1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    De badge waar je alle kudos manouvres moet uitvoeren, moet je dan alle soorten slide, zoals breaking en creeping enz enz ook doen, of is het gewoon een slide een 360, drift, 2 wheels enz enz?

    greetz wooly
     
  2. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle soorten slides.
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je dat in godsnaam doen, er staat niet eens beschreven hoe je welke soort slide maakt, en hoeveel er zijn.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt ze heel gemakkelijk. Laatste race van je Career. Kies een F50GT en laagste niveau. Lalala *Loading :+* In het begin maak je een 360! graden, je bent bij bocht 1 alweer bij 8) Tsja voorde rest lekker uitlopen en dan kan je in het laatste rondje nog van alles doen omdat je zo'n pokke eind voor ligt. Je moet niet vergeten om bij het einde van de baan een Jump temaken, en een two wheels. Maak er een clean race van, dus nergens tegen aan en huppa :D

    Owja, je moet ook ff stil staan voor een slide en dan gas geven *pookje paar keer heen en weer gooien en je hebt een bepaalde slide.

    Laat remmen in een bocht *Handrem*. En de rest slide je zo wel.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die badge ook nog maar moet je bijv. ook alle slides op de manier van 'unending', 'towering', 'breakneck' enz.? :{
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen :) alleen de slides, niet de types zoals Breakneck, Platinum, towering etc etc
     
  7. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opvalt is dat de animo om de online career te spelen, de laatste tijd echt bedroevend laag is. Ik maak het nu alleen nog maar mee dat ik het niet meer voorelkaar kan krijgen om 4 tegenstanders in de room te krijgen, en al helemaal niet binnen 5 min tijd. Dit resulteert, dat ik na gemiddeld een kwartier wachten er zelf ook maar mee stop, zonder ook maar 1 online career race gereden te hebben. Kunnen we hieruit opmaken dat de online career van pgr3 aan het sterven is??
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    hier had ik idd begin deze week ook last van, wel vreemd dat het ineens zo laag is de animo...
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Denk dat een boel mensen momenteel druk zijn met het tournament. Daarom ligt de online career momenteel even stil.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen. :p

    Maar (ja ik ga nog eventjes door) je hebt wel verschillende drift soorten, zoals 'drift' en 'e-brake slide' enz., die moet je dus wel allemaal doen? En in het boekje staat een lijstje van de manieren om Kudos te halen, deze moet je dus allemaal uitvoeren? :)
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja :)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dit komt omdat als je vroeger bijvoorbeeld een contender van 20 was, je in de room kon komen bij Hotshots, Proffesionals, Amateurs, of zelfs New Comers. Sinds de laatse update is het alleen mogelijk om in een room te komen met +/- 4 levels verschil. Je zult nu dus als level 20 minimaal bij een 16, en maximaal bij een 24 in een room komen. Hierdoor zit hij dus minder snel vol. Ik kom als Hotshot de laatste tijd alleen maar andere Hotshot en Proffesionals tegen.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    plus de verschillende tijdzones...

    Als de europeanen om 12 uur s'nachts naar een andere klasse overgaan, die worden immers elke 24 uur veranderd, dan zitten de amerikanen, canadezen, noem maar op, nog in de vorige klasse.. dus dat duurt dan nog +/- 8 uur voordat zij in dezelfde klasse zouden kunnen rijden...

    Hier wordt trouwens aan gewerkt.. verwacht binnenkort een patch/update..
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het gister op het bizarre-forum al. Toen ben ik om half 11 ff gaan proberen om online career te doen. En keb alle soorten geprobeerd , maar ik ben 0,0 mensen tegengekomen :p. Misschien dat er niemand rond de lvl30 aant spelen was ofzo, maar zelfs de nurburgring challenges kwam ik nergens bij of niemand bij mij.

    Ik wacht met smart op de update
     
  15. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke update?
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die matchmaking in deze game weer fixed..

    Zie 2 posts boven de jouwe.
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hee mensen ik wil graag dat speedpack downloaden...
    maar ik heb op dit moment nog geen Live.
    Als ik mijn 360 met de router heb verbonden kan ik dan gelijk naar marketplace, of moet ik vooraf nog iets anders doen?

    En kost het downloaden van dit speedpack mij iets( behalve gamerpoints )?
    Alvast bedankt!
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kost je alleen 800 gamerpoints. Je kan het direct downloaden van Marketplace. Je kan ook via menu in PGR3 het speedpack downloaden.
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    400 dacht ik
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit er nog verschil in tussen het downloaden op Marketplace en via het GGR3 menu?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina