1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmz...wanneer was die week nou ook alweer, waarin je je met een silver abbo ook online kon gamen? :9
    kan ik ook ff een beetje hoger proberen te klimmen dan de 3215648456e plek ;)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Momenteel rank 4. Maar damn moest zonet tegen de nummer 2, hotshot 25. Had van hem gewonnen met 13 sec verschil 8) Momenteel ben ik nog steeds rank 4 maar van Contender 21 naar Hotshot 25 tegaan :).

    Edit: Contender 19, verslagen met 9 sec voorsprong :p Word steeds leuker :+

    Edit: Rank 2 alweer :cool: Hotshot (26)

    Edit: Contender 19 verslagen met 23 sec voorsprong 8) Nu weer rank 1 \o/ Professional 28

    :cool:

    Edit: Naar een paar matches gespeeld te hebben met JacobsNL, Professional 31 :D Rank 3

    Edit: OMG wat veel smiley's, naja laat ze lekker staan....
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ dolle grasspriet van me, je zei eerst nog dat je geen zin meer had8)
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jah heb ik nu ook niet meer :+ Maar ranken met JacobsNL was zo lachen. We wonnen 1 potje gingen alweer een rank omhoog 8). JacobsNL is nu al pro 32
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    lol 1 race en je bent 44e 8) ben na 1 race al amateur van 18, best grappig
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zo lachen gewoon ff rank 1 worden van de wereld na een aantal races8)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja echt te lam. Normaal ben je hier dagen mee bezig. En nu rank je echt naar elk potje met 2 stappen. Vooral in het begin is het erg. Ach de Online Career vind ik toch geen bal aan maar het ranken is voor een keer wel leuk om tedoen :+.
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik geen Gold Live! heb:'-( . En dat ik nu op school zit:'-( Anders was ik de hele middag beziggeweest :9 Maar is die reset trouwens aangekondigd.. ik heb het namelijk niet meer zo gevolgd, sinds mijn gratis maand voorbij is.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja vandaag op die website, maar het was voor ook nog niet bekend.
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook lekker handig, maar nu heeft iedereen dus weer evenveel kansen, als je het dan zo wilt noemen. Hoelang zal het duren voordat de meerderheid het doorheeft?:p
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naja nu kan je wel heel makkelijk ranken. Want heb tegen gasten geraced die Contender 19 waren en als je daar dan met 20 sec verschil van wint doe je toch wat verkeerd als contender zijnde.
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, lekker snugger :p. Heb een weekje geduld ofzo. Dan hebben de meeste wel weer gereden en klopt het allemaal weer een btje. Tis tog logisch als 1 of andere naab 2 races wint van een andere naab dat ie ineens contender is. Zoveel mensen hebben nog niet gereden. Over een maand kom je egt niet zo makkelijk meer in de top100 ;).
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    8) Ik ben nu Proffessional van 33 !!!
    Rank 7 _O_ :p

    Echt heerlijk. Ik heb vandaag maar 2 races verloren. Eentje tegen MaxFATAL1TY en eentje tegen FinPro. Verder alles gewonnen :D Eens kijken hoe lang het duurt voordat ik uit de top 10 gekukeld wordt :+
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe je wel goed.

    Speelde net nog tegen zo'n kerel die ook dat TTR voor zijn naam had staan. Ik werd er zoals gewoonlijk weer dik uitgereden maar was wel grappig hoe hij reed over dat F1 circuit :).

    Wel lachen dat nu elke dag die dingen anders ingesteld worden. Geeft een hoop variatie.
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister tegen Jacobs en Stefan geracet}:] }:]
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit te denke om deze game te kope maar ik heb zon gevoel dat hij binnekort goedkoper wordt aangezien hij al meer als een half jaar in de winkel licht
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat je dan nog wel een tijdje kunt wachten hoor, voordat hij wordt afgeprijst. Anders kun je op www.gcshop.nl kijken, daar is het al een stuk goedkoper dan in de winkel.
     
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5

    Valt reuze mee hoor ! er komen nog altijd verzendkosten bij, en de prijs is helemaal niet zo veel lager als in de winkel, Bij een lokale gameshop zijn de spellen meestal ( lees: altijd ) goedkoper
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nou ik vind 20% korting op de winkelprijs best wel veel en het is maar 2 euro voor 1 game ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina