1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Caddilac Pack


    Bron: o.a. evilgamerz.com
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik las het ook al een tijdje geleden. Is zeker chill :cool:. Ben benieuwd welke auto's het zullen zijn.
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    caddilac's ? 8)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Damn, het gaat echt lekker met mij 8)

    Expert (37)
    Rank 7 _O_
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dit? :+
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet echt met Cadillac's maar zo'n gratis pack gaat er altijd wel in, vind het dan ook wel goede service. :)
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem het meer goede reclame voor Cadillac.
     
  8. boatfreak

    boatfreak Guest

    ik noem dit meer "hoe meer auto's hoe beter" +)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lees: Gratis

    :cool:
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    nu al rank 6, je gaat idd lekker. Ik ben nu professional ( 28 ) rank 480 ongeveer. Was volgens mij vanochtend nog in league 5 ofzo. Ga gestaag omhoog.
     
  11. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten ze bij bizzarre eerst maar eens meer garages maken want anders heb je er nog niets aan en kun je ze niet eens kopen. Als ze slim zijn maken ze gelijk 4 garages erbij met veel plaatsen. Dit kan gewoon niet ik wil alle autos van het spel en niet alles + twee van het vorige pack en de rest niet.
     
  12. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop laatste tijd een beetje met mijn 360 heen en weer van TV naar TV maar wil nu zelf een 4:3 TV gaan aanschaffen. (Nee geen HD TV en ook geen breedbeeld TV)

    Maar bij het 4:3 TV die wij hier beneden hebben staan krijg ik geen zwarte balken bij PGR 3 @ 60 HZ wat betekent dat het beeld ingedrukt wordt. (Bij Ghost Recon Single Player komen er bijvoorbeeld wel 2 balken, wat zo hoort te zijn)

    Ik heb aan wat mensen gevraagd en een aantal hebben dit ook, de balken die verdwijnen bij PGR @ 60 HZ en zo wat ingedrukt beeld krijgen, sommige spelen echter op 60 HZ en behouden die balken waardoor het beeld gewoon normaal blijft.

    Daarom mijn vraag:
    Kunnen jullie aub je 4:3 TV noteren met erbij hoe het er op 60 HZ uit ziet.
    Hiermee bedoel ik: Geen balken of wel balken.

    Als ik weet dat een aantal TV's het juist wel goed doet, of juist niet goed doet kan ik hier bij de aanschaf van een TV opletten...

    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen ;), alvast bedankt.

    EDIT: Typenummer van het TV zou handig zijn erbij te vermelden ;).
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ikzelf heb een 4:3 TV van JVC. Het type nummer weet ik niet.
    Op 50 Hz heb ik 2 zwarte balken, zowel onder als boven. De auto's zien er in mijn ogen dat niet echt realistisch uit, ze zijn dan namelijk veelste plat en in de breedte uitgerekt. Als ik mijn TV op 60 Hz zet zijn de balken weg, en oogt het allemaal wat realistischer. Als ik GRAW speel op 60 Hz dan heb ik in de Single Player wel 2 balken, maar in de Multiplayer niet.

    Het ik zal het type TV wel ff voor je opzoeken. De TV zelf is nu heel goedkoop, en heeft voor gamen echt een heel mooi beeld (TV uitzendingen zijn een beetje flets)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Moet het persé een tv zijn? Is het niet verstandig om je pc monitor (als jij die als enige gebruikt) te gebruiken? Dan spaar je een hoop geld uit, en speel je op HD kwaliteit :)
     
  15. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk bedankt voor de antwoorden :).

    @JPRaceGamer, dus bij 60 HZ heb jij ook wat smallere auto's en van de zijkant zien ze er wat korter uit maar volgens jou is dit normaal?
    Het typenummer zou ik graag nog willen en weet jij misschien dan ook hoeveel die momenteel ongeveer kost?

    @geertbargeman, het ziet er inderdaad erg mooi uit op een monitor, alleen vind ik bij een console juist zo fijn dat je op vrij groot scherm gamed en lekker in je bank onderuit zit ;). Ik heb hier een 17" monitor staan, maar dat vind ik dus gewoon niet zo fijn gamen...
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    De auto's zien er bij mij wel realistischer uit op 60 Hz ja. Ik ben dat te weten gekomen door op AV1 de 360 met PGR3 aan te sluiten, en op AV2 m'n PS2 met GT4. Ik heb toen dezelfde auto gepakt, en ben van AV kanaal gaan wisselen. 60 Hz kwam veel meer in de buurt bij GT4 dan 50 Hz. Ook heb ik plaatjes op internet gezocht van de achterkant van die auto, en ook die leken het meest op het spel met 60 Hz.

    Ik kan de gebruiksaanwijzing niet meer vinden, dus het typenummer weet ik niet. De prijs was toendertijd (3 jaar terug alweer) 299,- euro.
     
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok hartstikke bedankt, had het idee dat het op fullscreen 4:3 TV zonder balken ook zo is zoals het hoort. Heb namelijk ook een aantal video's bekeken van mensen die een race hadden opgenomen, en die hebben zou maar zeggen ook wat smallere auto's, ipv lage en brede.

    Zit er misschien geen sticker achterop je TV waar het typenummer op staat?

    Iig bedankt ;).
     
  18. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Welke exotic cars moet ik hebben voor de Achievement?

    Greetz Cees
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Archievement voor Exotic Cars!

    Mclaren F1 LM
    Shelby GT 500
    Ford GT-40 MK 1
    Corvette ZR1
    TVR Cerbera Speed Twelve
    Ruf CTR "Yellow Bird"
    Callaway Sledgehammer Twin Turbo

    Total cost $2,543,000 to get all seven cars.
    Kijk volgende keer ff in het hulpdraadje van PGR 3 daar staat het namelijk gewoon in de beginpost.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik moet zeggen dat ik wel een relaxte poel hebt, iig niet met eentje van jullie. Jammer dat het morgen al begint want die dag ben ik ook de hele dag in groningen, blurr :mad: Naja de trein van 8 uur maar pakken, dan ben ik net tegen 9 uur thuis :cool:

    21.40 begint de echt racer dus te racen 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina