1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR beginner/n00b hier. Ik ben tot nu toe aardig in staat overal goud te halen, behalve voor die verdomde cone challenges. Iemand tips en een goede auto die ik kan kopen om die challenges te halen?

2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah die oranje porsche vindt ik lekker rijden zo ne porche met open dak ma ben de naam kwijt :p ik rij daar dikwijls mee

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de Ultima GTR uit de B-klasse, en de Ruf Supercar Concept uit de A-klasse staan goed bekend, maar wss heb je die Ruf nog niet unlocked (komt vaak opt laatste pas), dus dan zou ik voor de Ultima gaan.

echter, mensen hier gaan ook vaak voor de Sagaris uit de D-klasse, of andere auto's uit de a-klasse.

Ik zou iig gaan voorn auto die makkelijk in een slip (kudos-combo) is te raken, maar wel aardig strak kan sturen en vooral precies (voor tussen de poortjes)

Snelheid is minder belangrijk, want je kunt tussen de poortjes ook vrij makkelijk de slip erin houden.

Tip voor Gold is iig, zorgen dat je één lange combo maakt van de cones. De puntentelling is expotioneel (ofzo8)) dus hoe langer de combo, hoe meer bonus punten je krijgt (2-4-8-16-32-128-512 etc), dus die aan de gang houden is essentieel. Op gold gewoon zrogen dat je op rechte stukken netjes van poortje naar poortje rijd binne de tijd, en in de bochten met de hand-rem wat extra punten binnen sleept. Dan moet het te doen zijn.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet geraced met DRC JeePee, DRC Sander, nou een klein stukje met TRS Real Stiggy, UsR PJH, Swen (ook een NL-er, kon aardig rijden, maar verloor toch op de lange banen al gauw 3 seconden op een ronde) en wat overig...Iig weer is lekker van ouds teggen mekaar rijden, sommige racen gingen vaak gelijk op wat wel leuk was. Stond niet zo vaak eerst maar met de E klasse was ik 1x keihard de bomb :cool:

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik had een 45.7x maar heb half uurtje gereden ofzo, maar kan zker veel sneller, maar moet weer ff de feeling krijgen, lang niet gespeeld... minder beters :9

7. Joost..

Joost.. Keuning

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag ; hoe kan je zien dat een auto "exotisch" is? (voor de achievement Exotic car club ofzo)!!

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mclaren F1 LM
    Shelby GT 500
    Ford GT-40 MK 1
    Corvette ZR1
    TVR Cerbera Speed Twelve
    Ruf CTR "Yellow Bird"
    Callaway Sledgehammer Twin Turbo

Total cost $2,543,000 to get all seven cars.

9. Joost..

Joost.. Keuning

Leuk Bevonden:
    0
    chill , ik heb 5miljoen.

10. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw 43 sec is echt ziek jongens :9 Ik heb zelf net een tijdje geprobeerd en mijn beste is 45.77 Ik weet dat ik beter kan, want ik lig er vaak onder alleen verpest ik het het dan weer in een andere bocht, mja 162ste opt moment dus :thumbs:

11. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nog 2 van dit soort rijtjes voor de Ferari en Lambo club? Inclusief totale kosten?

12. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed die 45,77 trouwens op automatic, want ik weet bij manuel nooit met welke vernelleing ik in de bocht erin moet en het kost me teveel moeite om met de versnellingen en de bochten bezig te houden.

Ik heb nog een vraag over de qualificatie, want ik had namelijk die 45,77 neergezet en toen ben ik gestopt, later wilde ik het nog eens proberen maar dan gaat het spel telkens uit van de eerste tijd die je neerzet :confused: Bij mij dan iig
    Ik reed toen ik weer beter probeerde te halen in de eeerste lap 46.30 ofso en dan elke volgende lap gaatie bij mij uit van die eerste qualificatieronde :confused: ook nog toen ik hem verbeterde. waarom neemtie niet gwn de tussentijden van mijn beste tijd? weet iemand dit?

Alvast bedankt :thumbs:

13. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met racespellen altijd automatisch is dit zo slecht dan?

14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Het is langzamer dan Manual maar om dat te doen zul je wel wat moeten oefenen, ik doe ook altijd Automatic en rij meestal aan kop dus zo erg is het niet. :b:

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Moet je daarvoor niet gewoon alle Lambo's en Ferrari's kopen?

Dat ligt eraan hoe serieus je speelt. Wil je een WR gaan rijden, dan gaat je dat met automatic niet lukken. Dan zou je echt manual moeten pakken. Maar de game op platinum uitspelen is te doen met automatic. Maar bij PGR3 is het een hele kleine moeite om manual onder de knie te krijgen.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jaha inderdaad. :9

17. JeePee

JeePee Guest

Toernooi is AT only. Op de nordschleife win je misschien wel 5 sec. met MT.

18. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totale kosten dan :p ben te lui om al die bakken te zoeken en dan uit te rekenen hoeveel ze totaal zijn.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En dus moet ik (of iemanders) het maar doen :9 Wij zijn ook te lui :)

20. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha je wilt toch niet zeggen dat je dit zelf hebt getypt en uitgerekend? Raar dat je dit dan in het Engels doet. Maar ja een link dan naar die site waar je deze info vandaan hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina