1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ze hebben ook wel de lelijkste baan gekozen :9
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    0:55.64 :)
    Rank 15

    Na veel frustratie eindelijk een goed rondje. Maarja, ik zou ik niet zijn als daar geen fout in zat 8) Op het einde dacht ik: "Yes, een goed rondje, nu strak langs de binnenkant over de finish." en terwijl ik dat dacht keek ik naar wat mijn tijd zou worden, en toen BANG!!!, vol in de muur een metertje of 50 voor de finish |:- Maargoed, nog ff wennen aan die AT zooi (echt, hoe verneukt is dat...) en een betere tijd komt wel. Toch nog tot de 30ste de tijd :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hopelijk kan ik mijn 53.72 nog terug halen. Net als de normale xbw competitie ben ik hierin ook een slow-starter. Aan het eind van de rit zit ik er gewoon bij (hoop ik :9) Nu eerst even Kameo te afwisseling.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    53.64???:)

    ikzelf reed net een 53.78 met een tweede split van 33.21 en een eerste split van 12.21. Laatste stuk ging bagger dus:)
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @JP
    die AT is idd verneukt maarja ieder heeft er last van zo denk ik dan maar, snap alleen niet dat ze gewoon de mensen zelf laten kiezen wat ze rijden AT of MT.. shift glitche doen ze tog wel maja mazzol
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat is je ranking met die tijd?
     
  7. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    53.47!!, kan max een 53.1 rijden maar wordt lastig, denk je dat we nu al veilig zitten??
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    12.21 op het eerste stuk? Daar verlies ik wel erg veel dan. Ach ja, ik heb tijd zat hoor, ik hoef vandaag nog niet veilig te zitten.
     
  9. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen de leaderboards op pgr3tournament.com te staan?
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook eens geprobeerd, en een 0:55 nog wat gehaald.. de "bar" ligt nu wel erg hoog hoor.. yikes..

    En dan krijg je ook nog te horen over een soort shift glitch.. wat is dat dan? en hoe doe je dat? aangezien die hele top 64 waarschijnlijk toch die glitch gebruikt, zou ik eigenlijk wel willen weten hoe dat gaat, want veel meer dan een 0:54 zou ik er niet uit kunnen krijgen, denk ik..

    Dus vertel op ;) shift glitch?
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Iedereen op xbw gebruikt de shift-glitch niet hoor ;) Gewoon rijden voor wat je waard bent :)
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik hem niet en sta momenteel 10e geloof ik met een 53.46, 2e split een 33.35

    Reed net echt een bizar snel eerste stuk. Eerste spil was 12.27 (niet al te snel dus, kan een tiende vanaf) maar ik had een tweede split van 32.888) dat is echt ziekelijk snel geloof ik.. maar door de spanning knalde ik wel tegen de muur. Als ik het had voortgezet treed ik dus een hoge52-er.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is dat serieus heel snel? 32.88 tweede meetpunt :eek: Is het vanaf 2e meetpunt hele tijd volgas ofzo (tot die scherpe rechter?)
    Of zou ik dan steeds 38.88 hebben? :'-( :'-(
    Overigens was ik net nog hekkensluiter met een 54 rond, dat is dus nog genoeg :p
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  14. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vanaf 2e meetpunt doe ik meestal volgas tot aan de 2e linker bocht, daar lift je en dan weer gassen?:+ Net een 53.42 met een opening van 12.40:p
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    GVD, ik wil gewoon een ghost :mad: Hebben jullie allemaal de specs van de Gallarde SE ofzo? :9 Op papier moet ik Stefan en Gangsterdwerg redelijk kunnen volgen.

    * xbox staat weer aan :cool:
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    In Amerika is de 2de tijd een 33:49 van TTR BBoyle. Niet erg scherp dus :p
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    niet erg scherp? :{

    jullie zitten hier op een 53.xx, ze zijn daar dus zo een 20 sec sneller dan jullie slakjes 8) :+

    ;)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Damn, ik maak echt veel typfouten met die tijden. Net ook al mijn eigen tijd 8)
     
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dan 33.88 rijdt.

    Tussenstand:

    TraxX 53.42
    Fred 53.44
    Gangster 53.46
    Niek 53.47
    Stefan 53.60
    JP 53.66

    (Geloof ik)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    ik heb een 64'er
    Momenteel rank 19 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina