1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke auto kan je in godsnaam die klote cone challenges halen.
    Ik kom niet echt verder dan goud
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruikte de Ferrari Enzo. Hij rijdt fijn en is redelijk snel. Bij de cone challenges heb je soms stukken waar de pionnen nét niet 2 seconden uit elkaar ligt. Als je dan een langzamere auto pakt (TVR Sagaris) dan haal je de combo soms niet. De TVR Sagaris is wel een geschikte auto voor de cones maar ik vind hem iets te langzaam. Op platinum moet je alles in één combo hebben. Je moet ook slippen. Ik had ooit alles in een combo uitgereden maar toen had ik nog te weinig omdat ik te weinig had gedrift. Ik heb sommige Cone Challenges ook 1 uurtje gedaan om het te kunnen halen. Sommige had ik na 3 keer racen al. Extreem moeilijk is het niet je moet er gewoon even voor zitten.
     
  3. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    TVR Sagaris ofzo, en veel de handrem gebruiken en proberen een lange combo te maken...
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep TVR sagaris vind ik een geschikte auto maar je kunt ook de Ultima GTR pakken uit klasse B :)
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verwachtte ik ook, ik las dat stukje van die championship en daaruit kon ik afleiden dat het één challenge was ergens op de N-Ring dus ik verwachtte ook de Behemoth (je had 'm bijna goed :9 ) omdat die ook nog niet was geweest, dit was wel een kleine tegenvaller. :{ Heb trouwens ook veel teveel credits, iets van 9 miljoen en ik heb alle wagens al. 8)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow dat is wel erg veel :p. Zit nu iets op 2,5 miljoen. Met online career gaat het niet meer zo snel.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb zonet Rank 1 behaald*)
    En kreeg een RUF concept-car...gigantisch fijne wegligging maar qua snelheid geen McLaren of F50 GT helaas, ik had toch wel een betere auto verwacht

    Ondanks Rank 1 heb ik nog steeds niet alle championships behaald...dit komt doordat ik die conechallenges behoorlijk lastig vindt.

    Maar jullie raden mij aan om de TVR Sagaris te gebruiken?
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Voor de cones raad ik je aan om de Mercedes CLK-GTR Supersport te gebruiken.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Met de F50 GT moeten ze ook allemaal te halen zijn, daarmee had ik het namelijk gedaan.
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar met deze Mercedes is het bijna onmogelijk te slippen( driften ) in de bochten...terwijl andere mensen zeggen dat je het alleen kan halen door zoveel mogelijk te driften...dus wat is nu waar haha?:cool:
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Eén tikje op de handrem en je hebt direct een 'E-Brake Slide'. Dat doe je gewoon tussen (bijna) alle cones, en je zit dan soms 20.000 punten over het benodigde. Ik had zelfs een platinum gehaald terwijl ik niet alles linkte. Met de CLK-GTR kan je moeilijk slippen als je remt, maar wanneer je de handrem gebruikt slipt hij veel sneller dan andere auto's.
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog ff kwijt dat pgr3 mijn droom in duigen heeft laten vallen. Ik had me er zo op verheugd, maar ik vind stom. Alles is goed behalve de manier waarop je kan racen en de moeilijkheidsgraad. Je kan bochten zonder moeite maken. Waarom sturen alle auto's zo scherp? Nee, de racestijl in pgr2 bevalt me altijd nog het best.
     
  14. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, mensen die pgr3 helemaal geweldig vinden, hebben zeker nooit pgr2 gespeeld...en zeker niet op live
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Morgen heb ik hem kan niet wachten :) helaas geen vakantie meer
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Heb pgr2 ook maar haast nooit gespeeld.. Nu heb ik net pgr3 gekregen. Wat raden jullie aan om op te beginnen voor mode en moeilijksheidgraad ?
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou als ik jou was gewoon al beginnen met Gold bij de races...en bij de challenges met Silver.

    En wat betreft de modes, je kan career spelen en je kan race against the clock doen( hier moet je op elke track een tijd neerzetten )
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan ook op silver / brons beginnen en dan even doorsparen totdat je Ferarri F50 GT kan kopen. Daarna rijd je met 2 vingers in je neus die 1e paar races uit op het hoogste niveau (kom zo even niet op de naam van de medaille :9)
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    PlatinumO-)
     
  20. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamer Picture Pg3

    Hoi , kan iemand me helpen , ik zoek me rot op marketplace naar die PGR100gamerpicture. Is die uberhaupt wel te downloaden op marketplace ? Ik zie alleen amerikanen en engelsen die dat logo hebben en zij hebben m ook gewoon van marketplace weten te downloaden. Hoe doe je dat nou??

    Alvast hartelijk bedankt voor reacties
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina