Ik heb dit spel ook maar eens gehaald, nadat ik PGR2 verslaafd was op de xbox. Moet zeggen dat het echt de typische PGR gameplay is. Nadat ik 10 minuten had gereden vond ik het allemaal zo makkelijk dat ik meteen vanaf het begin Platina ben gaan halen. Er zit toch een stuk minder uitdaging in als bij PGR2 vindt ik. En wat is er met die klassen gebeurd? Klas A tot en met E? Wat een onzin zeg, je kan nu de hele single player met dezelfde auto uit spelen, omdat de tijden en moeilijkheid worden aangepast aan je auto. Dikke minpunt wat mij betreft. Heb ook even online career gespeeld en ik merk meteen hoe ver de auto's in een klasse van elkaar kunnen zitten kwa 'kwaliteit'. Van de week ook maar eens de 'normale' xbox live modes proberen... misschien dat daar niet met alleen de Ferrari F50 GT wordt gereden... Pff. Als de Ferrari F50 GT de snelste auto is, waarom doen mensen dan uberhaupt de moeite om platina te halen? Voor een achievement? Bij PGR2 was het goed geregeld, daar krijg je namelijk 'DE' TVR (zo wat was ik blij zeg toen ik die eindelijk had). En wat van die cone challenges? Wie heeft die gele pionnen bedacht, overdag zie ik die dingen totaal niet. Die oranje van PGR2 vond ik al irritant, maar nu hebben ze het nog erger gemaakt! Ik kan die challenges nu alleen halen door te weten waar de pionnen staan. Maarja ik loop maar te zeuren, ben al blij met PGR sfeer. Maar ik weet zeker dat ik PGR3 niet een half jaar ga spelen, zoals bij PGR2 wel het geval was...
Laatst bewerkt: 12 dec 2006