1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien FM2 en GTR alsmaar worden uitgesteld, heb ik PGR3 maar snel gekocht! :+

Ben benieuwd!

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Goede aankoop ;)

Zonet een 1.43.48 gereden, 26ste atm

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem morgen ook maar eens halen :cool:

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    1.42.42, 10de nu

Vond de test track altijd geen donder aan, maar de combi van reverse en de C klasse is _O_

5. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je garage uitbreiden want wil de achievenment van alle lambo's halen?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In het begin krijg je één garage. Daar kunnen 4 wagens in. Zodra je 4 wagens hebt, krijg je de 2de garage. Daar kun je wagens binnen én buiten zetten. Dus daarmee heb je toch wel plek genoeg?

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moet je er wel rekening mee houden dat er voor carpack auto's geen plaats is! Dus eerst alle "standaard" auto's kopen, en daarna pas de auto's uit je gedownloade car packs (als je die hebt). Als je alleen voor de lambo achievement gaat maakt dit niet zoveel uit, maar er is ook een achievement voor het bezit van alle auto's. Als je dan al gedownloade auto's hebt, is er geen plaats meer voor de "standaard" auto's.

8. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb volgens mij nog niks gedownload, hoe doe je dit?

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Downloaden bedoel je? Ga in het hoofdmenu van PGR3 naar de benedenste (is dat een woord? :+) optie --> Download Packs

10. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Benedenste, niet serieus toch? Onderste man.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik wist er ff geen ander woord voor 8). Ach zolang je het maar snapt toch? Jip en Janneke taal ftw

12. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer een nieuwe Tournament, The Prestige nogwat :D
    Je rijdt in een Enzo Ferrari automatic
    de track is in Las vegas 's nachts

Ik heb smiddags ff gereden en heb een tijd neergezet van 1.06.60, ik was hiermee 45 ste , maar wss is dit tournament net gestart. Ik ben benieuwd nar jullie pro tijden, zoals bijv Metal Mark, jij haalt wss wel een 1.02 ofso _O_

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, luitjes. Ik ga morgen misschien PGR 3 kopen. Alleen heb ik zon raar vervormd beeld. Ik speel met de VGA kabel van Microsoft op een 17'' monitor. Dat wordt een 19'', maar dat maakt niet veel uit dacht ik. Kan ik dit ergens veranderen??

Maakt opzich niet zoveel uit, in-car camera en je merkt er niet veel meer van. Dat is toch de leukste stand vind ik, hoewel misschien niet de snelste.

Owja, kun je de muziek van PGR 3 uitzetten of eigen muziek toevoegen?

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb PGR 3 ook gekocht, en ik moet zeggen dat het een ruig spel is:)

Ik had me zojuist de duurste auto uit het spel gekocht. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik veel liever met mijn goedkope Honda rijd. Op de een of andere manier vind ik die duurdere auto's niet lekker rijden.

Maar op welk niveau hebben jullie de offline Career mode gespeeld?? Ik speel nu de meeste races op het middelste niveau.

En weet er mischien iemand hoeveel trofeeën er te halen zijn in de career mode?

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat versta jij onder vervormd? Staat je xbox soms niet ingesteld op widescreen?

En je kun in PGR je eigen muziek gebruiken zoals in elke andere game, via de Xbox Guide-button. Maar als je enkel de PGR3 muziek uit wilt zetten, moet je toch in de opties neuzen.

16. JeePee

JeePee Guest

Wat voor scherm heb je nu en welk scherm ga je kopen?

En over dat nieuwe toernooi... vorige keer was ik gekwalificeerd met een tijd tussen de 1'03 en de 1'04. Wat het precies was weet ik niet meer.

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wat met mijn instellingen geklooid en nu is het veel en veel beter!

En nog bedankt voor jullie hulp mensen:thumbs:

18. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ff een vraagje:eek:p mijn HDTV ziet Pgr 3 er ,vind ik,niet mooi uit.
    Als je bijvoorbeeld racet zie je die witte lijnen op de weg heel erg knipperen.
    Ook als je in de garage loopt zie je allerlei randjes om de auto's knipperen.
    ( Misschien vage uitleg maar ik kan het niet beter :) )
    Ik vraag me nu dus af of dit normaal is of dat het aan mijn tv ligt.
    Andere spellen doen het wel heel gladjes.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    beters met deze challenge gaat ik ook weer ff mee doen denk.. vorige keer als 31ste gekwalificeerd dus moet nu makkelijk lukken..:D good luck to ya all

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Speelde het gisteren ook eventjes en had een 1.04 staan, alleen me xbox live connectie werd onder broken, signed out of xboxlive 8) Dus heb nu niks...maar doe ik straks nog wel eventjes.

Iig 1.02.9 moet mogelijk zijn, ik kan het niet maar zoals TTR Yggdrasil en TTR Deano hebben het er over. Dat zijn echt zieke tijden :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina