1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk dat wanneer je de keuze hebt uit het o zo mooie PGR3 en het redelijk oude en voor de 360 bezitters lelijke PGR2, dat men dan toch voor PGR3 kiest. In die competitie worden ook wereldrecords neergezet, en zitten de tijden ook dicht bij elkaar hoor ;)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nice Mark :)
    Vooral die laatste 2 (Y)
    Hoe upload jij ze naar je pc?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zijn niet van mij :). Had ze van bizarreonline.net

    Maar ik was er ook al benieuwd naar maar je hebt volgens mij iets nodig. Weet neit precies wat.
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die cadillacs niet veel aan eigenlijk, beetje saaie wagens alleen de remlichten zijn wel mooi zo groot. Jammer dat je er online niet veel aan hebt net als bij veel andere autos heb je online niks aan, bij classe e neemt iedereen die ferrari 355|:-
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slome kutbakken zeg, ik dacht dat het toffe wagens waren, ik zit niet echt te wachten op wat Sedan's. Zelf schakelen is met deze wagens bijna onmogelijk, want je hoort ze amper.
     
  6. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje :): maar is wel geinig die nieuwe cadillacs alleen in de top 100 komen is nu al moeilijk =(
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutauto's... Maar goed dat ze gratis waren... :cool:
    Ik had na 3 ronde's een 11e tijd met die SVS-V, geen uitdaging ofzo, maar wel een gamerpic erbij! 8)
     
  8. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, ik heb het spel sinds zaterdag, ik haalde makkelijk rank 10 (incl. achievement). En vrij snel kreeg ik ook rank 9. Maar de achievement van dat level is nooit ge-unlocked. Dus ik heb de achievement punten nog niet gekregen, moet ik daar nog iets speciaals voor doen? of is het gewoon een buggerdiebug op mijn disc??

    please help me. Ik ben niet echt verslaafd aan die achievements, maar ik vind het wel leuk en lullig dus dat ik hem niet krijg.
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Rank 9 krijg je geen achievement, de eerstvolgende ranks met achievements zijn Rank 5 en 1. :)
     
  10. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, lekker dom.

    zie deze vraag als nooit gesteld :confused:
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, dan blijft het tussen ons. :p
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr3 stelt mij wederom teleur.. die cadillac's had ik wel wat beter verwacht. Gelukkig wel een nieuwe gamer picture, ten minste nog iets_0/
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je dan alleen dat Cadillac plaatje? Misschien leuk om te hebben maar ik zou 'm dan niet eens gebruiken. :{
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pgr3 nu ook weer even aan het doen maar ik kan die update niet downlaode dan staat er een tekst van 'your storage is maybe full' en maybe your netwerkconnection is not good

    Wat moet ik doen??
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga naar je dashboard --> Trailers --> verwijder daar wat :p. En dan moet het lukken, je hardeschijf is vol neem ik aan.
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de Cadillacs stellen niet zoveel voor? Maar zien ze er wel mooi uit ? Ik moet ze namelijk nog downloaden. En als je 1 keer in de top 100 komt krijg je dan al de gamerpic?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mwoah als je ze had moeten kopen dan had ik ze waarschijnlijk niet gekocht. Maar gratis is altijd mooi

    Ja opzich wel. Het ziet er net zo uit als de andere auto's

    Ja, maar jij mag het best in 2x doen :)

    Fred: Slome :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  18. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd al genoeg. Rij een paar rondjes en je staat wss al in de top100. Dan krijg dat caddilac plaatje :+.

    Net te langzaam getypt, grrr :+
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    ik had hetzelfde probleem, het maakte me helemaal gek. Elke keer als ik een spel opstartte werd ik gedisconnect van live. Toen ik de xbox direct op het modem aansloot downloade hij de update gewoon en werkte alles weer naar behoren, ook toen ik de xbox weer terug op de router aansloot. Tijd voor een nieuwe router dus:)
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke. Bedankt voor de info. Als ik thuis kom dan ga ik gelijk ff racen:) .
    /edit Bedenk alleen net dat ik vandaag naar mijn vriendin toe ga , dus ik zal nog eventjes moeten wachten:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina