1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net met mn draadloze controller, en de camera staat links boven de auto, en hij stuurt na rechts! Zonder wat ik wat doe:p
    Dit is offline en online zo, en met mn ''gewone'' controler (met draad) is het niet zo. Erg vervelend, want nu kan ik niet achteruit zitten!!
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omdat ik wel eens sneller ben dan jij ;)

    Zou kunnen :) Maar hoofdzakelijk gaat het mij om het feit dat iedereen dezelfde kans zou moeten krijgen in zo'n competitie. Aan de hand van die scores kan je zeggen wie de beste 100 pgr spelers zijn :)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Je kon zien wie de beste PGR3 spelers waren als de Xbox Live Career mode met 'damage off' gereden werd. Jammer genoeg is dit niet zo :'-(
     
  4. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta met mijn online Career momenteel in league 1. Ik heb echter nog niemand ooit ontmoet van jullie die hier allemaal op het forum schrijven. Hoe kan dat? Rijden jullie misschien een andere klasse? Ik heb league 1 behaald door alleen maar E-klasse te rijden , F355, naar mijn mening ook de leukste klasse.

    PS. Wat rijden jullie in het echt allemaal voor een auto ?}:] Ben eens benieuwd of FredKroket, toch wel 1 van de snellere op Live, in een Hyundai rondrijd ;)

    Ik rij een peugeot 205 met een 210 pk Citroen XM V6-blok erin ;) De meesten noemen me dan ook Roadrunner.

    Mijn gamertag is x ROADRUNNER x , voeg me rustig toe :+
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozer de meesten zijn nog geen 18 :9
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, de eerste goeie opmerking van JP sinds het begin der tijden:p

    j/k
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    kan je pgr3 met 2 man online ?
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lobby aanmaken alleen voor je vrienden en dan nodig je er eentje uit zonder dat ie gelijk vol loopt. :)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Een Hyundai kan heel snel zijn hoor :+

    [​IMG]

    Ik ben zelf pas 16, maar heb een aantal keren in een Ford Fiësta 4 Cilinder Lijn moter gereden van me ma, en één keer in de Jaguar X-Type Estate V6 van m'n pa, en die is snel :cool:

    Ik rijd zelf alleen maar:

    Nurburgring F1 Challenge A Classe
    Urban Rally C en D Classe
    Gotham Dueling D Classe
    Eliminator A Classe

    In de andere klasses wordt veelste veel gebeukt, en hier rijden er maar 4 mensen mee (behalve in de F1 Challenge, maar daar is mijn racepace redelijk hoog, dus die is wel te winnen inc. een beuk)
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    ja maar woiu net als deel 2 gewoon met een vriend naast me rijden online
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Dat is helaas niet mogelijk.
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    die Hyundai ziet er snel uit maar kwa motor is het niet zoveel bijzonder een dodge ram srt-10 vipertruck met 500BHP das pas dik en ja kan het weten in gereden :)
     
  13. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Op een landingsbaan ja _0/
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nej gewoon de a4 vanaf delft naar leiden stukkie en het westland bekeken (me woonplaats) was me zwager ze car dusja:) _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  15. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat bedoel ik niet :{
    Die Amerikaan is alleen sneller op een rechtstuk...daag die Hyundai maar is uit op de ring _0/ (Mocht die Dodge de finish uberhaupt halen met 1 tank :p:p)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was in eerste instantie denk ik geen eens een serieuze opmerking van JP, dus waarom discuseren jullie überhaupt? :cool:
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Kan iemand uitleggen hoe die leagues werken... zijn er zoveel telkens zit ik in league 100 ofzo
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Een league bestaat uit duizend mensen, als je een score haalt met bijv. je solo career dan wordt je inderdaad in één van die leagues geplaatst. Als je in league 2 eerst bent dan sta je in werkelijkheid op de 1001ste plaats, dus als je in league 100 zit dan zit je tussen de 100.000 en 101.000 beste van de wereld, volgens mij. Per duizend komt er dus een nieuwe league waarbij er in league 1 natuurlijk de 1000 beste zitten. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of er nog een vette race game aan komt? Ik ben eigenlijk opzoek naar een kruising tussen PG, Forza & Gran Turismo, maar is er toevallig al zoiets voor de 360 gepland?
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    laat ook maar je heb niet in de srt-10 gereden dusja, vergelijking is ook eigelijk appels met peren _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina