Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] Nu trek je een verkeerde conclusie want met AT kun je ook shift glitchen.
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, shift-glitchen is net zo goed mogelijk in AT, je moet het alleen wat beter timen...
    Reed net een 53.85, en de qualification bar is al gezakt naar de 54... 54.998)
     
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd shiftglitchen is helaas geen probleem met AT
     
  4. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    worden deze tournooien wekelijks georganiseerd of komen deze sporadisch voor.
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    net na een paar ronden 54.30 gereden hoge 53 moet wel te doen zijn denk, en qualification bar ligt nu al op 54.86 ik gaat weer racen anders redt ik het niet }:]
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb 54.21 staan. Heb al zovaak op koers gelegen voor een 53 hoog. Maar verneuk altijd de laatste of de een na laatste bocht. Stond een paar minuten geleden nog 16de :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb alles over dit toernooi niet zo gevolgd, maar heb je een Gold abbo nodig om mee te kunnen doen?
    of is dit eigenlijk een soort RATC, zoals we hier ook zo een competitie hebben?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, gold
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    damn :{
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 2 weken om me te kwalificeren, dus ik ga er geen haast van maken. :)
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naja wij hebben wel de zwaarste competitie. Als je kijkt naar Asian, daar zitten ze nog in de 57 sec voor een top64 8).
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zijn er uberhaupt 64 aziaten met een xbox 360? :D

    SG-en is idd ook mogelijk met AT idd :'-(
    Kan iemand even tips geven over welke bocht welke versnelling heeft? Hoesnel je over start/finish komt en vooral hoe je de chiacane neemt? :9
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf doe de shicane in zun 4. En kom er in de 5 naartoe. De rechterbocht daarna ook in zun 4 ( zolang die ellendige automaat um niet naar de 3 knalt ). En dat krappe rechterbochtje daarna zou ik zo graag in zun 3 willen doen, maar dat is een vrij moelijke opgave... De volgende linkerbocht in zun 2 en voor de rechterbocht zelf naar de 3 schakelen. De volgende rechter in zun 3 en dat geldt voor de rest erna ook.

    Maar wat een naaistreek om het op automatic te zetten zeg. Je kunt nog even makkelijk shift-glitchen, dus waarom op automatic zetten. De mensen die altijd op automatic rijden halen tog de top64 niet waarschijnlijk. Had het beter gevonden als het gewoon players gear choice zou zijn.

    Ikzelf sta nu 10e met een 53.89. Wel grappig om te zien dat de qualification bar bij noord-amerika nog rond de 55.5 ligt en in Azië nu 56.1. Zegt wel iets over de kwaliteiten van de mensen hier in Europa ;)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, bedankt Fred :)
    Ik vind die chicane echt niet relax :{ Heb toen die xbw competitie ook al een beetje links laten liggen om die chicane. Hopelijk mag ik bij de beste 64 eindigen (desnoods 64e)
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    SG kan inderdaad, wel jammer :'-(
    heb nu een 53.98 staan, maar zoals een aantal mensen al weten maakte ik een hele domme fout 8)

    een 53 half moet er voor mij in zitten
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dankzij Fred een nieuwe tijd :) 54.12 Rank 24 :) Ik kan weeer ademhalen :) Ging overigens niet eens heel hard door de chicane. 180+ terwijl 190+ haalbaar is.
    Om te kwalificeren moet je denk ik minimaal een 53.xx rijden. Dus ik moet er weer vandoor :p
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heb nu net weer x aantal ronden gereden maar , die kut automaat wor er gek van kan k egt niet lekker mee rijden maja sta nu al 40e ofzo |:-
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ja, ik heb zelf toch maar even een paar rondjes gereden. Ik heb nu 54.91 staan. Niet echt supersnel, ik verpest het steeds in de laatste bochten. Ook die 1e chicane is irritant, in mijn 54.91 rondje rij ik het eerste deel 13.18. Het is me 1 keer goed gelukt, en toen had ik 12.63. Meestal zit ik rond de 12.90. Ik weet dat ik in een paar bochten een betere lijn kan rijden. Ik hoop straks nog rond de 53.8 te rijden. Nu ik er toch mee bezig ben kan het geen kwaad :)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, ik sta nog steeds in de top 5 van de wereld! :cool: :)
    Waar denken jullie dat aan het einde de grens ligt om te kwalificeren? Ik heb nu een 53.60 maar ik denk eerlijkgezegd niet dat dat genoeg zal zijn. Ik zelf kan er nog wel een 53laag uit poepen en ik denk dat dáár ook de grens zal liggen dus ik hoop dat het me lukt! :)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jij blijft er wel in met een 53.6 :) Je meot sowieso een 53 hebben voor een top64 denk ik.

    *kuch* Kom op msn bitch :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina