1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een mooie race. :)
    De eerste 3 ronde's lag ik de hele tijd een seconde achter je. Toen maakte ik een aanrem fout (ik remde te vroeg :'-( ) en werd het gat 3 seconden. En dat bleef ook zo tot de finish. Jij had sowieso gewonnen, want dat gat had ik nooit meer dichtgekregen maar het was gewoon een mooie race... :cool:

    Maja, ik vond Online career wel verneukt nu... :'-(
    Ik heb sinds de reset 8 races gereden, allemaal tegen Proffesionals, maar die rijd je er vervolgens uit alsof ze Amateurs zijn. Na 8 races in de top 75 staan, tja, de Online career geeft mij iig totaal geen zelfvoldoening meer. Ik doe hier en daar wat races totdat het grootste gedeelte over is, en om wel een klein beetje een fatsoenlijke rank te houden, maar daar houd het dan ook op. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  2. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem nou PGR3 als voorbeeld, 65 € in de shop en 53.50 € bij GCShop. 11.50 € vind ik toch redelijk wat, oke, er gaat nog 2 € vanaf voor de verzending, maar voor 9.50 € bestel ik toch liever online.

    Zuiderpark-Computers is altijd, op 1 spel na, zelfs nog goedkoper dan GCShop en ze hanteren daar ook 2 € verzendkosten.
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje in de maag met PGR3. Ik ben nu bezig om alles op platinum te halen wat zeer goed lukt. Ik moet nog 2 onderdelen van een trophy op platinum halen. Het gaat hierbij om 2 cone challenges in Engeland. De een is 30.000 kudos en de ander 42.500 kudos.

    Wat voor auto is hier handig voor want ik red het steeds niet met mijn F430 en een beetje e-braken en kudos lussen. Of ik heb te weinig tijd of ik heb te weinig kudos. Wie-o-wie kan mij hierbij helpen.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met de TVR sagaris gedaan, als je strakke lijnen kan rijden is die auto gemakkelijk. Anders moet je even de F50 GT proberen, en lekker veel slippen tussendoor. :)
     
  5. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan die maar eens proberen vandaag
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad ook aan de Ultima GTR en de Porsche Supercar Prototype, die staan algemeen bekend als de beste Cone-cars! :)
     
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik zal daar ook eens mee aan de wandel gaan. Heb tot nu toe alle cone dingen gehaald met mijn F430 :9
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    TVR Sagaris is ook perfect hoor :D. Haal je alle cone challenges makkelijk mee. Hij is goed onder controle te houden en drift als een gek.
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    gehaald met de porsche. Ben nu ook platinum champion. Heb nu 900 van de 950 Gamerpoints voor PGR3
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Wehoe!! :D
    Beste NL'er van de Xbox Lve Career :cool:

    Ben vandaag 'ArJan 71 NL' voorbij gegaan nadat ik van hem gewonnen had..
    Ben nu een Expert(35) rank 14 :)
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker, ik heb vanochtend ook weer live career gedaan, kmoet zeggen dat ik het zelfs leuk vond om te doen, het stijgen ging ook erg snel, begon als amateur van 17 en was na 2 races(gewonnen) al een hotshot van 26, dat is een stuk beter dan eerst toen ik ook al laat begon met ranken en toen maar 2 plekjes per keer steeg.

    Daarna nog 1 race gedaan tegen een expert van 35 op buccaneer loop, maar die had na de start, en eerste wallbash bocht al een voorsprong die ik niet meer kon achterhalen, hij liep telkens alleen maar een paar tienden uit op het eerste gedeelte (die wallbash bocht), rest was ik even snel en liep soms zelfs in.:9
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, je stijgt na de update sneller dan dat je daalt, en dat is toch heel wat minder frustrerend dan eerst :p
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Van die 10 races die ik rijd, krijg ik ongeveer 8 tot 9 mensen die quiten als ze niet kunnen winnen. Dus dan heb je niets aan je winst (ja, heb "10 wins in a row" badge gehaald). Zit nu dus ook nog steeds maar op "rookie 11" (dacht dat dat rookie was iig :))
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben erg blij dat ik nu een level 35 ben. Ik kon nu alleen maar bij proffs en experts in de kamer, en ze zijn allemaal heel erg aardig. Ik ben de afgelopen 15 races niet meer gebeukt. Iedereen probeert nu uit te remmen enzo. Ook is er nog niemand gequite sinds de update :) Xbox Live Career is echt veel leuker nu.
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd niet leuk. Dat had ik vorige week wel een aantal keren, enigste wat je kan doen is boos worden en een bad review geven, wat ik ook gedaan heb natuurlijk :cool: .
    Khad vandaag wel 'geluk' trouwens dat een hotshot van 26 gewoon in de race bleef toen ik hem gruwelijk aan het afmaken was toen ik nog amateur of contender was. Dat was erg goed voor mijn ranking.
     
  16. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik kan me maar niet kwalificeren voor die tournaments:-(
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De qualification bar is ook ineens 0.15 seconde naar beneden gegaan. Ik heb nu een 53.15 en daar laat ik het ook bij. Het heeft weinig zin om nog een uur vol te stampen voor een paar plekken hoger.

    Ik denk dat die bar nog wel op een 53.30 kan gaan eindigen.
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam maar tot een 56,4

    echt niet te geloven maar t lukt me gewoon niet. ik kap er dus ook echt mee
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan mis je de kwalificatie op een aantal 1000 plaatsen. Ik mis hem momenteel op een plaats of 5, en ik weet dat er meer inzit :mad: Dat is frusterend.


    Zo hoort het. Maar in de lagere klasses gebeurt dit echt niet. Bij verlies is het leaven geblazen, jammer.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  20. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    tja das nog lulliger, maar t frustreerd mij juist dat ik die tijd niet haal en 1000en anderen wel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina