1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gotham Hero is de makkelijkste achievement in het spel. 1 op de 3 online career races komt wel op Gotham TV, en dan ben je een Gotham Hero.

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kan ook goed zijn. Zover ben ik nog niet. Ben nu elke league aan het spelen op easy/normal/hard. Zit aan league 12 dus zit ik nog even zoet :9

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet Online Career doen, niet Solo Career ;)

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een topspel was het weer. Maar 4x vastgelopen in 1,5 uur 8). Anyway, was weer lachen *)

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik van plan maar eerst ff wennen aan de game. En de solo career is daar ideaal voor.

6. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @cole: Je kan ook online in playtime gaan racen leer je ook van en het is meestal echt droog. Je moet wel nederlanders opzoeken want met die buitenlanders is er meest gaan lol te beleven.

7. JeePee

JeePee Guest

Hiervoor moet je op Gotham TV komen. Je moet dus in een race zitten die uitgezonden wordt op Gotham TV. Dit is haalbaar op 3 manieren:
    - Je zorgt er voor dat je zelf heel goed wordt in PGR3, en dat elke race van je uitgezonden wordt op Gotham TV.
    - Je komt bij iemand in de kamer die beschouwd wordt als een Gotham Hero. Zodra je met hem racet kom je ook op Gotham TV.
    - Je kwalificeerd je voor een toernooi. Elke eliminatie ronde wordt uitgezonden op Gotham TV.

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Vanmiddag trouwens ook ff gevlogen in de Cadillac Sixteen. _O_ Echt, ik vloog wel 200 meter 8). JP zin om online te vliegen? 8)

Hoe je het doet. Cone Capture in Playtime, Las Vegas. Lange rechte weg. De een aan de andere kant en de andere aan de andere kant van de andere op de lange snelweg 8). En dan raggen met dat ding :+ \o/

9. JeePee

JeePee Guest

Nu? Ok :9

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    oow... ik wil ook vliegen!8) maar niet meer vandaag.

11. mars15

mars15 Guest

Zometeen nog ff paar potjes PGR3 spelen denk ik

12. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik ben het beu , ik heb altijd disc unreadable bij PGR3 en dan staat er onder clean disc with a soft cloth en restart xbox , mja heb ik al 10000000 keer gedaan maar niets helpt , garantie heb ik ook niet meer , wat kan ik doen ik heb veel opgezocht over dit probleem er zijn dus wel heel wat mensen met dit probleem maar nooit iemand die daar een deftig antwoord opgeeft , help mij please , het is mijn meest gespeelde game ... er zijn ook bijna geen krassen op de disc... :p

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    "bijna geen" is al genoeg om de disc onleesbaar te maken. 1 kras op de goede plek is al raak.
    Koop anders de game hier op xbazar voor een paar tientjes ;)

14. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke niet snappe...ikke dom denk ik..Ik heb nu 80 auto's. Van alle auto's die te koop zijn heb ik er 1...van alle die gratis zijn 0...ik heb 4 plekken over in de garage...en nog heb ik de badge niet dat ik alle auto's in het spel heb...:confused:
    Ik kan er 80 kopen..dat heb ik geteld...en ik heb er 80...wat mis ik?

Iemand enig idee?

15. JeePee

JeePee Guest

Misschien dat je er ééntje niet hebt, en een andere auto dubbel?

16. mars15

mars15 Guest

Tournaments nog nooit gedaan online, ga ik me nu even in verdiepen :)

17. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee...dat is het niet. Als ik in career bijv. een auto wil gaan kopen en alle manufacturers afloop heb ik van elke auto die geld kost 1 exemplaar. Ik kan er totaal 80 kopen..en heb er ook 80. Ik heb er geen dubbel want dat kun je in het rechterschermpje dan zien: "cars owned"...:confused:

18. JeePee

JeePee Guest

Tja, ik weet het ook niet. De badge heb ik zelf ook niet volgens mij. Maar ach, ik kan er mee leven :+

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Oh vanavond is ook weer die Tournament zooi. Pff momenteel niet zo'n zin in, maar even zien wat de baan + auto wordt :+

20. JeePee

JeePee Guest

De setup van de tournaments is heel simpel:

Op maandag begint de kwalificatie. Die duurt een week lang. Dus van maandag tot maandag moet je zorgen dat je een tijd gereden hebt die in de top 64 van Europa zit. Zo niet lig je eruit, zo wel, dan mag je op donderdag deelnemen aan de eliminatie rondes. Die zijn op donderdag, vrijdag, zaterdag en op zondag is de finale. Je racet met z'n 8en, en de beste 4 gaan door naar de volgende ronde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina