1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb eigenlijk geen idee, maar Multiplayer Achievements zijn denk ik wel via XBL he. ;)

Voor de mensen die mee willen doen aan de race, ik ben nu ongeveer 20 min. weg en dan zie ik het wel.

2. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde eik de online career mode of gewoon via de quick online match bijv...

3. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Cone Capture en Cat & Mouse moet je via Playtime halen (online, misschien kan het ook offline, maar dat weet ik niet).

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga nu online, dus dan invite ik alleen KoreLe?

EDIT: Ja dus, als je nog wilt joinen zoek mij op en Join Session In Progress. Daag! _0/

Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  5. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doe maar ;)
    Praten zal ik wel niet doen :mad: , ben gisteren namelijk bij een vriend langegaan en ik ben mijn headset daar vergeten :mad:

EDIT: maar gij kunt mij toch niet inviten want je hebt mij niet in uwe lijst :confused: maar anders maak je gwn een kamer en ik zoek je wel;)
    EDIT : owkey ;)
    EDIT: srr ik vind u echt niet :confused:

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, doe dat! Ik heb nu een kamer, kom maar op. Friend Request ook verstuurd.

Om 20.40 zet ik de room voor iedereen open en begin ik dus!

7. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
  8. mars15

mars15 Guest

lekker vakantie nu, binnenkort weer pgr 3 spelen, zulke toffe banen :)

9. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    willlem NL waarom ben je gestopt? maarja ik ga voetbal kijken ;) was een toff room ;)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    M'n ma wou TV kijken en heb zelf geen TV op mijn kamer, dus ja. Room was wel leuk ja, alleen ik snap nog altijd niet hoe je nou fatsoenlijk een bocht neemt. Ik kan het wel netjes, maar hoe het nou moet zodat je snel en goed door de bocht komt... geen idee. Ik kom via de buitenbocht naar de binnenbocht en rem gewoon met L-Trigger en dan trek ik weer op. Maar dan zie ik hoe de anderen me voorbij vliegen, en denk ik WTF?!?!?! Hoe werkt dat nou?

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Neejoh niet die dat is in Las Vegas. Ik zag een trein langskomen langs de brug in New York hahaha volgensmij weet 99% niet dat daar ooit een trein langs komt. Ik zag het ook maar toevallig.

Shit heb ik weer gemist dat racen :mad: Overmorgen kan ik weer. Of straks nog?

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag kan 't niet meer. Morgen misschien, dan spreken we wel weer af. EN die trein rijd inderdaad langs de brug in New York. Ik ben 'm daar ook een paar keer tegen gekomen. Het viel mij ook op.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen kan ik denk ik niet dan ga ik een dagje naar Amsterdam. Naja... een andere dag kan ook. Is het bij jullie ook zo dat Xbox Live er nog steeds af en toe uit licht? Zeer irritant ik kon net nog niet op live. Was gisteren op bepaalde momenten ook. Oh en wat betekend in godsnaam IDLE? Dat zie ik zo vaak staan als mensen PGR3 spelen, ik ben er nog steeds niet achter..

14. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    jah srr dat ik zoveel botsen in het begin e toen we alleen waren ma kverveelde mij zo mee 2 :p Ik pak de bochten , eerst rem ik goed op voorhand , RT knop niet ingedrukt en in de helft van de bocht geef ik weer gas , zo slip je niet met de auto en gaat vrij snel ;) maar het lukt mij ook niet zo perfect :)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee wat allebei de fronten betreft, en kan jij me misschien hiermee helpen:

Ik snap nog altijd niet hoe je nou fatsoenlijk een bocht neemt. Ik kan het wel netjes, maar hoe het nou moet zodat je snel en goed door de bocht komt... geen idee. Ik kom via de buitenbocht naar de binnenbocht en rem gewoon met L-Trigger en dan trek ik weer op. Maar dan zie ik hoe de anderen me voorbij vliegen, en denk ik WTF?!?!?! Hoe werkt dat nou?

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    DRC JeePee heeft voglgens mij een topic gemaakt over hoe je het beste kan racen. Het is niet zo moeilijk. Je rijdt altijd van buiten naar binnen. Je hebt verschillende rijstijlen. Laat remmen en sturen en vroeg remmen en sturen. Ik doe altijd vroeg remmen. Maar je komt aanrijden en gaat zo ver mogelijk naar buiten rijden. Dan rem je voor de bocht en dan stuur je in naar de binnenkant van de bocht. Meestal is het het beste als je bijna de binnenkant raakt. Als je de bocht te zacht neemt zul je de curbstones (hoe heten die wit rode blokken?) aan de buitenkant niet raken en kom je in het midden van de baan terecht zonder veel snelheid. Meestal kom je aan de buitenkant terecht als je de bocht snel neemt.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik zoek even het topic van DRC JeePee daar staan nog makkelijke paint tekeningen bij :)

Edit: Even gezocht maar ik kon helaas niets vinden. DRC Jeepee zal het wel weten even afwachten tot hij online komt dan :)

17. mars15

mars15 Guest

ik doe ook wel mee als jullie weer gaan racen

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben dan wel zelf geen fantastische racer, maar het is een kwestie van gevoel. Als je de banen leert kennen, dan weet je ook bij elke bocht op wat voor snelheid je hem moet nemen. Ik persoonlijk rem niet flink, ik minder een beetje vaart, stuur in en ga dan weer vol gas. Zodra je het gevoel hebt dat je genoeg bent ingedraaid zodat die bocht wel goed gaat, gewoon weer gassen. Gewoon oefenen en je snelheid proberen te behouden. Probeer de offline competities die de hardcore-racers hier organiseren, want als je die banen keer op keer doet, dan krijg je dat 'gevoel' voor de baan wel.

19. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb dat ook gelezen van DRC JeePee , staat goede info over ;) alles eigenlijk ;)

20. mars15

mars15 Guest

zullen we dit weekend savonds racen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina