1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging net PGR3 spelen en toen gaf die aan dat die moest worden geupdate.
    Toen die was geupdate wou ik gaan spelen, maar al mijn geld, auto's, huizen gewoon alles was op eens weg!!
    Hoe kan dat??
    Ik heb het spel vorige maand nog gespeeld!!

2. JeePee

JeePee Guest

Je profiel is niet geladen. Start je Xbox opnieuw op, et viola.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het zo, want ik was bezig met het Silver Championship (:+)

4. JeePee

JeePee Guest

Toen je op het begin de melding kreeg 'You do not have an active gamerprofile' heb je gewoon doorgeklikt. Er had moeten staan 'Welcome to PGR3 RobbertN'. Als je nog een keer die foutmelding krijgt moet je op B drukken, en wachten tot je aangemeld bent.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn geen challenges meer ofwel.. Tenminste zag hem vorige maandag er niet staan. Dus kan ook niemand die achievement meer halen?

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik niet eens in beeld gehad, ik zal eens testen als die het nou wel weer doet

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ze zeggen naardat: WSVG Pro tourny afgelopen is....Maarja hij kan er natuurlijk netzogoed morgen alweer opstaan. We zullen zien, misschien weer prijzen?

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel sinds kort weer PGR3, ik kan zeggen dat ik steeds beter wordt :+

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nu is een potje spelen dan :9? Zal ik even zien hoe goed je bent geworden :)

10. Ferryvh

Ferryvh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf!

ik heb net het xbox wirless stuur met pgr3 nu net paar keer gespeelt maar nu krijg ik hele rare bugs! nadat ik de gratis marketplace autos heb gedownload. En het rare is als ik de DEMO download van PGR3 dan krijg ook OOK allemaal rare bugs:confused: constant..ik zie de weg bijna niet eens meer.. hoe kan dit??? komt dit door de update ? ik heb hiervoor iig echt nog nooit problemen gehad met mn 360:confused:
    iemand ervaring met dit probleem?

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ff uitgespeelt op platina -> broertje weer lekker wat gamerscore erbij. maar wat zit er voor een achtigelijke archievement in dan: 1 platinum medaille halen op manual en je krijgt er 80 gamerscore bij. dit gaat nergens over. kan je trouwens nog iets winnen met die toernooien?
    ohja en ik had wel wat meer verwacht van de allerlaatste challenge, best wel kort eigenlijk en je verdient er 2.500.000 poet mee. Ook te makkelijk: in de laatste lap maakte ik nog een 360 en eindigde met nog 4 sec. voorsprong, en nee, ik ben zeker niet goed in PGR3. (echt niet)

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Sja PGR3 is ook brak :+. Ze had gewoon dikke achievements moeten doen van speel 300 uur en speel 2500 matches 8).

Met het toernooi verdien je een achievement en bekentheid....

Iig ik heb mijn match niet gereden vanavond, geen zin om daar vrij voor tenemen.

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik had PGR3 geleent van een vriend om zo archievements te halen voor me broertje, maar nu zei die vriend dat ik het spel mocht hebben, omdat hij het nooit meer speelde en het er afschuwelijk uitzag bij zijn gamecollectie. Aardige vriend, maar wij willen het ook niet, dus gaan we het voor Battlefield 2 MC proberen te ruilen.

14. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    afschuwelijk bij zijn gamecollectie??????
    ik ben blij dat ik hem in mijn collectie heb,het speelt lekker en het ziet er goed uit,oke het is niet moeilijk maar dan hoeft ie toch nog niet afschuwelijk te zijn:D

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben een flink meningsverschil. ik en mijn vriend en me broertje (en je wilt niet weten wie allemaal nog meer) zijn van mening dat het bagger speelt en aangezien de gameplay uberbelangrijk is voor een racespel doen wij PGR3 in de ban

16. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat kan ook.....ik wacht af wat PGR4 gaat brengen,die ga ik ook zeker halen

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ach ja, ze hebben nog met iederdeel een andere gameplay gehad dus PGR4 zal vast en zeker ook wel weer een nieuwe hebben.

Zonet nog even in een Street Race gedaan via Live en damn, wat zijn sommige mensen triest. Hele tijd maar beuken en doen, is ook het enigste wat ze kunnen want van sturen hebben ze nog nooit gehoord :{.

Zelfs op de Big Apple lukt het ze nog om 10 seocnden achter te staan op 1 ronde, ik in de B klasse en zij in de A. Sja...tzal wel skill zijn.

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    je bent de bomb jongen je weet toch :thumbs:

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb dit spel ook maar eens gehaald, nadat ik PGR2 verslaafd was op de xbox. Moet zeggen dat het echt de typische PGR gameplay is. Nadat ik 10 minuten had gereden vond ik het allemaal zo makkelijk dat ik meteen vanaf het begin Platina ben gaan halen. Er zit toch een stuk minder uitdaging in als bij PGR2 vindt ik. En wat is er met die klassen gebeurd? Klas A tot en met E? Wat een onzin zeg, je kan nu de hele single player met dezelfde auto uit spelen, omdat de tijden en moeilijkheid worden aangepast aan je auto. Dikke minpunt wat mij betreft. Heb ook even online career gespeeld en ik merk meteen hoe ver de auto's in een klasse van elkaar kunnen zitten kwa 'kwaliteit'. Van de week ook maar eens de 'normale' xbox live modes proberen... misschien dat daar niet met alleen de Ferrari F50 GT wordt gereden... Pff. Als de Ferrari F50 GT de snelste auto is, waarom doen mensen dan uberhaupt de moeite om platina te halen? Voor een achievement? Bij PGR2 was het goed geregeld, daar krijg je namelijk 'DE' TVR (zo wat was ik blij zeg toen ik die eindelijk had). En wat van die cone challenges? Wie heeft die gele pionnen bedacht, overdag zie ik die dingen totaal niet. Die oranje van PGR2 vond ik al irritant, maar nu hebben ze het nog erger gemaakt! Ik kan die challenges nu alleen halen door te weten waar de pionnen staan. Maarja ik loop maar te zeuren, ben al blij met PGR sfeer. Maar ik weet zeker dat ik PGR3 niet een half jaar ga spelen, zoals bij PGR2 wel het geval was...

Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  20. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel verslaafd aan PGR3 zit er elke dag ongeveer 5uur op :D ben bijna altijd eerst als ik online race maar :confused: als ik aan die tornooien mee doe dan ben ik zo altijd minstens 2seconden achter dat ik zou moeten halen om mij te qualificeren :mad: meestal als ik een nederlander tegen kom online :) is hij goed;) die van united kingdom enzo zijn echt slecht , alleen maar beuken en traag rijden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina