1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *the Best PGR3 player in the World*

noh dat kan er maar 1 zijn denk ik dan, namelijk!

Stefan, *the Best PGR3 player in the World*8)

en afro, jeepee, en de b0mb mark en ik *the Best PGR3 bombsquad in the World

2. JeePee

JeePee Guest

3. Dioxic

Dioxic Guest

echt lelijk dat iedereen over het gras rijdt op nurburgring

4. mars15

mars15 Guest

ik rij alleen de F1 circuit daar ;)

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer de nurburgring zoveel mogelijk te vermijden! ik heb pgr3 ongeveer 1.5 maand en ik ken die bochten nog niet uit me hoofd, en je kan daar meestal niet alle bochten even goed zien omdat er bijna geen hekjes langs de kant staan. ik koop half oktober pas weer een gold abbonement, dus dan heb ik tijd zat om te oefenen!

6. Dioxic

Dioxic Guest

ik ga me er nooit in verdiepen, zoveel bochten
    word er al moe van als ik eraan denk

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    geen echte racefan dus :D

8. mars15

mars15 Guest

Het is wel een toffe baan om over te racen :9

9. Dioxic

Dioxic Guest

nee ik ben idd geen echte racefan, meer een gamer

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    zijn we het daarover eens :cool:

11. Dioxic

Dioxic Guest

12. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik ook tijdelijk de beschikking heb om LIVE te racen, maak ik hier natuurlijk graag gebruik van. Heb al aardig wat achievements erbij gekregen, zelf Gotham TV hero dacht ik :) Kreeg zelfs een paar Badges, maar deze kan ik nergens terigvinden?

Daarnaast heeft Online carreer spelen verder geen zin, zit toch bijna geen hond.

Dat Cat&Mouse is echt vet!! Alleen zit ik steeds met VS, Engeland enzo te kutten. Waar vind je de Nederlanders?

Ow ja, ik heb geloof ik nog geen vrienden, als je je geroepen voelt ;)..

Edit: Wil die 2 achievements van Cone Capture ook nog wel binnenslepen, nu het nog kan. Snap d'r alleen niet veel van..

Enne die Style Rager Badge. Ik weet dat het al vaker gevraagd en uitgelegd is, maar hoe haal je die 25K kudo's online als er geen reet te doen is in Online carreer?

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tegen de Cones aan rijden, wie de meeste punten aan het eind heeft (als de cones op zijn), heeft gewonnen.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die 2 achievements zijn heel makkelijk tehalen :). Die kan je altijd nog wel halen, maak een room en zodra er 1 inzit gewoon de game starten, 50% kans dat je 1ste word.

Die laatste is bijna onmogelijk omdat niemand meer Online Career speelt, iig op hogere niveau. Ik zelf ben Proffesionel en moet meer dan 1 uur wachten (als het niet langer) is op een One on One.

Triest dat online career gebeuren...

15. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik ben nog maar beginner (niveau 1), maar kom niemand tegen in de online carreer. Helaas.

Die Cone Capture dan maar eens van de week proberen. Heb t/m de 29e dus moet lukken ;)

Is trouwens best verslavend dat LIVE gedoe. Ben al vanaf 11 uur bezig, met wat pauzes ertussen. Vooral Cat & Mouse, dat is echt de shit *)

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Cat en Mouse is niet echt vet om te doen :9. En als je niveau 1 bent....dan kan je volgens mij nooit je Gotham Hero krijgen...

17. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker geluk gehad dat ik tegen een topracer reed ofzo? Hoewel ik zijn racestijl niet echt bijzonder vond. Eindigde maar 4 sec. achter hem ofzo na 4 laps. En ik rijd niet eens manual..

Zag het meteen overigens staan: "This match will be broadcast on Gotham TV Live" of in ieder geval iets in die trant.

Enne C&M: ieder z'n ding denk ik. Aangezien ik dit vandaag pas voor de eerste keer deed vind ik het wel kicken :)

18. Dioxic

Dioxic Guest

lol ik kwam Handewasser tegen, hij knalde paar keer tegen de binnebocht

had ik niet verwacht eigenlijk maarja,

19. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend luttele uurtjes gespendeerd aan C&M, samen met DRC Sander. Het was mij een genoegen:b:

Ah en nu weet ik meteen wie Bardogan is ;)

20. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met Xbox live bij playtime wil connecten staat er : One of the current Gamerprofiles is not allowed to play the selected game mode. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen, ik heb namelijk bij die instelling van Xbox live alles game types of allowed gezet. Maar hij doet het nog steeds niet. Wie kan mij helpen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina