1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja moet je bij 170 km, op de J drukken dacht ik bij projectgothamracing3.com :) Wel een aardig filmpje...

Ik had trouwens voor het nieuwe toernament: 46.35. Kan nog wel wat sneller maar derde bocht ging niet perfect.

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ik ben nu rank3

hoe kan ik sneller kudos verzamelen om rank 1. tehalen ?

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    46.61 maar was schijt rondje kan naar 46.laag denk, film had ik wel al eerder gezien maar hij is wel vet :lol:

4. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoeveel spelers je moet hebben om de cat & mouse MP te doen??

5. JeePee

JeePee Guest

Minimaal 4.

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Shit zeg. Vanmiddag voor dat ik moest werken 5 rondes gereden en zette na de vijfde ronde een 46.85 neer. Ik dacht wow 80e op een dinsdag..en ik reed niet eens zo goed. Dus ik denken dat ik er nog een hoop af kon rijden. Heb ik net een uur geprobeert krijg ik er helemaal niets vanaf. Shit zeg.

Wat is een goede split time voor de 3e poort? De laatste bocht lukt nooit helmaal perfect. Moet ie volgas door het midden of even geen gas nemen dan erin draaien. Het scheelt echt 0.30!

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  7. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pgr3 net binnen, mooi spel enzo, al moet ik flink wennen aan het bochtenwerk....
    dus ik heb weer wat te doen... goeie tips? laat ze gerust achter!:thumbs:

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    :)

9. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net met een paar gasten te spelen en toen hoorde ik ze wat zeggen over 'free cars' die je kan downloaden. Ik weet dat je auto's en een pakket kan kopen, maar zijn er ook gratis auto's beschikbaar?

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jaja je kunt pakketten kopen en je kan alle auto's appart kopen wat weer duurder is.

11. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dus geen 'free cars'?

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jawel, niet veel maar een stuk of...5 in totaal, de cadillac pack is als het goed is gratis...

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het van een vriend lenen en dan voor m'n broertje uitspelen op hardcore zodat ie veel gamerscore krijgt. Zo moeilijk was het niet geloof ik. Al eerder geleent en cone challenge lukte in de 1e keer op hardcore en ik had het nog nooit eerder gespeelt.

14. mars15

mars15 Guest

talentje 8)

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen maar PGR2 wel ;) De Cone Challanges van PGR3 stellen ook maar weinig voor :mad: Maar succes, al zal jij die niet nodig hebben..

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou... zo'n cone challenge in Londen, weet even niet meer welke, kan ik proberen wat ik wil maar kom op goud en platina niet eens in de buurt van de te behalen scores.

Gister nog geprobeerd de style racer badge te halen maar is nog best lastig al die moves in 1 race uit te voeren.:mad:

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ach gewoon blijven proberen. Mijn langste wat ik deed over een challenge was 1 uurtje. Dat was die waarbij je 41.000 moest halen geloof ik :) Het is echt niet zo moeilijk hoor.

De style racer badge is ook niet zo moeilijk. Pak de allerlaatste race op de hele F1 Circuit. Daar moet je gewoon in elke bocht een beetje slippen een combo van 10 krijgen en over een bult heen rijden. Die bult zit helemaal in de laatste bocht. Helmaal door het midden nemen en je vliegt een stukje.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon heel veel slippen want je krijgt echt veel tijd voor zo'n cone challenge. In PGR2 een stuk minder.

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou gisteren begonnen met PGR3 op hardcore. Alleen cone challenges gaan wat minder omdat ik het op een verrotte TV speel waar je die cone gates nauwelijks ziet. Rest is een eitje. Maar die AI is nog belabberder dan ik dacht: ik reed (in een F50) wat meters achter een tegenstander op weg recht stuk naar zo'n poort met van die doorgangen. Wat gebeurde er dus: de computer rijd vol tegen zo'n pilaar aan en nog wel op hardcore. Bovendien remt de computer ook als je op een breed recht stuk rijd en een klein stukje naar links moet. Soms vraag ik me af waar dit nou op slaat. Ook raar dat er wel tijd loopt tijdens een speed camera maar je die niet kan zien. Vergeten of zo?

20. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    Challenges zijn idd een eitje op goud,platinum word voor mij al wat moeilijker:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina