1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga binnenkort dan echt PGR3 kopen (na heel wat domme vragen en geneuzel hier), maar weet iemand of hij nou al afgeprijsd is? Zoals Markie bijvoorbeeld wel weet woon ik een halfdood dorp in Zeeland, en alleen de Intertoys is hier in de buurt. En daar kost hij nog €63,99.

2. Dioxic

Dioxic Guest

ja bart smit 29,99

3. JeePee

JeePee Guest

Daar moet je niet naar kijken ;) Er klopt helemaal niks van die statistieken. De Koenigsegg CC8S bijvoorbeeld uit de B-klasse, die staat ergens in het midden van Preformance, terwijl hij een klap sneller is dan de Enzo. En ook in de D-klasse is de Ruf Spyder niet te verslaan, toch staat hij zeker niet bovenaan het preformance lijstje.

4. Dioxic

Dioxic Guest

iemand al antwoord op mijn powerslide vraag?

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    A in drukken en slippen?

Edit: ja je hebt hem dan al gehad...

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat Dioxic al zij is hij maar 30 euro bij de Bart Smit. Dat is hij zeker waard hoor. Ik voeg je alvast toe oke? Ik zie dat je live hebt...

Ik heb trouwens nu 150 uur PGR3 gespeeld. :thumbs: Die nieuwe challenge vind ik wel zeer saai moet ik zeggen. Dat word denk ik echt hondertste-seconden-werk om in de race te blijven.

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    wat heb je voor tijd?

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die nieuwe kan mij ook niet zo boeien als vorige week. Het liefste had ik die van vorige nog een week, echt zo'n baan die je gewoon eeuwen kunt rijden :cool:

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vorige week niet meet gedaan :'-( Welke baan/car challenge was het?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, alleen is er hier geen Bart Smit in de buurt. :+

Ik zie hem niet op de site staan, kan hem daar dus niet bestellen...

Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  11. Dioxic

Dioxic Guest

dat wordt fietsen

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Viper *blabla, C klasse dacht ik*
    Tokyo
    Reverse
    Dag
    Automatic en welke baan....Good Tommorow *denk ik :+

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hee, ik heb PGR3 nu en heb een Nissan Skyline, heb het eerste evenemt voltooid en ben bezig aan het 2e. Wie van degenen die PGR3 online spelen willen mij toevoegen aan m'n Friends List? Dan kunnen we misschien wat rondjes rijden etc.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik al gedaan ^

Ik ben sinds een week bezig met handmatig schakelen. Je hebt het echt binnen een dag of 2/3 geleerd. Ik win nu ook regelmatig met het handmatige schakelen. Al vergeet ik ook wel eens om te schakelen :) Het is wel erg irritant om naar zijn achteruit te schakelen vind ik. Als je er uit word gebeukt dan kom ik vaak niet meer terug bij de kopgroep. Ik rij op automatic toch nog wel wat beter denk ik omdat ik gewoon nog foutjes maak met het schakelen. Als ik nu een tournament rijd dan is dat oppeens heel simpel om niet te schakelen het voelt dan gelijk zo leeg aan :)

15. JeePee

JeePee Guest

Maar je moet wel schakelen tijdens een tournament. Je moet nét voordat de CPU wil opschakelen zelf een versnelling omhoog met behulp van A en B. Ook moet je soms zelf terug schakelen zodat hij minder ver terug valt in een versnelling ;)

16. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    *Voelt de drang om PGR3 af te zeiken op het toenooi automatic/manual beleid opborrelen*... *maar beheerst zich*.

Inderdaad zoals JeePee zegt toernooien zijn automatic geschakeld maar rijd je ook met manual schakeling. Als je een race rijdt met automatic voelt dat erg vaag en lastig aan (klinkt paradoxaal, maar een auto in zijn versnelling houden in een bocht met automatische schakeling is moeilijker dan manual rijden8) ).

17. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel net een weekje of 2 en ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht. O.a. een gameplay als Rage Racer. De eerste worden en dan op naar de volgende ronde, maar je krijgt geld zodat je je auto kunt upgraden of een snellere auto kan kopen. Hoe duur de auto ook is de auto's computerbestuurd zijn net zo snel als jou. Ik vind dat weer een minpunt eigenlijk. Maar ik speel het gewoon op novice en easy mode dan is het wel te doen voor me. Maar met Rage Racer was ik keigoed en het remmen ging me ook heel goed af bij de zeer scherpe bochten. De graphics vind ik heel goed van het spel, maar het kan natuurlijk veel beter.

Ik heb verder wel genoten van het spel, maar alles is beetje hetzelfde vind ik. een 7+ krijgt het van mij.

18. JeePee

JeePee Guest

Nee hoor.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij bedoelt dat ie net zo langzaam is als de AI ;)

20. JeePee

JeePee Guest

Op novice en easy ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina