1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nog niet
     
  2. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mee wilt doen met de PGR100 moet je nu PGR100 1 of PGR100 2 toevoegen aan je friendslist. Het is van 7 tot 9 uur. Maar die friends list zit allang vol van beiden, dus heeft weinig zin meer ;).
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat is nou nog eens een nuttige post ;)
    Jammer dat je zo snel moest zijn, want der zijn mensen die gewoon meer verdienenn (mensen met wrs ;)).
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze competitie is idd waardeloos. Ze hadden gewoon een aantal tracks moeten doen en kijken wie er dan over al die tracks het best zou scoren. Nou hebben de beste (nederlandse) spelers echt niet de kans gehad om een gooi te doen naar zo'n exclusieve xbox 360.... jammer :mad:
    Ik zou graag willen weten wie de winnaars zijn :9
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Maar het gaat niet om hard rijden he.
    Het gaat om Style :mad:
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan nog hadden ze een competitie op kunnen zetten waar iedereen aan kon deelnemen ;) Nu hebben 400 (waarvan 200 pgr2) mensen de kans gehad om uitgeloot te worden in 2 uur. Hoeveel mensen zouden er nou gereden hebben tegen de makers van de game? Dat geeft dus geen goed beeld van wie nou eigenlijk de beste pgr speler is. Had een competitie opgezet waar het draait om skills + style. Laat niet van de 400 mensen een tiental een poging doen.
    Ze zochten de beste 100 spelers. Deels style maar deels ook true skills (dus zo snel mogelijk een SG-er ownen ;))
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hadden er minsens een paar toppers van de competitie mee moeten doen maarja :mad:
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    sinds vandaag de game zit nu al vast bij begin bij 1e 2 race's 1 op zilver en 1 brons gehaald kan ik niet verder naar volgende ;)

    1 op medium
    1 op hard
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2006
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niet makkelijk he :+.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    kan het niet anders ?
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Goud is makkelijk te halen ;) Gewoon ietsiepietsie beter je best doen :)

    De volgende mensen hadden dan sowieso bij de beste gehoord:
    traxx dh
    FredKroket
    Meneer Stefan
    De Paus
    Gangsterdwerg

    Al met al is de competitie mijns inziens dus niet helemaal eerlijk verlopen :9 Jammer maar helaas.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    En:
    Kes
    King Tuur
    Alex V
    derboom
    PFV Triton
    en je bent mij vergeten :'-( :+
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd ja. Maar die mensen zijn de laatste tijd wat minder actief (iig in de competitie kwa scores) Maar King Tuur is natuurlijk wel het voorbeeld der voorbeelden. Ik vergeet er vast een paar, excuus daarvoor O-)
    Kes had iig een plaatsje in m'n lijstje mogen hebben :)
    En derboom ook :9
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het om style ging, hadden ze ook wat cone challenges of iets anders kunnen aanwijzen.. dan hadden er wat meer mensen mee kunnen doen. Btw hoe kun je nou style laten zien in een multiplayer pot als ze na afloop niet eens je kudos zijn |:-

    En de competitie slaat nergens op, want als je met The night of Xbox Live met wat vrienden gaat gamen dan kun je ook bij de PGR 100 komen.. tja ... <zucht>
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    dankuwel geertbaggerman :9 jij mag anders ook wel meedoen, met een aantal top 10 plaatsen ben je zeker geen noobie. en traxx is op vakantie dus die doet sowieso niet mee.
     
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je naat de top 100 vd wereld gaat kijken dan staan daar echt geen 15 NL's bij hoor. Die race againt the clock tijden zeggen geen zak, ken jij veel mensen die de Whitehall straits London in de E-Klasse gaan rijden? Nee, daarom had ik daar ook het wereldrecord en nu TraxX weer. En online career bestaat voor 70% uit beuken dus dat zegt ook niks. Ik denk dat niet veel mensen behalve Fred Alex en Tuur in de top 100 staan

    behalve als het om die blije kudos gaat natuurlijk, dan komt Nicos er wel in. Maar ik vind dat een race-spel om snelheis moet gaan. en dan zowel racepace als RATC tijden. En dan vallen er een hoop af. Dat kudos gedoe is bullshit
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel pgr2 gespeeld online tot kudos rank 20 ofzo en ik vind pgr3 veel verslavender.. of komt dat nou door die XBW PGR3 challenge :9
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik wil ook wat zeggen, ik ben geen topper in de competitie maar tijdens een race ben ik altijd wel bijna gelijk qua niveau met stefan/traxx. Fred is net wat te snel maar tijden zeggen niet altijd alles :).

    Waarom stond ik er niet bij :'-(.
     
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je te weinig rijdt :p. Ik wil jou voor zondag een 1:07 zien rijden, anders zwaait er wat :+.

    Ik heb Pgr2 ook wel een btje gespeeld ( 500+ uur , 2000 online races ), maar vind dit net zo leuk. Het enige wat ik mis in Pgr3 is Moskou :9. Alleen jammer dat je geen kudos rank meer hebt, want daardoor bleef je soms tog wat extra rijden :).
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb van de week gekeken en ik sta in pgr3 nu op 124 uur en 3 kwartier. pgr2 heb ik een uur of 100 gedaan. Hoeveel uur pgr3 heb jij er nu al opzitten dan fred?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina