1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Vanochtend weer ff gespeeld, blijft lastig op platinum, hoe moet je die cone zooi uitspelen ?

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    @ Metal Mark, Lol ik zat steeds te denken wanneer krijg ik de 20 Days PGR3 nou, ik race al een paar weken aan een stuk. Schijnt het pas vanaf 50 dagen te zijn ;)

mars15, Zo moeilijk is het niet als je redelijk kan racen in PGR3. Pak een Enzo of TVR Sagaris en laat de combo nooit eindigen. Dit doe je door binnen 2 seconden door een poortje te gaan of lekker veel te slippen met de handrem. Bij een of twee banen duurde het bij mij een uurtje maar het valt allemaal best mee. Je moet wel de ronde helemaal foutloos uitrijden en voldoende slippen. Ik reed de race goed uit in 1 combo en haalde het niet omdat ik te weinig kudos had. Met slippen krijg je veel kudos maar dat weet je denk ik wel.

3. mars15

mars15 Guest

Ik ga het proberen zometeen. Toch blijft het best lastig, zal een Enzo proberen. Blijft een meesterlijk race spel \o/

4. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Cone challenges zijn inderdaad erg makkelijk te halen als je een goed slippende auto hebt. Zelf heb ik ze met de F50GT gedaan en dat ging prima:thumbs: .

5. Dioxic

Dioxic Guest

mijn hoogste is 16000 met een f50gt, slipt lekker

welke autos moet ik hebben voor de Exotic car club
    heb nu de Mclaren F1, GTMK1 40 (ofzo), Ford GT, Shelby GT500en de Corvette ZR-1

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2006
  6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is pas 3.000.000 keer gezegd mja koop gewoon alle auto's dan heb je ze zeker ;)

Gisteren was echt droog joh. Ik zat in een lobby met allemaal engelse, kreeg een vastloper en wachte gewoon zwaar lang voor de lol. Al die mensen gvd wat duurt dit lang. Sommige wachten echt dik 5 minuten. :p

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha?

Je het zelf saai maken, alleen maar om het óók andere mensen saai te maken?
    Niet mijn humor ;)

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...haha....ha... =( ik haat het echt als mensen dat doen.

9. Dioxic

Dioxic Guest

nou, welke autos voor de exotic achievement ?
    ga niet sarcastisch doen want grappig zijn jullie niet

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Pff, anders zorg je er zeker weten voor dat mensen niet meer willen helpen door zo te reageren...

Google is je vriend, met 2 seconden zoeken weet je het. En nee, ik gaan geen link voor je maken, doe zelf maar eens wat.

11. Dioxic

Dioxic Guest

waar is deze forum voor dan ? vertellen dat je ubersaai bezig bent op live ?

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, dit forum is er om je te helpen. En in deze pgr-thread of de 4 andere voorgaande delen staat het antwoord op je vraag. Je kunt ook op xbw zoeken...

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, om te discusseren over deze game ;)

EDIT: Rox was me voor :cool:

Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  14. Dioxic

Dioxic Guest

wat een discussie :'), lmfao

15. Dioxic

Dioxic Guest

:x

16. JeePee

JeePee Guest

En jij wil nog antwoord op je vraag?

17. Dioxic

Dioxic Guest

heb mn antwoord al
    bedankt voor de 'moeite'

had ik btw neit met jou geracet samen met stoeptegel
    ik was bardogan

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Achja ik doe daat ook maar 1 keer. Even checken hoe die mensen reageren. Het is niet echt grappig nee maar vond het wel droog om te horen wat die andere zeiden. Andersom zou ik het ook niet leuk hebben gevonden hoor :b:

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    nouw.. vooruit ik vergeef het je 8)

ik speel bijna elke dag pgr3, maar ik vind bijna geen nederlanders die een beetje lol willen :'-( iemand die pgr3 een beetje vaak doet kan me gerust teovoegen aan zijn friends list. kan ff duren dat je je accpeteer, omdat mijn xbox in duitsland ligt 8)

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ach jah joh, sommige mensen reageren een beetje raar. Met Dead or Alive heb je ook altijd van die vastlopertjes, dan vind ik het ook altijd wel leuk om te luisteren hoe anderen reageren. Met de Moto GP demo heb ik me bijvoorbeeld kostelijk vermaakt met een "discussie" tussen een Amerikaan en twee Italianen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina