1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de rank 'master' er ook nog was. Gotham hero heb ik nog nooit gezien..
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    die chryseler is wel vet sjieke auto :d maar ik geef gene geld aan nieuwe stuff dusja... mss later
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah oke dan zit ik een beetje gemiddeld in de online career. (bijna leage 5)

    Ey maar waarom hebben jullie die speed-pack gekocht? Toen net had ik een lobby aangemaakt en ik kon gewoon alle auto's uitkiezen. Ik heb die pack helemaal niet maar kon er dus wel in rijden dat was wel relax dan. Als je ze koopt kan je ze dan alleen maar meer in de singleplayer gebruiken?

    Ik moet zeggen dat het best wel verslavend is PGR3 online :) Ik heb gistere toch aardig wat uurtjes gespeeld vandaag ook al, maar dat is juist goed :) Ik ga zo weer spelen.
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, JP zei het tegen mij :9
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt als het goed is alleen in die auto's rijden als de host de auto bepaalt en die wel de auto's heeft. Heb je er in je eigen lobby ook al echt mee gereden?
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die booster Hangingaaaaaa is een Gotham Hero, maar hij heeft meerdere accounts gebruikt, TTR Shadow en RaveShadowFox, stakker:x
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Dat je dan nog trots kan zijn op een top 10 plek =(
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja als ik een eigen lobby maak kan ik gewoon die auto's kiezen. Misschien is het zo dat als iemand in de lobby wel die pack heeft dat ik het dan ook kan. Ik kwam een keer een lobby namelijk niet binnen omdat ik een update of een download nodig had waarschijnlijk waren ze toen op dat moment met die auto's aan het racen. Maar als ik al een tijdje in de lobby zit en ik run hem niet en daarna word er een nieuwe auto gekozen dan kan ik er volgensmij wel in rijden.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Is HangingAaaaaaa RaveShadowFacts? Aha, dat maakt alles duidelijk. Ik had eerst altijd een beetje ruzie met die RaveShadowFacts toen ik van 'em won, paar maanden later precies hetzelfde met HangingAaaaaa, maar ik kon het niet plaatsen.

    Stomme kneus iig, hoe kan je in godsnaam trots zijn op zo'n positie op die manier. Hij is snel, maar niet van top 50 materiaal iig.
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    hoebedoelen jullie dat hij dan niet trots kan zijn op een top 10 plek?
    heb je voordeel dan als je meerdere accounts hebt
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Hij boost zichzelf, door van die andere account te winnen. Die andere account laat hij dan verliezen. Hij raced dus niet tegen 'echte' tegenstanders. Die eerste plek is dus zwaar onverdient, en ik snap niet dat mensen zoiets willen. Ik stond een keer 7de (nu 28ste) en daar ben ik gewoon trots op, omdat ik deze plek 'fair' heb behaald, in tegenstelling tot Hangingaaaa.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Raveshaowfax ;). Tis maar een trieste nederlander =( Daar gaat onze reputatie als goede nederlanders rijders.
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt hij dan met die andere account in een server?
    Niet dat ik het ook wil gaan doen -> heb maar een account en een xbox

    Maar ik wilde soms met een vriend racen (ranking dan) voor de lol en spanning alleen wij komen nooit bij elkaar in de server, en schelen maar een level.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag even alle badges gehaald (behalve 100 online career races) en heb het spel ook op 100% uitgespeeld na ongeveer 100 uur. Maar nu moet ik dus nog een laatste achievement "Toernament Qualifier." Ik wil het liefst van elk spel alle achievements, zal ik nu keihard gaan oefenen op de tournaments of denken jullie dat dat nou echt onmogelijk voor mij is? Ik zit namelijk bij elk tournament ongeveer 2 seconden boven de top 64. Alleen race ik nooit lang. :)

    En uhm wanneer word je Hotshot? Bij rank 24 toch?.. maar hoeveelste in leageu 5 moet je dan ongeveer staan? Ik ben nu Contender (23 ) en zit in Leageu 5 rond de 700 geloof ik.

    Ik zag vandaag ook een TTR member zich boosten (niet shadow). Ik keek bij Gotham Hero en zag een auto stil staan en ik zag die TTR member even de race winnen (one to one race).
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook met Tournament Qualifier en heb geen zin om dat rondje 150 keer te rijden en dan zit ik een second of 2 3 boven de top.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan eerst kijken wat haalbaar is. Elke baan heeft drie secties, en naarmate je een aantal snelle rondjes erop heb zitten, tel je de snelste secties van je bij elkaar op, en dan kan je kijken op wat voor tijd je uitkomt. Zo heb ik bij de RUF Expert Challenge een 53.42 als tijd, met een 2de sectie van 32.99. Ik weet van mijzelf dat ik hier een paar keer een 32.70 als tussen tijd liet noteren, dus trek ik 2 tot 3 tienden van mijn tijd af, en dan kom ik op een 53.10 wat haalbaar moet zijn. Daarmee ben ik zeker gekwalificeerd. Als jij dit ook doet, en je komt op een tijd uit onder de tijd van de #64, dan moet je gewoon blijven proberen, maar kom je hoger uit, dan is de vraag aan jou of je al die moeite wil gaan liggen doen.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke ik denk dat ik het gewoon wel eens een paar rondes ga proberen en kijken ofdat het nog echt nut heeft om verder te gaan of echt onmogelijk is.

    Jammer dat er geen online career badge is van 20 back to back wins :) Dan zou ik die gehaald hebben. Steeds E klasse one to one echt makkelijk steeds met de Ferrari 355 F1.

    Edit: Ben trouwens gistere Hotshot (24) geworden, jullie zijn zeker allemaal dikke professionals of hoger?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ben zelf 20 (weet niet wat daarbij hoort :9). Maar omdat ik tegen niemand kom te racen, speel ik geen online career meer.
    Jammer dat het niet meer goed werkt. Krijg jij nu wel snel tegenstanders? Omdat je zo hoog geklasseerd staat?
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Contender (20) :) Edit: Of was 20 nog amateur?

    Nou ja One to One gaat nog redelijk snel. Het wachten duurd daar meestal niet meer als een minuutje. Maar al die streetraces duren mij ook te lang dan moet je wel eens 10 minuten wachten. Ik speel dan ook alleen maar one to one.

    Edit: reactie op hieronder: Oh oke 20 is dan idd Contender. Bij 19 ben je nog amateur hoor ik zat er niet zo veel langs :)
    Weet iemand vanaf welke rank (getal) je professional word? 29 ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Doe jij eens normaal 8)
    Maar contender kan kloppen :) Ik zal zo dan eens wat one-on-one races doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina