1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Online Career moet je ook niet doen, tis alleen maar beuken en die rankings slaan toch nergens op.

25 meter powerslide is best simpel :eek:. Neem daarvoor de laatste challange in de Offline Career (op de N-ring) en slip gewoon flink door de eerste bocht heen dmv de A knop in te drukken. Ik heb een slide van 300+ meter....dus 25 meter is een eitje :eek:

kudos for every maneuver. En de Algemene PGR3 helpthread

Win every scenario. Sja, spreekt voor zich :eek:

2. boatfreak

boatfreak Guest

Ik heb hem nét gister gehaald ben er best trots op al is ie eigenlijk best makkelijk als je hem eenmaal hebt gehaald:+ Gewoon na elke move die je nog niet hebt ff pause en dan wegstrepen, zo heb ik het ook gedaan en kan je je echt focussen op wat je nog moet doen dus.

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet een aantal heerlijke races gereden met DRC JeePee, DRC Chorus, DRC Traxx, Gangsterdwerg en Dutch Demon. Vooral de laatste 2, 3 races waren van zulks hoog niveau dat we amper bij mekaar kwamen, elke bocht ging eigenlijk precies hetzelfde. Vooral de race op Park Row met Gangsterdwerg _O_. Fantastich _O_. PGR3 blijft een toppertje als je echt goed speelt!

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Naja je moet wel eerst goede mensen vinden. Maarja dat is jullie zeker gelukt. Ik wilde dat ik zo goed was :)

5. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

Denk toch niet dat er veel mensen deze game 100% uitgespeeld hebben.
    Ik zit denk ik op 50% van mijn Platinums en er zijn er sommige bij 8)

Maar als ik mijn xbox terug heb wil ik is met jullie een race doen, kzal waarschijnlijk enkel jullie achterlichten zien maar kan leuk worden en ik heb ook veel liever clean racen met mooie lijnen :) en dit zal bij jullie het geval zijn :b:

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    psssttt, neen, pas op voor fredkroket, hij is dikke cheater :eek:

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Beetje oefenen kan veel helpen ;). In PGR3 is het nog gemakkelijk vergeleken bij PGR2, dus kan je voor stellen om die uittespelen op Platina :eek:

Add tegen die tijd dan maar ;). En probeer is op Manual te rijden, het is moeilijk in het begin maar het heeft zoveel voordeel. Eigenlijk is het helemaal niet moeilijk bij sommige banen want je start de auto gewoon in zijn 2 en dan schakel je op naar zijn 3 en dan blijf je daar gewoon de heletijd in rijden :cool:. I love that kind tracks :9

Pssssttt, en Traxx cheat ook :eek:

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    100% is zo gehaald als je maar even de tijd ervoor neemt.. en gisteravond was lache met cat en mouse, ikzelf en traxx samen die race was da bom *)

9. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0

What the hell! 8)

_O_ Perfecte samenwerking van Beuk-bak en Krak-bak... en natuurlijk een baby-armpje met appeltje:+ .

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhh allemaal 100% guys hier :cool: _O_

En idd veel oefenen is de boodschap, en manual heb ik ook al geprobeerd maar mij lukt het enkel goed op het Full F1 circuit. (waarschijnlijk omdat ik die vanbuiten ken)
    Eerlijk gezegd de game niet zoveel meer gespeeld de laatste tijd, maar in het begin zat hij er constant in.
    Mischien toch maar proberen voor die platinum als ik hem terug heb :9

En wat bedoelen jullie met cheaten? Die Wall Bashing guys ofzo?

groetjes
    Rikske

11. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

Ik voeg je toe als ik hem terug heb en zal ook eens in manual proberen op andere circuits.

En in welke wagens rijden jullie dan meestal? De F50's of willekeurig ?

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Soms doen we de F50GT's ja, maar meestal kiezen we gewoon een willekeurige bak, en is het gewoon strakke races (ofniet) racen.

Je moet alleen oppassen als Mark host is, voor je het weet doe je de hunzenschlunzenschitzelstrudel. :+

13. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd *)

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Whaha _O_ te geniaal woord 8)

Maar zoals Traxx al zei, vaak willekeurige auto's.

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou, zonet een 1.39.81 gereden. Kan nog makkelijk 4 tienden vanaf in de eerste check, maar heb er geen kracht meer voor :+. Vind het wel best zo naar 20 min

16. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PGR3 is kapot al een tijdje, door mijn xbox360 die een kras maakt , ik heb niets gedaan ana de xbox360 of dergelijke gewoon een de xbox360 zelf

Ik heb da stuurtje besteld met PGR3 dus nu moet ik alles op platinium terug halen ik moest nog iets van 5 a 6 races doen op platinium en ik had het spel uitgespeeld op platinium :mad: ook had ik alle auto's al gekocht :mad:
    Als ik dit nieuwe PGR3 opstart , krijg ik dan die auto's die ik gekocht heb op marketplace of is dit niet het geval ?

Karl

17. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    moet alle races op platinum en bijna alle op gold dus ga gewoon gelijk platinum doen scheelt weer aantal races :+
    alleen die cone challenges zijn wel fucked up

18. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    moet alle races op platinum en bijna alle op gold dus ga gewoon gelijk platinum doen scheelt weer aantal races :+
    alleen die cone challenges zijn wel fucked up maarja ff oefenen met de goeie auto en dan moet het toch wel lukken

19. boatfreak

boatfreak Guest

Heeft iemand énig iedee hoe een towering slide moet? ik wil die badge :+

20. mars15

mars15 Guest

de f50 is daar het beste voor ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina