1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gamerpicture, krijg je die alleen als je bij die 64 zit, of ook als je kwalificeerd (probeert dan)?

    greetz wooly
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben rank 60/64. Maar probeer het zou ik zeggen :) Hij staat gewoon in de Marketplace
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff googelen naar die hele lijst van alle auto's. Dan kan je mooi bij je eigen car collectie meteen een auto kopen als je hem nog niet hebt. Het kostte me indertijd 10 minuutjes ofzo.

    Net trouwens weer ff geracet, kwam tot een 53.76 in mn sessie van een half uurtje, met een 1e split van 12.168) en een tweede split van 32.91. het laatste stuk gaat helaas alleen goed als ik mn rondje al heb verneukt. Moet dus mn zenuwen wat meer onder controle krijgen. De qualification bar is nu 53.89, dat is dus vrij snel. Vanavond ga ik weer racen, nu eerst ff die picture downloaden en school.
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je gewoon doen, ik ben niet gekwalificeerd maar heb 'm kunnen downloaden. Stond wel dat het een gelimiteerde oplage was dus op=op denk ik. :)
     
  5. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, de afbeelding is nog gratis ook.
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je hem gehaald, automatic of manual, ik vind manuel best lastig namelijk, en is het echt zoveel sneller? Ik zit er namelijk wel 5 seconde boven, ik ga nog es een middagje oefenen.

    greetz wooly
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Toernooi is standaard automatisch schakelen. Ga naar career, toernooi en gaan! Je kan niets instellen :).
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hier kun je je dus echt meten met de top van Europa. Als je normaal gesproken niet echt snel rijdt, kan je het hiet helemaal schudden. 5 sec is ook wel erg veel.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens zoals ik al zei graag in het XBW PGR3 TOERNOOI VERDER POSTEN OMDAT DÁÁR DE CHALLENGE LOOPT M.B.T. HET PGR3 TOURNAMENT.

    Alvast bedankt... :) :cool:
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je gewoon (gratis) downloaden als je een tijd hebt gezet in het toernooi, op welke plaats maakt niet uit.. :cool:

    Belachelijk snelle tijden worden er trouwens gereden.. Je moet nu al een 53.83 rijden geloof ik om je te kwalificeren.. Echt kansloos voor mensen zoals ik die amper een 54er kunnen rijden.. En dan vooral in Europa, want de Amerikaanse en Aziatische tijden zijn allebei ongeveer een halve seconde langzamer, en dat is best veel op zo'n hoog niveau lijkt mij.. Ik ga er dan ook wel vanuit dat Europeanen dit toernooi gaan winnen, en dan het liefst natuurlijk een Nederlander.. :cool:
     
  11. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet zo goed racen als de meeste van jullie als ik het zo lees, dus ik kan wel wat tips gebruiken; hoe komen jullie toch aan die mooie lage tijden? ik probeer nergens te remmen en overal de curbstones goed te gebruiken, maar ik kom nog steeds niet veel lager dan een 56-er, ook als ik voor mijn gevoel een ronde zonder echter fouten rijd
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heel strak rijden *van buiten naar binnen*, tis moeilijk uitteleggen. Misschien dat ik vanavond ff een filmpje voor je maak :) ff zien of ik tijd heb.
     
  13. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Metal, dat zou echt te gek zijn!
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, via de buitenkant naar de bocht toe, via de binnenkant aansnijden (apex) en weer buiten eindigen. Op deze manier verlies je simpel zo min mogelijk snelheid. Wil niet als een expert klinken maar dat weet ik nog wel. :) En veel oefenen ook. ;)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Filmpje zou ik ook op prijs stellen :9 Helemaal van 2e en 3e sectie. Ik haat deze track :9
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oeh, ik zal nu ff wat proberen op tenemen. Maar ff zien of de kwaliteit goed is, en of het lukt om een redelijk rondje neertezetten. Tis ook zo wat als je overal tegen aanligt :p

    Owja, ik race wel op hoogste bumper-view. ...

    Klikker

    You Tube, gaat sneller met downloaden

    Ok ok geen super rondje maar ik moet namelijk zo weg *werken* dus neem dit maar eerst als voor proefje. Was me 3de rondje, dus niet zeuren :p. Tijd was een 54.50 ofso :)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist m'n 50ste Online Career Race verreden en ik verwachte een badge hiervoor maar ik kreeg 'm niet, ik nog een keer tellen en kwam weer op 50 uit. Toen voor de zekerheid maar weer een race gereden maar ook dit keer geen badge, iemand een idee hoe dit kan? Heb dit ook alleen nog nodig voor de Online Professional Achievement. :{

    PS: Mooi rondje Mark. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet meerdere dingen doen, niet alleen 50 keer rijden, maar ook van de laatste plek naar de 1e rijden en winnen, een race winnen zonder botsen (even uit het hoofd) etc...
     
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke auto's je precies moet halen om die die Exotic car club badge dinges te krijgen? Er staan 4 int lijstje alleen de andere 3 niet. Ik heb die 4 gekocht en ook al verscheidene andere auto's maar heb nog steeds niet de badge gekregen.

    Heb het lijstje net gevonden :):

    McLaren F1 LM; Shelby GT 500; Ford GT-40 MK 1; Corvette ZR1; TVR Cerbera Speed Twelve; RUF CTR \"Yellow Bird\"; Callaway Sledgehammer Twin Turbo
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mmja maar wel sloom, er zitten wel lekkere bochten in...

    53.87 in-car view

    You tube ^^

    Filmpje is niet van mij, maar het is wel grappig hoe zo'n rondje eruit ziet in in-car view. Opening is een 12.52, dus misschien kunnen sommige er nog wat van leren. Zijn bocht naar de 1ste sectie is echt brak :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina