Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, met de NS zou ik zorgen dat je de trein van 4 uur 's middags pakt, heb je nog een beetje kans op tijd thuis te komen:p .

    Jammer dat er geen manier is om met een groepje mensen de races te bekijken. Nu moet iedereen afzonderlijk kijken, of hoogstens in een private chat met zijn tweeen. Hoe vet zou het zijn om met een groep van 10 man een race te bekijken_O_
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zeker of met een Private Chat met 10 man tezitten. Net zoals een lobby bijv _O_
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ik geloof dat dit in een dashboard update gaat zitten.
     
  4. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden er misschien nog een paar mensen op kunnen antwoorden? :eek:

    Want ik hoor ook van best veel mensen die hebben op 60 HZ gewoon 2 balken en die zeggen dan dat het er normaal uit ziet...
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er misschien ook aan of de TV wél of niet 60hz ondersteunt?
    Echt veel weet ik er iig niet vanaf. :)
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    op me tv heb k op 60 hz geen balken maar dse auto zijn niet opgevouwen zegmaar (dus smal en hoog) maar ik speel nu op een monitor en als k daar de resolutie op 1280 x 1024 zet heb k geen balken maar wel smalle hoge auto's

    PS: ik heb t echte spel niet maar op de demo is het zo bij mij.
     
  7. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, want volgens mij krijg ten eerste als je TV geen 60 HZ ondersteunt geen beeld of slecht beeld.
    En dan zouden er ook geen balken bijv. GRAW SP etc. zijn...

    Speel jij ook op een 4:3 TV? Zoja, welk merk en heb je balken etc.?

    @swordman, als jij op 50 HZ speelt op je TV zie je dan wel dat de auto's iets breder zijn (en 2 balken) als 60 HZ? En dat met die monitor resoluties is een fout in PGR 3, volgens mij moest je hem dan op 1024 * 768 zetten voor normaal beeld.
     
  8. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    uh op me tv heb k geen vershil tussen 50 en 60 hz dus op allebij even breed auto's en zonder balken (het is dus gewoon zoals het moet zijn zegmaar maar dan zonder balken), en van de monitor ja dat weet k maar k heb niet zon zin om elke x de resolutie te veranderen.
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein TV'tje die ik ruim een maand terug ook op 60Hz had gezet omdat ik dan The Outfit Demo kon spelen maar ik merkte verder ook geen verschil, geen balken of iets dergelijks en verder geen zichtbare veranderingen, gelukkig ondersteunt mijn TV het wel. :)
     
  10. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, en wat voor soort TV heb je? (Merk + eventueel type nummer)

    Zou je misschien een screenshot kunnen maken van het "ingedrukte" op je monitor?

    @Mika Kimi, bedankt, alleen had ik gelezen dat jij een 31 cm of zoiets TV had, en ik zoek een iets grotere :p.
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt maar eerlijk gezegd wist ik niet eens waar het hele verhaal om ging en ik zag iets van 60Hz en balken staan dus vertelde ik dat over mijn mini-TV. :9 Maar gelukkig is het niet 31 cm maar maarliefst 37. :cool:
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag: hoe werkt het online rangensysteem? (heb zelf geen PGR:cool:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    tsja veel winnen. Als je wint ga je omhoog in ranking en als je verliest ga je naar beneden.
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh :cool:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    durf maar eens te zeggen dat ie niet gelijk heeft :9
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ok! }:]

    Hij heeft ongelijk, want ik heb wel eens gewonnen en toen zakte ik in rank :'-(
     
  17. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend wanneer de Cadillac Pack uitkomt en welke Cadillac´s er in zullen zitten?? ik hoop in iedergeval op de Cien
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoorde 9 mei :) Maar tkan ook niet zo zijn want nu ik dit typ spookt 15 mei ook in me hoofd, geen idee waarom. Maar het was iig in mei hoorde ik.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd ja :) Toen was ik rookie 21 (zoiets geloof ik). Win je van Amateur 9 met een seconde of 40 voorsprong (duelling), daal je gewoon 400 plekken in rank :confused: Heel bijzonder hoe dat toen nog berekend werd.
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De berekening is niet veranderd tog? :9

    Maar nu is het ook niet leuk meer. Ik kan niet meer de online professional achievement halen, omdat met brackneck ofzo 3 mensen met rank professional of expert of master nooit bij elkaar komen :9. Aleen bij one on one kom ik af en toe iemand tegen. Daarbuiten nooit. En voor die badge moet je elk type race gewonnen hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina