1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we over een paar uurtjes al ( snelle ) tijden neerzetten of niet?
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog eventjes geduld :)
    Een ".Net paspoort" is verplicht. Wat betekent dit eigenlijk concreet? Toch niet dat je gamercard aan een hotmail account vast zit? Gmail mag toch vast ook wel? :9

    edit:/
    Gmail kan dus ook :)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    dit klopt niet helemaal JPRacegamer, tenmiste, dat denk ik dan.. :)

    Diegene die de speedpack niet hebben, zorgen ervoor dat andere mensen die de pack wel hebben, dus die betreffende auto's niet kunnen kiezen omdat zij hem niet hebben gedownload he?..
    dit is op zich al een fout van bizarre naar mijn mening, want een simpele update had dit kunnen voorkomen, aangezien die auto's al op de disc staan op je PGR DVD.. die downloads van de marketplace doen niet zo veel, alles stond er al op (vermoed ik)...

    kijk, spelers die de aston martin vantage van de speedpack downloaden, dus de gratis auto in de pack, maar de rest van de auto's niet hebben gekocht, kunnen dus wel in alle auto's rijden die de host kiest.. onder andere ook de nieuwe auto's dus! dit heb ik vanmiddag grondig getest met mensen zonder, en met de nieuwe pack.

    Dus heb jij die speedpack niet, maar wel de gratis download van de aston martin, dan kun je alle speedpack auto's dus wel besturen, zonder ook maar 1 cent daarvoor te betaald te hebben, en zonder ze op je HD te hebben gezet..

    Dus diegene die de pack niet willen/hebben, download gewoon de vantage aston martin, en voila, een heel nieuw arsenaal aan auto's die je nooit hebt gedownload en voor hebt betaald staan in een keer tot je beschikking..
    Moet je wel even het geluk hebben dat de host ze allemaal kiest, maar ze zijn te proberen en gratis ook nog..

    Ik heb dit allemaal vanmiddag uitvoerig getest, en het is raar dat het zo werkt, maar het werkt.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mooi, testen? :cool: Koop hem sowieso deze week nog trouwens :) Moet alleen even marketplace points hebben.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je gang.. ik ben even uitgespeeld.. haha..
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, ik was eigenlijk toch even van plan om voetbal te kijken :) Iig wens ik iedereen alvast succes met racen voor pgr challenge :)
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij belangrijk trouwens om de settings van de host goed af te stellen.. dit werkt volgens mij alleen als je "server locked to host cars - yes" dus aan hebt staan..

    anders werkt het denk ik niet, maar dat weet ik niet 100% zeker..
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb nu het hele pck gedownload

    ik had eers de audi alleen gedaan
    ben online geweest maar kon niks joinen!

    Als je een auto koopt dan download hij de rest ook alleen kun je dan de gekochte auto rijden (logisch)

    Als je daarna het hele pakket koopt is het downloaden dus alleen een activatie code.. (zo gebeurt dus!)
     
  9. symtic

    symtic Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel chill dat je de nieuwe auto's gewoon gratis online kan spelen
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha.. thanks Appie..

    En dat joinen is echt erg geworden.. ik neem aan dat je online career bedoelt? ik kon daar vanavond maar 2 potjes joinen, heeft in totaal 20 minuten geduurd voordat er mensen inkwamen.. dan waren er eindelijk 4, 30 seconden gingen af, ging er weer 1 weg, konden we weer wachten.. etc, etc, etc..

    Heel beroerd hoe de online career er nou voor staat.. jammer, was gewoon prima geregeld allemaal, en met die wissels van klasses dagelijks, is het jammer dat het 5x moeilijker is geworden om in een potje te komen..
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt.. Mensen die het (turbo)pack niet gekocht hebben, maar wel de gratis auto (V8 vantage) hebben gedownload, kunnen ook in alle andere nieuwe auto's rijden als de host een van die auto 'locked', dus dat iedereen verplicht in dezelfde auto als de host moet rijden zeg maar.. Doet de host dat niet, dan kan diegene die niks gekocht heeft de nieuwe auto's niet kiezen.. En iedereen die wel betaald heeft gewoon wel natuurlijk..

    Alle downloads zijn namelijk hetzelfde, in allemaal zitten alle nieuwe auto's.. Als je alleen die gratis Austin Martin V8 Vantage download dan heb je ook meteen alle andere 11 auto's gedownload (alle downloads zijn ook gewoon +/- 32MB, of je nu alleen die V8 Vantage of dat hele pack download, kijk maar eens).. Om ze te kunnen gebruiken moet je ze echter 'unlocken' door ervoor te betalen, of dus dat 'locked to host car' truukje gebruiken met een host die wel de auto's gekocht heeft, zo simpel is het..

    Over het niet de nieuwe auto's kunnen kiezen omdat er iemand in je lobby zit die niks gedownload heeft, ik heb dat zelf nog niet meegemaakt eerlijk gezegd (ik speel bijna alleen maar in Playtime).. Bijna iedereen download ook wel minstens die gratis V8 Vantage lijkt mij, want veruit de meeste mensen op Xbox Live hebben ook wel een Xbox 360 Premium, of een core met los gekochte HDD (of desnoods een MU) waar ze die download op kwijt kunnen.. Core systems zonder HDD (en headset etc) zijn sowieso niet echt bedoeld om online mee te gaan, dat lijkt me duidelijk.. En als mensen van niks wisten (ook beetje dom imho) dan laat je ze gewoon weten dat ze ff die gratis V8 Vantage moeten downloaden en kick je ze uit je lobby (in Playtime wel iig).. ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  12. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx metal mark. K zal et proberen.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Goed geregeld was het zeker niet! Als ik als contender van een amteur won met 40 sec. voorsprong, ging ik in ranking omlaag. Dat gebeurt nu niet meer. Tevens duurt het allemaal wel ietsje langer, maar 20 min. heb ik nog nooit hoeven wachten. Ik heb dan ook (nog) niet het speedpack. Misschien dat het daar aan ligt.
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het PGR3 Tournament is Online! :)

    Vanochtend meteen ff gereden en tot een 53.60 gekomen dat tóén goed was voor de allersnelste tijd! :cool:
    Ik ben benieuwd wat je ongeveer zal moeten rijden voor een top 64 plek, ik schat een 53 laag of iets in die richting dus dat wordt nog ff wat rijden.

    Het is trouwens voor iedereen AT, wat ik persoonlijk erg lastig vind, maar tegen SG wel een goede oplossing. :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kwalificatierondes zijn begonnen :)
    Met de gallardo op die track in Tokio. Kwalificatiegrens is +/- 55.50 sec.
    Verotte is dat transmission op AT staat, dit om SG-en te voorkomen. Hierdoor dus wel minder snelle tijden, maar dat geldt voor iedereen en dus is het wel weer eerlijk :) Ik heb momenteel Rank 17 na een paar rondje gereden te hebben (54.50 sec). Een 53 moet mogelijk zijn.
    Succes iedereen en Game On!

    Die jongen is niet alleen in PGR3 sneller, ook hier op xbw is ie mij te snel af :9 ;)
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke baan en wagenklasse is het?
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tokyo - Niguishi Short, Laborghini Gallardo, AT :)
     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm over die competitie, hoe lossen jullie bijvoorbeeld de eerste chicane al op...
    Bij mij wil de auto naar zijn 5, maar in zijn 4 kun je hem sneller nemen en kom je beter uit. Daarna blijft hij ook in zijn 4 hangen, terwijl ik hem fijner neem in zijn 3. Je kunt gewoon terugschakelen... doen jullie dat ook?
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Te technisch voor mij! 8) :cool:
     
  20. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben na een uurtje tot een 54.09 gekomen, goed voor de 8e tijd. 53.60 lijkt me wel heel snel maar zeker te doen. Hoe heb je het gedaan stefan? Bijzondere dingen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina