1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeft ook niet want elke amerikaan heeft dezelfde rij eigenschappen ;)

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    bla di bla di bla

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag PGR3 voltooid op Platinum. Het was met m'n nieuwe wagens vrijwel net zo makkelijk als op Gold, er zaten wel een paar pittige challenges bij maar zeker de Street Races zijn echt veel te makkelijk. Toch blijft het een geweldig spel en ik kijk al uit naar wanneer ik weer Xbox L!ve Gold heb. :)

En die -5,6 miljoen credits die je dan krijgt maakte niet zoveel uit want ik heb nu alsnog 11 miljoen. 8)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    In Juni Testdrive unlimited, kijk maar op de site van hen of je het wat vind. Dit is iig de racegame die ik haal( beetje offtopic bezig)

5. mars15

mars15 Guest

Hebben jullie allemaal pgr uitgespeeld zo ja hoelang er over gedaan ?

6. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 9 uur over gedaan om alles uit te spelen(op goud dan)

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn teller stond op zo'n 48 uur toen ik heb heb uitgespeeld (platinum). Ik heb er wel erg lang over gedaan. En ook vaak Race Against The Clock gespeeld. Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om het na één klein weekje uit te spelen. Ik heb echt niet elke baan 10 keer gespeeld om hem te halen hoor. Ik deed de leuke levels wat vaker voor de lol.

Ik heb er nu 54 uur op zitten. En heb bijna 100.000 kudo's 8)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nadat je de single player hebt uitgespeeld op het hoogste niveau (dat kost je zeker wel een 20/30 tal uren) moet je het hebben van live. Dat gaat gewoon niet vervelen. Race againste the clock icm. de xbw competitie _O_

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ligt eraan hoe goed je bent, als je iedere keer blijft verliezen (in de xbw competitie van Meneer Stefan & Friends) begint het toch te irriteren :+

10. mars15

mars15 Guest

Oke dan prachtig, in Forza Motorsport zitten heel veel gespeelde uren van mij

die teller van carreer. telt hij daar bij ook je live uren op ?

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De teller telt de uuren op die je in de auto hebt gezeten. Zowel online, career en race against de clock dus. Gewoon altijd als je in de auto zit en rijdt.

Maar Mars.. je kan het spel ook in 10 uurtjes uitgespeeld hebben als je wilt. Ik wilde er langer over doen dus heb ik ook Race Against The clock enzo gedaan.

12. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie bij online career ook dat het verrekes lang duurt voordat je 1 level stijgt? ik mot tig keer winnen en ook al win ik van een veeeeel hoger level krieg nog nix. kan me nie eens voorstellen voordat je lvl 30 bent

13. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KLopt, ik was lvl 28 geworden best snel. 3x 6e geworden door beukers op de N-ring en was 3 lvls gedropt :| daarna 15x achter elkaar gewonnen en 1 lvl up :confused:

14. JeePee

JeePee Guest

Om ff de discussie tussen Ryan Mckane en Insane/Erret te stoppen:

Deze Hyundai owned die SRT-10 _0/

Idd :+

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee joh, hoe meer mensen er meedoen hoe beter. Dan blijven er ook mensen strijden om de plekker 8,9 en 10. Daarom zeker altijd meedoen ;)

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    na de coole demo een hele lange tijd te hebben gespeelt wil ik nu PGR 3 gaan kopen. Ik heb niet echt veel vrienden die dit spel spelen en daarom wilde ik wat mensen van hier die mij zou willen toevoegen en dan een lekker potje willen racen. DING DING DIGGIT!?!

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    bijna geloofwaardig

18. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto. :)

20. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Héhé, vandaag de Solo-Career uitgespeeld, maar dan ineen kéér voor goed: alles Platinum. Eigenlijk nergens echt problemen gehad, behalve bij de drift Challenges en de Cone Challenges. Bij de Drift Challenges waren alle problemen echter van de baan toen ik daar ipv de F50GT de Caddilac Sixteen begon te gebruiken (Echt een beestige bak).

Bij de Cone Challenges wilden de meeste wel lukken met de Palmer JP-1, behalve die twee in het Horseguards-Championship. Die heb ik echt allebei een keer of 50 geprobeerd en die wilden maar niet lukken. Dan maar even laten staan, en na het uitrijden van het voorlaatste Championship had ik dan Kudos Rank 1, en met de Supercar concept had ik ze na de 3de en 2de poging Twisted Evil. Dan de laatste race begonnen met de herrinnering aan de laatste race in PGR2 in gedachten, maar dat bleek dus voor niets nodig, want die laatste race is hier dus (te?) makkelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina