1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hallo,

Zou iemand mij even de regels van Cat/Mouse willen uitleggen.
    Snap niet echt wat de bedoeling ervan is.

bvd

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een klasse A/B/C/D auto die een klasse E auto moet zien te verdedigen en de klasse E auto moet als eerst over de finish zijn.

Als je dus 2 teams hebt van alle 2 een klasse A en E auto. Dan moet de klasse A auto van elk team zorgen dat de klasse E auto niet over de streep kan komen door hem van de weg af te beuken :) De gene uit jou team moet dan of verdedigen of de klasse E auto van t andere team aanvallen.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dank voor de uitleg:thumbs:

4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eergisteren eindelijk rank 1 gehaald maar heb nog niet de bijbehorende achievement ontvangen |:- .
    Iemand anders met hetzelfde probleem en hoe men deze heef opgelost?

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de game lang niet meer gespeeld maar ik wist niet dat er nieuwe achievements waren... wanneer zijn die gekomen.?

Edit: Moet je het kopen met van die points.?

Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam door een update die ongeveer een week (gokje, weet niet zeker) geleden kwam en waarvan je automatisch bericht krijgt als je PGR3 in je 360 doet en natuurlijk op internet bent aangesloten, maar het kost geen geld. :)

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt ik heb hem gedowload..!

Maar als ik naar Playtime ga en dan wil ik ff cat and mouse ofzo en dan wil ik bij iemand in de ding joinen en dan staat er 9 van de 10 keer 'Unable to communicate with other people' other people moet wat anders wezen maar dat weet ik niet meer maar ik kan dus bijna nooit een potje spelen en wat kan ik hier aan doen..?

8. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 1942

Hier een screenshot van PGR 1942 \o/ 8) :lol:

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ook wel het spel Mafia genoemd :)

10. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fout, ook wel het spel The Godfather genoemd :9 :lol:

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Binnenkort komt er een update voor die Achievement die je niet kan halen omdat ze niet worden geunlocked :). Dus kan iedereen z'n dingen weer halen. Hij komt hoogstwaarschijnlijk met de Photo Mode Live, naja dat je dan je foto's kan uploaden en dat je ze dan hier vandaan kunt halen :)

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe car-pack wel leuk, fijn om te zien dat de mini eindelijk terug is:thumbs: . Hij is ook niet vooruit te branden, dus toppie:cool: .

Cat-and-mouse werkt anders heb ik begrepen? Iets van maar 1 mouse en iedereen cats? Daar heb ik in ieder geval wel zin in om te doen, als iedereen thuis is van vakantie... Er is namelijk niets te doen op live:'-( , en in playtime kan ik ookal geen potje vinden (goh, niemand anders dat probleem8) ).

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee cat and mouse heb je 2 teams ligt eraan met hoeveel je speelt 3 tegen 3 of 4 tegen 4 ofzo na als je 4 tegen 4 doet dan heb je van elk team 1 mouse en drie cats en die moet dan als eerste over de finish en de cats van het andere team proberen jou mouse weer te pakken enzo.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dan is het systeem nog verder verneukt dan met de auto's die niet onzichtbaar worden.

Kat en muis hoort zo:
    - Teams van 2. 1 A-klasse auto en 1 E-Klasse.
    - Je moet de muizen wel vast kunnen zetten, maar die moeten gewoon doorzichtig worden, ander is er helemaal geen kloot aan. Dan kun je iemand helemaal vast parkeren.

Bizarre heeft het helaas anders bedacht, maar goed, ik speel het toch wel zoals ik wil ;)

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het vastzetten van de muis is idd te eenvoudig. Komt nog bij dat de muis niet meer vrij komt. Dus niet echt feest.
    Werkt bij iemand hier al de online photo mode? Sommige mensen kunnen hun photo's als uploaden en online bekijken.

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kan nog niet, komt binnenkort uit. (Met waarschijnlijk een update voor de achievements die niet te unlocken zijn, zoals Pro racer badge...)

Als je trouwens alle 3 de auto's packs hebt gekocht/gedownload krijg je een exlcusive theme pack van PGR3. Alleen is de theme nog niet uit 8) komt ook binnenkort uit als het goed is. :)

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Sommige mensen kunnen wel al online pictures bekijken :)

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dan zal het wel regio gebonden zijn :)

19. ViperGTS

ViperGTS _/_/_/_/_/

Leuk Bevonden:
    0
    =( op de site staat dat het nog een tijdje kan duren, dus waarom zouden sommige het dan al wel kunnen

Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Daarom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina