Dat klopt.. Mensen die het (turbo)pack niet gekocht hebben, maar wel de gratis auto (V8 vantage) hebben gedownload, kunnen ook in alle andere nieuwe auto's rijden als de host een van die auto 'locked', dus dat iedereen verplicht in dezelfde auto als de host moet rijden zeg maar.. Doet de host dat niet, dan kan diegene die niks gekocht heeft de nieuwe auto's niet kiezen.. En iedereen die wel betaald heeft gewoon wel natuurlijk..
Alle downloads zijn namelijk hetzelfde, in allemaal zitten alle nieuwe auto's.. Als je alleen die gratis Austin Martin V8 Vantage download dan heb je ook meteen alle andere 11 auto's gedownload (alle downloads zijn ook gewoon +/- 32MB, of je nu alleen die V8 Vantage of dat hele pack download, kijk maar eens).. Om ze te kunnen gebruiken moet je ze echter 'unlocken' door ervoor te betalen, of dus dat 'locked to host car' truukje gebruiken met een host die wel de auto's gekocht heeft, zo simpel is het..
Over het niet de nieuwe auto's kunnen kiezen omdat er iemand in je lobby zit die niks gedownload heeft, ik heb dat zelf nog niet meegemaakt eerlijk gezegd (ik speel bijna alleen maar in Playtime).. Bijna iedereen download ook wel minstens die gratis V8 Vantage lijkt mij, want veruit de meeste mensen op Xbox Live hebben ook wel een Xbox 360 Premium, of een core met los gekochte HDD (of desnoods een MU) waar ze die download op kwijt kunnen.. Core systems zonder HDD (en headset etc) zijn sowieso niet echt bedoeld om online mee te gaan, dat lijkt me duidelijk.. En als mensen van niks wisten (ook beetje dom imho) dan laat je ze gewoon weten dat ze ff die gratis V8 Vantage moeten downloaden en kick je ze uit je lobby (in Playtime wel iig)..
Laatst bewerkt: 17 apr 2006