt, en jou eigen Xbox weet dat het met een Sagaris gebeurt, dat rekend hij om, en zo krijg je een rijdende tegenstander te zien. Wanneer iemand in de room dus géén gedownloade auto heeft zal dit dus niet gaan, omdat hij die auto niet kan dowloaden. Jij haalt hem van de HDD, maar waar moet hij hem vandaan halen? Omdat er dus een gegeven mist, kan je niet in de SpeedPack auto's rijden, tenzij iedereen in de room deze heeft.
     
  13. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet de update gewoon automatisch worden gedownload en wanneer je de auto's wilt hebben moet je ze unlocken doormiddel van points te betalen.
     
  14. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn mooie uitleg zo had ik er nog niet over nagedacht
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ff een vraagje...wat houdt het speedpack precies in?
    alleen nieuwe auto's of ook nieuwe banen?:D
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    alleen nieuwe autos ;)
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij dan eens waarom je een aparte knoppen combinatie moet indrukken om vervolgens i.v.t. een 'boost' te krijgen. Combinatie's van knoppen komen niet voor in racegames, het staat ook NIET in het handleidingsboekje, het héét een shiftGLITCH, en nog steeds ben jij er van overtuigd dat deze glitch wél hoort?

    En cheat is het idd niet, wat jij zegt, want voor een cheat moet je een knoppen combinatie invoeren. Maar mensen hier beweren ook niet dat het een cheat is, maar ze beweren dat wanneer je het wél hebruikt, het cheaten is, en dát klopt (IMO) wel. Want zoals ik al zei, het staat nergens als standaard aangegeven in officiele bronnen (handleidingsboekje) en je gaat er harder door.

    Maargoed, ik haal mijn zelfvoldoening wel uit wedstrijden winnen op een eerlijke manier en laat de game niet voor mij verpesten door mensen die er wél wedstrijden mee winnen. Ik zie namelijk games als een hobby, iets wat ik voor m'n plezier doe en niet als een profesionele sport waarbij ik ga glitchen om wedstrijdjes te winnen. :{

    My opinion :) _0/
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Even een cursusje engels voor beginners :9

    Cheaten = Bedriegen/valsspelen

    Lijkt mij duidelijk :cool:
     
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's een vergelijking die nergens op slaat. En iedereen zegt wel van oeww ik doe het neit want ik ben geen freak die er alles voor over heeft om te winnen. Vind ik ook nergens op slaan, iedereen kan het zo doen, je trekt iets harder op en je wint een paar tienden in een rondje, big deal man! Echt zo triest als je het doet dan heb je echt geen leven. Het zou verboden moten worden. En ik wens iedereen trouwens veel succes vanaf morgen met het toernooi, met of zonder shiftglitch!

    @Mark die tijd van Fred in de C-klasse is snel, maar kan sneller. ik zeg neit dat ik het ga rijden maar in de 1e drie bochten kan je 0.30 seconden op hem winnen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar die paar tienden maken wel net het verschil :) Dus dan voelt iemand die z'n best doet zich gewoon genaaid.
    Bekijk het eens anders. Waarom gebruiken sommige "racers" die glitch? Waarom rijden ze niet zonder en rijden ze dan de 1e plek? Daar heb ik totaal geen moeite mee namelijk :)

    Vergelijkingen waren misschien wat ver gezocht :9 Ging mij om het punt dat je alle spelletjes op een oneerljke manier wel makkelijker kunt maken ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina